Το ριάλιτι του Άλεκ Μπάλντουιν, το οποίο ακολουθεί τον ηθοποιό και την οικογένειά του κατά την προετοιμασία της δίκης για τον θάνατο της Χαλίνα Χάτσινς, φαίνεται πως δεν αρέσει καθόλου στους κριτικούς.
Το «The Baldwin» ακολουθεί τον 66χρονο Άλεκ Μπάλντουιν, τη σύζυγό του, την 41χρονη Χιλάρια και τα επτά παιδιά τους στην καθημερινότητά τους, μεταξύ του διαμερίσματός τους στο Μανχάταν και του εξοχικού τους στο Ιστ Χάμπτον.
Η σειρά, η οποία παίζεται στο Discovery Plus, γυρίστηκε πριν από τη δίκη της κινηματογραφίστριας Χαλίνα Χάτσινς, η οποία έχασε τη ζωή της όταν εκπυρσοκρότησε το όπλο του ηθοποιού το 2021.
«Σκίζουν» το ριάλιτι της οικογένειας Μπάλντουιν οι κριτικοί
Η σειρά έχει δεχτεί σφοδρή κριτική από τους κριτικούς, με πολλούς να υποστηρίζουν ότι το ριάλιτι αποτελεί μια κακόγουστη προσπάθεια αποκατάστασης της εικόνας του ηθοποιού.
Η Lucy Mangan του Guardian χαρακτήρισε το ριάλιτι «νέο χαμηλό για την τηλεόραση» και πρόσθεσε ότι η χρονική στιγμή της σειράς ήταν «εξαιρετικά κακόγουστη». «Στο εναρκτήριο επεισόδιο, η Χιλάρια κάνει δύο αναφορές στην Χάτσινς, στον γιο της που ο θάνατός της τον άφησε χωρίς μητέρα και σημειώνει ότι ο πόνος των Μπάλντουινς δεν μπορεί να συγκριθεί με τον πόνο των αγαπημένων προσώπων του αποθανόντος. Πράγμα που γεννά το ερώτημα: θα βοηθήσει ή θα πληγώσει περαιτέρω την οικογένεια που πενθεί αυτή η εντελώς περιττή εκπομπή;» διερωτάται η Mangan.
«Όποια κι αν είναι τα υποκείμενα, δυσάρεστα κίνητρα της συμμετοχής των Μπάλντουινς σε αυτό, το πρόγραμμα μπορεί απλώς να γυρίσει μπούμερανγκ με τους δικούς του όρους» συνεχίζει.
Telegraph: Ένα γλυκανάλατο πάρτι οίκτου
Ο κριτικός Ed Power, γράφοντας για την Telegraph, αποκάλεσε τη σειρά «ένα γλυκανάλατο πάρτι οίκτου, όπου ο Μπάλντουιν ταλαντεύεται μεταξύ του να ασχολείται με τα παιδιά του και του να κοιτάζει στο κενό καθώς σκέφτεται τις κατηγορίες για ανθρωποκτονία».

«Το αν θα μπορέσει να αναζωογονήσει την καριέρα του μένει να το δούμε, αλλά αυτή η σειρά είναι ένα νέο χαμηλό σημείο».
Στη σειρά το ζευγάρι συζητάει για την ηλικιακή διαφορά των 26 ετών, την ψυχική τους υγεία και την οικογενειακή τους ζωή, καθώς και για την Χιλάρια, η οποία απαντά στις φήμες ότι προσποιήθηκε την ισπανική της προφορά.
Ο Power επισημαίνει ότι το ριάλιτι έχει την «αξιοπρέπεια» να αναγνωρίσει τον θάνατο της Χάτσινς, ο οποίος συνέβη όταν ο Άλεκ Μπάλντουιν χρησιμοποίησε ένα όπλο – που του είπαν ότι ήταν ασφαλές – το οποίο εκπυρσοκρότησε στο πλατό. Στη σειρά, η Χιλάρια λέει: «Η Χαλίνα έχασε τη ζωή της στην πιο αδιανόητη τραγωδία. Θα νιώθουμε και θα κουβαλάμε αυτόν τον πόνο για πάντα».
Ωστόσο, ο Power σημειώνει ότι η έκφραση της θλίψης στη σειρά «ταιριάζει με δυσάρεστο τρόπο με τον τρελό τόνο της σειράς».
«Ένα χάος στο σπίτι με παιδιά να κρέμονται από πολυελαίους»
Η Kathryn VanArendonk του Vulture χαρακτήρισε τη σειρά «μία από τις πιο σκοτεινές και παράξενες τηλεοπτικές ώρες που μπορώ να σκεφτώ», προσθέτοντας ότι «Είναι μια πραγματικά λανθασμένη προσπάθεια να ανακτήσει ο Μπάλντουιν τη δημόσια συμπάθεια; Πιθανότατα ναι».
Και συνέχισε περιγράφοντας τη χαοτική κατάσταση στο σπίτι τους. «το ζευγάρι μοιράζεται με επτά μικρά παιδιά και οκτώ κατοικίδια (τέσσερις σκύλους και τέσσερις γάτες), ένα διαμέρισμα πέντε υπνοδωματίων στο Μανχάταν, που μοιάζει μονίμως βυθισμένο στο χάος, με παιδιά να κρέμονται από πολυελαίους και από πόρτες και να ξεπετάγονται από τις γωνίες σαν τα ορφανά στο μιούζικαλ ‘Annie’».
Και δεν σταματά εκεί. Λέει πως η οικογένεια αποκαλεί το μικρότερο παιδί, το οποίο έγινε δύο ετών, «μωρό»: δεν αναφέρουν ποτέ το όνομά του στις κάμερες.
Όσο για τον κριτικό της Daily Mail Christopher Stevens, έγραψε για το ριάλιτι: «Αν αυτή η σειρά έχει σκοπό να μας κάνει να νιώσουμε συμπάθεια, έχει κάνει ακριβώς το αντίθετο».