Το επαγγελματικό μέλλον της κόρης τους Χάρπερ σχεδιάζουν ο Ντέιβιντ και η Βικτόρια Μπέκαμ με προσεκτικές και κρυφές κινήσεις.
Η Χάρπερ έχει ήδη κάνει γνωστό ότι θέλει να ακολουθήσει τα βήματα της μητέρας της η οποία είναι σχεδιάστρια μόδας και ελπίζει να δημιουργήσει ένα «καταπληκτικό brand» όταν μεγαλώσει. Και φαίνεται ότι οι διάσημοι γονείς της την φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στο όνειρό της, δημιουργώντας μια επιχείρηση που θα διοχετεύει τα όποια μελλοντικά κέρδη της ανερχόμενης σταρ.
Η επιχείρηση που στήνει η Βικτόρια για την κόρη της Χάρπερ
Σύμφωνα με την εφημερίδα The Sun, η Βικτόρια έχει δημιουργήσει μια επιχείρηση με την ονομασία H7B Limited, η οποία ταιριάζει με το πλήρες όνομα της έφηβης Χάρπερ Σέβεν Μπέκαμ (Harper Seven Beckham). Στην εταιρεία αυτή το πρώην Spice Girl και ένας δικηγόρος αναφέρονται ως διευθυντές.
Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο, η έξυπνη αυτή κίνηση θα μπορούσε να προετοιμάζει τη Χάρπερ για μια επιτυχημένη καριέρα στο μέλλον, με πολλά brands να έχουν ήδη προσεγγίσει τους Μπέκαμ προκειμένου να συνεργαστούν.
Μια πηγή δήλωσε στο δημοσίευμα: «Μέχρι στιγμής, η Χάρπερ έχει παραμείνει αρκετά ιδιωτική. Αλλά υπάρχει τεράστια ζήτηση από brands που τη βλέπουν ως κάποια που πολλοί έφηβοι θα θαυμάζουν. Η Βικτόρια και ο Ντέιβιντ μπορούν να δουν τις δυνατότητές τους και σκέφτονται κάποια πράγματα. Οι τροχοί έχουν μπει σε κίνηση για να της κλείσουν σιγά σιγά κάποιες δουλειές». Η Sun υποστήριξε επίσης ότι μια πηγή κοντά στους Μπέκαμ δήλωσε: «Αυτή τη στιγμή, αυτό είναι καθαρά διοικητικό. Ο Ντέιβιντ και η Βικτόρια δεν έχουν άμεσα σχέδια για κάτι εμπορικό. Είναι απλώς μια συναρπαστική και διασκεδαστική επιλογή για τη Χάρπερ στην πορεία».
Οι εμφανίσεις της Χάρπερ στα social της μητέρας της - Τι θέλει να γίνει όταν μεγαλώσει
Αν και η Χάρπερ εμφανίζεται συχνά στα social media της διάσημης οικογένειάς της, προς το παρόν δεν έχει δικό της λογαριασμό. Αλλά για να την διευκολύνει να μπει στη βιομηχανία, η Βικτόρια έχει δημοσιεύσει στο παρελθόν βίντεο με την Χάρπερ να γυρίζει κλιπ με μαθήματα μακιγιάζ με προϊόντα του brand της μητέρας της.
Μάλιστα, στο πάρτι παρουσίασης της Βικτόρια για το τελευταίο της άρωμα Reverie στη Νέα Υόρηκ, η Χάρπερ θέλησε να γράψει σε ένα χαρτί τα όνειρά της και να τα βάλει σε έναν τοίχο. Θέλοντας να παίξει με το όνομα του προϊόντος – που σημαίνει να ονειρεύεσαι – η Χάρπερ έγραψε σε δύο χαρτάκια ότι ελπίζει να «δημιουργήσει ένα καταπληκτικό brand όταν μεγαλώσει» ενώ ευχήθηκε να «είναι όλοι ευτυχισμένοι στη ζωή τους».