Με κινητήρια δύναμη την περιέργεια και την ανάγκη ανακάλυψης, παιδιά γεμάτα αθωότητα τριγυρνούν στην Μήλο για την καμπάνια του Louis Vuitton για τα πολυτελή είδη ταξιδιού.
Τις τελευταίες ημέρες, το Instagram του κορυφαίου γαλλικού οίκου έχει γεμίσει Ελλάδα. Φωτογραφίες από το σεληνιακό τοπίο της Μήλου κατακλύζουν τον λογαριασμό του Louis Vuitton, ταξιδεύοντας τους 45,6 εκατ. followers τους σε γωνιές του κυκλαδίτικου νησιού.
Φωτογραφίες: Οταν ο οίκος Louis Vuitton «βούτηξε» στη μαγεία της Μήλου
Παιδιά τριγυρνούν στους απόκοσμους βραχώδεις σχηματισμούς της Μήλου, βουτούν στα γαλάζια νερά του Αιγαίου και παίζουν στις χρυσαφένιες παραλίες. Ολα αυτά για να αναδειχθεί η πραγματική «ψυχή του ταξιδιού».
Η καμπάνια δεν εξερευνά απλά έναν τόπο, αλλά προκαλεί μια εμπειρία ανακάλυψης, μια διαδρομή, που ωθείται από την περιέργεια, και οδηγεί σε μονοπάτια αυτο-ανακάλυψης. Αυτό αποτυπώνεται και από τον τρόπο όπου η φωτογράφος Viviane Sassen ξεδιπλώνει την ιστορία μέσα από τις εικόνες της, όπου η Μήλος μετατρέπεται σε παιδική χαρά για τα μικρά παιδιά που μεταφέρουν μια αίσθηση αισιοδοξίας και ελευθερίας.
Τα fashion items του οίκου Louis Vuitton τοποθετούνται σε ένα ονειρικό σκηνικό, στο οποίο ζωντανεύει η έννοια του ταξιδιού και κυριαρχεί η παιχνιδιάρικη διάθεση των παιδιών, που αποπνέει αισιοδοξία και ελευθερία.
Εμπνευσμένη από τη δύναμη των ονείρων, η φωτογράφος ξεκινά ένα μακρινό ταξίδι, όπου η φαντασία ξεφεύγει από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Στην καμπάνια, μετά τη Μήλο, ο οίκος Louis Vuitton ταξιδεύει στην Πέτρα και το Wadi Rum της Ιορδανίας, αλλά και το Mont Saint-Michel της Γαλλίας.