Όλο και περισσότερες συζητήσεις προκαλεί το ενδεχόμενο να μπουν στο ρινγκ για να παλέψουν σε μια «μάχη πολλών δισεκατομμυρίων» ο Έλον Μασκ με τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Θέση μετά τη μητέρα του ιδιοκτήτη του Twitter, η οποία ανησυχεί για τον γιο της, θέλοντας να ακυρώσει τη μάχη αυτή, ο πατέρας του Έλον Μασκ, Έρολ, είπε στη «Sun» πως είναι μια «κατάσταση στην οποία ο Έλον δεν κερδίζει με τίποτα: αν ο Έλον κερδίσει αυτόν τον τύπο (σ.σ. τον Ζούκερμπεργκ), θα τον πουν νταή, καθώς είναι βαρύτερος και ψηλότερος, ενώ αν χάσει θα εξευτελιστεί πλήρως».
Πατέρας Έλον Μασκ: «Συμπεριφορά παιδιών λυκείου»
«Νομίζω πως ο Έλον έμπλεξε σε μια δύσκολη κατάσταση σαν απόρροια συμπεριφοράς παιδιών λυκείου. Και οι δύο έχουν μπλέξει», είπε ο πατέρας του Ελον Μασκ, ο οποίος είναι συνταξιούχος μηχανικός και μένει στη Νότια Αφρική.
Τα πάντα φαίνεται πως έχουν ως αφετηρία τη διάθεση του ιδιοκτήτη της Meta να δημιουργήσει μια πλατφόρμα αντίστοιχη αυτής του Twitter. Ο Μασκ είχε φτάσει στο σημείο να προτείνει να μπουν οι δυο τους στο ρινγκ, με τον Ζούκερμπεργκ να απαντά τότε πως «θέλει να του στείλει τοποθεσία», με τον ιδιοκτήτη του Twitter να γράφει στην πλατφόρμα: «Vegas Octagon».
Παρά το «πλεονέκτημά» του σε όγκο, πάντως, ο Μασκ ίσως τα έβρισκε σκούρα απέναντι στον Ζούκερμπεργκ, που λατρεύει το ζίου-ζίτσου, ανεβάζοντας μάλιστα και video από την προπόνησή του.
«Τη μάχη θα μπορούσαν να δουν 25.000.000 άνθρωποι»
Πάντως, σε αντίθεση με όσα συμβουλεύει η μητέρα του Έλον Μασκ σχετικά με το να μην ενθαρρύνεται η ιδέα να παλέψουν οι δύο δισεκατομμυριούχοι στο ρινγκ, άνθρωποι του χώρου φαίνεται πως δεν θα ήταν αντίθετοι σε αυτό, θεωρώντας πως θα εκτόξευε τη δημοφιλία του αθλήματος.
Ο πρώην αστέρας του πρωταθλήματος πάλης UFC, Chael Sonnen, είπε πρόσφατα σε συνέντευξή του πως «σίγουρα θα μπορούσαμε να έχουμε 10.000.000 pay per view. Αλλά θα μπορούσαμε να φτάσουμε και τα 20 με 25 εκατομμύρια, επειδή προβλέπω πως οι εταιρείες τους θα γίνονταν ένας... ψηφιακός βραχίονας για την κόντρα τους. Έτσι, ξαφνικά, πιστεύω πως το Twitter θα φιλοξενούσε pay per views, προωθώντας την πάλη των Μασκ και Ζούκερμπεργκ, όπως και το Facebook. Αυτό είναι κάτι τρελό».
Ο πιο δημοφιλής αγώνας με βάση τις θεάσεις επί πληρωμή που έγινε ποτέ ήταν ο αγώνας πυγμαχίας μεταξύ Floyd Mayweather και Manny Paquiao το 2015, όταν 4,6 εκατομμύρια άνθρωποι συντονίστηκαν για να δουν τη μεταξύ τους αναμέτρηση.