Κώστας Χαρδαβέλλας: Η guest εμφάνιση που έκανε στα τελευταία επεισόδια της σειράς «Κόκκινο Δωμάτιο» [βίντεο] - iefimerida.gr

Κώστας Χαρδαβέλλας: Η guest εμφάνιση που έκανε στα τελευταία επεισόδια της σειράς «Κόκκινο Δωμάτιο» [βίντεο]

Η guest εμφάνιση του Κώστα Χαρδαβέλλα στο Κόκκινο Δωμάτιο
Η guest εμφάνιση του Κώστα Χαρδαβέλλα στο Κόκκινο Δωμάτιο
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η είδηση του θανάτου του Κώστα Χαρδαβέλλα έχει σκορπίσει θλίψη στον δημοσιογραφικό χώρο κι όχι μόνο.

Ο γνωστός δημοσιογράφος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών, νικημένος από τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε, αφήνοντας πίσω του ένα σημαντικό έργο ως ρεπόρτερ τα τελευταία 50 χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κώστας Χαρδαβέλλας: Η ξεχασμένη εμφάνιση στο «Κόκκινο Δωμάτιο» για να ερευνήσει ένα παλιό έγκλημα

Ο Κώστας Χαρδαβέλλας έχει συνδέσει το όνομά του με την ερευνητική δημοσιογραφία στην Ελλάδα, ενώ έχει καταγράψει κι αρκετές σημαντικές στιγμές στην ελληνική τηλεόραση, που υπηρέτησε για πάρα πολλά χρόνια, όντας μάχιμος μέχρι και πριν λίγο καιρό.

Αυτό που λίγοι θυμούνται είναι ότι είχε πραγματοποιήσει guest εμφάνιση στην πετυχημένη σειρά του Mega «Κόκκινο Δωμάτιο». Βέβαια, δεν έκανε κάποιον άλλον ρόλο. Απλά ήταν ο εαυτός του.

Πιο συγκεκριμένα, εμφανίστηκε στην τελευταία ιστορία της δημοφιλούς σειράς (σ.σ. αποτελούνταν από δύο επεισόδια) ως ρεπόρτερ που πήγε να ψάξει στοιχεία για ένα έγκλημα που είχε γίνει στο ξενοδοχείο που διαδραματιζόταν η σειρά στα εγκαίνιά του το 1958, σ' ένα πάρτι που γινόταν Παραμονή Πρωτοχρονιά.

Πρόκειται για μία μεταφορά του μυθιστορήματος της Αγκάθα Κρίστι «Έγκλημα στο Όριαν Εξπρές» στα δεδομένα της σειράς και στην Ελλάδα της δεκαετίας του '50, με τον Αντώνη Καφετζόπουλο να έχει τον ρόλο του «Ηρακλή Πουαρό» ως Ιεροκλής Σαμολαδάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αφήγηση του Κώστα Χαρδαβέλλα για την Αθήνα τη δεκαετία του '50

Η ιστορία «Μνήμη της Μέδουσας» αποτελείται από δύο επεισόδια, με τον Κώστα Χαρδαβέλλα να εμφανίζεται στην πρώτη σκηνή του πρώτου μέρους, περιγράφοντας με γλαφυρό τρόπο την εικόνα της Αθήνας την δεκαετία του '50.

«Η Αθήνα μόλις έχει βγει από τον Εμφύλιο με ανοιχτές ακόμα τις πληγές της. Πρωθυπουργός ο Κώστας Καραμανλής. Ενώ στην Αντιπολίτευση είναι ο Γιώργος Παπανδρέου.

Η Νεολαία διαδηλώνει στους δρόμους για την Παιδεία και τις επεμβάσεις των Αμερικανών στα εσωτερικά μας, αλλά και για τις καταχρήσεις στα ασφαλιστικά ταμεία. Ψηφίζουν για πρώτη φορά οι γυναίκες, ενώ κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα ηλεκτρικά ψυγεία, οι ξυριστικές μηχανές και τα αντιβιοτικά.

Οι εργαζόμενοι βγαίνουν στους δρόμους για την ακρίβεια. Η Αθήνα γεμίζει σιγά σιγά με πολυκατοικίες. Ο Κάρολος Κουν αιώνιος αντίπαλος με το Εθνικό Θέατρο, την στιγμή που οι Αθηναίοι κάνουν μονοήμερες εκδρομές στην εξωτική Νέα Φιλαδέλφεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα μεγάλα ονόματα στο μουσικό θέατρο είναι η Ρένα Ντορ, η Άννα και η Μαρία Καλουτά, ο Κώστας Χατζηχρήστος και η Σπεράντζα Βρανά. Την περίοδο που η Φρειδερική κυβερνά, ο Βασιλιάς Κάρολος κοιτάζει και ο νεαρός Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ λερώνει τα σορτσάκια του στους κήπους του Τατοΐου, παίζοντας τον Διάδοχο.

Ο Μινωτής και η Παξινού στις μεγάλες τους δόξες, ενώ η Αλίκη Βουγιουκλάκη αρχίζει να φτιάχνει αυτό που σε λίγο θα την έκανε το μεγαλύτερο λαϊκό είδωλο ever. Εκείνη την περίοδο ο Καραμανλής αποφασίζει να αξιοποιήσει τουριστικά τις παραλίες, δίνοντας κίνητρα για νέα ξενοδοχεία στο Καβούρι και την Βουλιαγμένη.

Σε αυτό ακριβώς το πρόγραμμα οφείλει και την ύπαρξή του και το ξενοδοχείο σας, που πριν ήταν ένας από τους διασημότερους οίκους ανοχής της Αθήνας», ανέφερε στην αφήγησή του ο Κώστας Χαρδαβέλλας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ