Περισσότεροι από δύο εκατομμύρια άνθρωποι υποβάλλουν βιογραφικό για να εργαστούν στην Google κάθε χρόνο, ποσοστό μεγαλύτερο από 20 φορές τον αριθμό των εργαζομένων της εταιρείας, ανά πάσα στιγμή.
Είναι γνωστό ότι η Google δεν ενδιαφέρεται για το εάν οι υποψήφιοι έχουν στο βιογραφικό τους πτυχίο, αλλά επικεντρώνεται στις δεξιότητες. Βέβαια, ανάμεσα σε εκατοντάδες βιογραφικά, λίγα είναι αυτά που ξεχωρίζουν.
Οι υποψήφιοι, λοιπόν, αναζητούν τον τρόπο να κάνουν το δικό τους βιογραφικό πιο ελκυστικό και διαβάζουν άρθρα με το τι δεν πρέπει να συμπεριλάβουν σε αυτό, ώστε ο υπεύθυνος προσωπικού να σταθεί στο δικό τους και να του «μείνει» στο μυαλό. Ο Λάζλο Μποκ, senior vice president of personnel operation της Google, όπως σημειώνει το inc, μοιράζεται ένα από τα μυστικά του. Την «φόρμουλα X-Y-Z».
Τι είναι αυτή η φόρμουλα που θα κάνει το βιογραφικό σας να ξεχωρίσει
Τι σημαίνει η «φόρμουλα X-Y-Z»; «Accomplished [X] as measured by [Y], by doing [Z]». Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε στα επιτεύγματα, στα ποσοτικά αποτελέσματα και στον τρόπο μέσα από τα οποία ήρθαν αυτά.
Παράδειγμα για το πώς να διατυπώσετε στο βιογραφικό σας ότι είστε μέλος μιας ελιτίστικης ομάδας.
- Ο μέτριος τρόπος: Μέλος της Leadership for Tomorrow Society
- Ο καλύτερος τρόπος: Επιλέχθηκα ως ένας από τους 275 γι’ αυτό το ετήσιο πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης για υψηλού επιπέδου διαφορετικά ταλέντα.
- Ο κορυφαίος τρόπος: Επιλέχθηκα ως ένας από τους 275 γι’ αυτό το ετήσιο πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης για υψηλού επιπέδου διαφορετικά ταλέντα που βασίζεται στις ηγετικές δυνατότητες και την ακαδημαϊκή επιτυχία.
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αναφερθείτε σε μια προηγούμενη επαγγελματική σας θέση ή να μιλήσετε για το επαγγελματικό σας πρότζεκτ. Ξεχωρίστε, λοιπόν!