Η οικογένεια Καρντάσιαν έχει μεγάλα σχέδια για τους απογόνους της, οι οποίοι θα αναλάβουν την... αυτοκρατορία της οικογένειας.
Η αυτοκρατορία των Καρντάσιαν -Τζένερ αγγίζει τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια, με σειρές προϊόντων περιποίησης δέρματος, παιχνιδιών, ρούχων και άλλες.
Οι πιο δημοφιλείς μάρκες της οικογένειας περιλαμβάνουν την εταιρεία SKIMS της Κιμ Καρντάσιαν, τα Kylie Cosmetics, Kylie Skin και Kylie Baby της Κάιλι Τζένερ, το Good American της Κλόε Καρντάσιαν, την 818 Tequila της Κένταλ Τζένερ, το Poosh της Κόρτνεϊ Καρντάσιαν και το Arthur George του Ρομπ Καρντάσιαν.
Οι Καρντάσιαν-Τζένερ προετοιμάζουν τα παιδιά τους για να αναλάβουν την αυτοκρατορία, καθώς οι σταρ έχουν καταθέσει αιτήσεις για διάφορα εμπορικά σήματα για τα παιδιά τους.
Τα εμπορικά σήματα των μικρών Καρντάσιαν -Τζένερ
Τον Φεβρουάριο του 2019, η Kylie, 24 ετών, κατέθεσε αίτηση πέντε εμπορικών σημάτων για το όνομα της κόρης της Stormi Webster.
Το πρώτο εμπορικό σήμα καλύπτει προϊόντα παιχνιδιών, μεταξύ των οποίων: «Φιγούρες παιχνιδιών, αξεσουάρ για κούκλες, κούκλες, παιχνίδια ζωγραφικής, παιχνίδια για βρέφη, παιχνίδια μηχανικής δράσης, παιχνίδια ηλεκτρονικής δράσης, playsets για φιγούρες δράσης, παιχνίδια μαλακής γλυπτικής, παιχνίδια μπάνιου, παζλ, παιχνίδια για πάρτι, κοσμήματα παιχνιδιών, ρόπαλα για παιχνίδια, μαριονέτες, φορητές μονάδες για ηλεκτρονικά παιχνίδια, παιδικά εκπαιδευτικά παιχνίδια για την ανάπτυξη λεπτών κινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων, μουσικά παιχνίδια, τροφές παιχνιδιών, μαγειρικά σκεύη παιχνιδιών, φωτογραφικές μηχανές παιχνιδιών, παιδικά γυμναστήρια, μπάλες παιδικής χαράς και αθλητικές μπάλες».
Το δεύτερο εμπορικό σήμα αφορά «υπηρεσίες διαφήμισης» και «υποστήριξης» για την προώθηση των εμπορικών σημάτων και προϊόντων όπως «ενδύματα, αξεσουάρ ένδυσης, παιχνίδια, αθλητικά είδη, προϊόντα ομορφιάς, καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης και αρώματα».
Η τρίτη κατάθεση ακολουθεί άμεσα τα βήματα της ιδιοκτήτριας της Kylie Skin, καθώς περιλαμβάνει: «Μη φαρμακευτικά παρασκευάσματα περιποίησης δέρματος, ενυδατικές κρέμες δέρματος, λοσιόν δέρματος, κρέμες δέρματος, καθαριστικά δέρματος, ορούς δέρματος, έλαια προσώπου, έλαια σώματος, τζελ μπάνιου και ντους, αφρόλουτρα, πούδρες σώματος, καλλυντικά, καλλυντικά παρασκευάσματα, αρώματα, παρασκευάσματα περιποίησης μαλλιών, παρασκευάσματα styling μαλλιών, βερνίκια νυχιών, αφαίρεσης βερνικιού νυχιών και παρασκευάσματα περιποίησης νυχιών».
Το τέταρτο εμπορικό σήμα βασίζεται σε είδη ένδυσης και αξεσουάρ, καθώς καλύπτει: «Κάτω μέρη ως ενδύματα, παλτά, φορέματα, υποδήματα, καλύμματα κεφαλής, σακάκια, πουλόβερ, loungewear, ριχτάρια, κασκόλ, πουκάμισα, πουλόβερ, μπλούζες ως ενδύματα, εσώρουχα, κάλτσες, καλσόν, καλσόν, μαγιό, υφασμάτινες σαλιάρες, γάντια, υπνόσακους, μονοκόμματα για βρέφη και νήπια, κοστούμια για χρήση σε παιδικά παιχνίδια μεταμφίεσης».
Το πέμπτο περιλαμβάνει «εμφανίσεις από μια διασημότητα».
Η 4χρονη Stormi, κόρη της Κάιλι Τζένερ, έχει ήδη ξεκινήσει την καριέρα της, καθώς είναι το πρόσωπο του Kylie Baby.
Τα παιδιά της Κιμ Καρντάσιαν, North, 8 ετών, Saint, 6 ετών, Chicago, 4 ετών και Psalm, 2 ετών, η κόρη του Ρομπ Καρντάσιαν, Dream, 5 ετών, και η κόρη της Κλόε Καρντάσιαν, True, 4 ετών, έχουν τα ίδια εμπορικά σήματα με τη Stormi.
Τα εμπορικά σήματα της True Thompson, κόρης της Κλόε Καρντάσιαν
Η True έχει επίσης μια σειρά από εμπορικά σήματα "True & Khlo" που κατατέθηκαν τον Ιανουάριο του 2020, συμπεριλαμβανομένου ενός που καλύπτει: «Υπηρεσίες καταστημάτων λιανικής πώλησης που περιλαμβάνουν δώρα, ενδύματα, αξεσουάρ ενδυμάτων, καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης δέρματος, προϊόντα ομορφιάς, προϊόντα μπάνιου και ντους, προϊόντα περιποίησης μαλλιών και προϊόντα styling μαλλιών, έπιπλα, έπιπλα σπιτιού, αξεσουάρ σπιτιού, υφάσματα, λευκά είδη, αξεσουάρ μπάνιου και ντους, αξεσουάρ και βαλίτσες ταξιδιού».
Η δεύτερη αφορά «ζώνες, σλιπ, παλτά, φορέματα, υποδήματα, γάντια, κορδέλες κεφαλής, καλύμματα κεφαλής, σακάκια, ρούχα σαλονιού, κασκόλ, υπνόσακους, κάλτσες, μαγιό, μπλούζες και εσώρουχα».
Η τρίτη αφορά «βαλίτσες ταξιδιού», ενώ η τέταρτη καλύπτει «προϊόντα μπάνιου, σφουγγάρια σώματος και σφουγγάρια λούφα, καλαθάκια μπάνιου για οικιακή χρήση, αξεσουάρ μπάνιου, δηλαδή, θήκες, θήκες οδοντόβουρτσας, θήκες χαρτιού τουαλέτας, σαπουνοθήκες και διανομείς σαπουνιού, και καλάθια απορριμμάτων».
Το τελικό εμπορικό σήμα καλύπτει «προϊόντα περιποίησης μαλλιών, παρασκευάσματα για το ξεμπέρδεμα των μαλλιών, παρασκευάσματα για το styling των μαλλιών, μη φαρμακευτικά παρασκευάσματα περιποίησης του δέρματος, λοσιόν για το δέρμα, κρέμες για το δέρμα, καθαριστικά για το δέρμα, απολέπιση σώματος, έλαια σώματος, πούδρες σώματος, βόμβες μπάνιου, αφρόλουτρα, σαπούνια μπάνιου, μη φαρμακευτικά άλατα μπάνιου, καλλυντικά παρασκευάσματα για το μπάνιο, καλλυντικά και άλλα».
Η True εμφανίζεται επίσης μαζί με τη μαμά της σε διαφημίσεις της Nurtec, η οποία είναι ένα φάρμακο για την ημικρανία.
Ενώ τα παιδιά της Κόρτνεϊ Καρντάσιαν, Mason, 12 ετών, Penelope, 9 ετών, και Reign, 7 ετών, δεν έχουν εμπορικά σήματα, η μάρκα lifestyle της Poosh έχει πάρει το όνομά της από το παρατσούκλι της κόρης της.
Η εταιρεία της Κρις Τζένερ
Καθώς η Κρις Τζένερ βοήθησε στο ξεκίνημα και τη διαχείριση των επιχειρήσεων των παιδιών της, τώρα ξεκινάει τη δική της εταιρεία.
Η Sun ανέφερε προηγουμένως ότι η 66χρονη Κρις κατέθεσε εμπορικό σήμα για την Kristan στις 25 Φεβρουαρίου 2022.
Σύμφωνα με το Γραφείο Εμπορικών Σημάτων και Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας των Ηνωμένων Πολιτειών, το σήμα καλύπτει «μπλούζες ως ενδύματα, σλιπ ως ενδύματα, καφτάνια και loungewear».
Το όνομα της εταιρείας φαίνεται να είναι ένας συνδυασμός του γενέθλιου ονόματος της Kris, Kristen, και του caftan, ένα ρούχο που φοράει συχνά η σταρ των Καρντάσιαν.