Το TikTok έχει γίνει γρήγορα ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη λεγόμενη «Γενιά Ζ» (Gen Z), αλλά αυτή η ομάδα των influencers, έχει πάει την αγάπη τους για την πλατφόρμα ένα βήμα παραπέρα.
Έξι influencers, ηλικίας 20 χρονών και κάτι, που ονόμασαν τους εαυτούς του «The Wave House», μετακόμισαν σε ένα αρχοντικό 5 εκατομμυρίων λιρών στη βρετανική εξοχή, στα περίχωρα του Λονδίνου, όπου θα ζήσουν μαζί και θα δημιουργήσουν βίντεο για την πλατφόρμα.
Στις αρχές αυτού του μήνα, εμφανίστηκε το πρώτο βίντεο στον λογαριασμό τους στο TikTok, στο οποίο βλέπουμε τον πολυτελή τρόπο ζωής τους στα 13 στρέμματα γης, στα οποία περιλαμβάνονται πισίνα, γυμναστήριο, σπα και τηλεόραση 100 ιντσών που κοστίζει σχεδόν 30.000 λίρες.
Αλλά η νέα ομάδα, που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους influencers να κερδίσουν δημοτικότητα και σχηματίστηκε από τον οργανισμό διαχείρισης, Yoke, ο οποίος καλύπτει τα έξοδα του σπιτιού και αντιμετωπίζει το αρχοντικό ως «γραφείο», μπέρδεψε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι τους συνέκριναν με μια «αίρεση».
Αρχοντικά όπου οι δημιουργοί περιεχομένου ζουν μαζί, κέρδισαν δημοτικότητα χάρη στο «The Hype House», μια ομάδα από σταρ του TikTok που εδρεύει στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια.
Η αμερικανική αυτή ομάδα, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2019 και αποτελείται από ανερχόμενους ή καθιερωμένους influencers της Γενιάς Ζ, όπως η 19χρονη Άντισον Ρέι, η οποία είναι φίλη της Κόρτνεϊ Καρντάσιαν.
Αλλά τώρα φαίνεται ότι οι Βρετανοί μπαίνουν στο παιχνίδι, με τους Spencer Elmer, Eloise Fouladgar, Jimbo H, Millie T, Kate Elisabeth και Carmie Sellitto να είναι όλοι από 20 έως 24 χρονών και από το Λονδίνο, και να ξεκινούν το δικό τους social media καταφύγιο.
Τα κλιπ των Wave House δείχνουν τους influencers να πετούν στον μπροστινό κήπο τους με ελικόπτερο, να κάθονται σε θρόνο κρατώντας έναν πύθωνα Βιρμανίας και να περνούν το κεφάλι τους μέσα από ένα αντίγραφο της Μόνα Λίζα.
Και εάν αυτό δεν ήταν αρκετό, το σπίτι περιλαμβάνει επίσης ένα μπάνιο σκύλου μέσα στο σπα και μια βιβλιοθήκη, σύμφωνα με τον «παρουσιαστή» του Wave House - έναν άλλο χρήστη του TikTok που ονομάζεται Bobby Moore.
Οι influencers ανήκουν στον πρακτορείο, Yoke, το οποίο καλύπτει τα έξοδα του σπιτιού και αντιμετωπίζει το αρχοντικό ως «γραφείο» για τους influencers, με σκοπό να δημιουργήσουν περιεχόμενο - αλλά οι αστέρες του TikTok δεν έχουν καμία συμβατική υποχρέωση να μείνουν στο σπίτι.
«Η όλη ιδέα είναι ένας τόπος εργασίας, αλλά ζουν κιόλας εκεί. Όλα τα έξοδα καλύπτονται από την εταιρεία, αν θέλουν να πάνε σπίτι, μπορούν», δήλωσε στο FEMAIL, ο Ερτσάν Μπόιραζ, επικεφαλής του management των influencers στο Yoke.
«Όσον αφορά εμάς στο Yoke είμαστε ουσιαστικά ένα δίκτυο influencer και ολόκληρος ο στόχος του σπιτιού ήταν η επαγγελματοποίηση του TikTok και η δημιουργία ενός επαγγελματικού περιβάλλοντος για να δημιουργήσουν περιεχόμενο».
Όμως, σε αντίθεση με ένα κανονικό περιβάλλον γραφείου, το Wave House είναι ένα μέρος για τους influencers όπου μπορούν να τελειοποιήσουν αυτό που κάνουν και να βγάλουν χρήματα από τα βίντεό τους.
«Όλη το σκεπτικό είναι να φύγεις και να ζήσεις εκεί και να επικεντρωθείς στην τέχνη σου και να εξειδικεύσεις αυτό που κάνεις», συνέχισε ο Μπόιραζ. Τα πρακτορεία μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συνήθως απαιτούν μείωση του κέρδους του influencer ή καθορισμένο τέλος για ένα χώρο στην εταιρεία τους.
Τα μέλη του σπιτιού αποκάλυψαν την ταυτότητά τους σε μια σειρά από παράξενα βίντεο στα οποία βγάζουν τις μάσκες που καλύπτουν ολόκληρο το πρόσωπό τους.
Ο λογαριασμός του σπιτιού στο TikTok έχει συγκεντρώσει 2,3 εκατομμύρια ακόλουθους και 18,1 εκατομ. like, ενώ το Instagram τους έχει ήδη συγκεντρώσει 70 χιλιάδες ακόλουθους.
Ωστόσο, παρά το μεγάλο τους κοινό, οι χρήστες των social media, φάνηκαν λιγότερο εντυπωσιασμένοι με τη νέα ομάδα των influencers.
«Γνωρίζει κανείς τους ανθρώπους στο "Wave House"; Κάνουν σαν να είναι τόσο διάσημοι και κανένας δεν ξέρει ποιοι είναι», έγραψε ένας χρήστης του Twitter. «Το wave house είναι απλώς πλούσιοι άνθρωποι που είπαν “έι, κανείς δεν ξέρει ποιοι είμαστε, αλλά ας φτιάξουμε ένα σπίτι TikTok », έγραψε ένας άλλος.
Ο YouTuber Spencer είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με την ASOS για να κυκλοφορήσει τη γραμμή Collusion, ενώ η Millie είναι μια επίδοξη τραγουδίστρια που έχει κυκλοφορήσει μέχρι τώρα δύο single στο Spotify.
Οι Eloise και Jimbo έγιναν διάσημοι από τους λογαριασμούς τους στο TikTok, και συχνά μοιράζονται στιγμιότυπα να ταξιδεύουν μαζί σε όλον τον κόσμο, πηγαίνοντας σε μέρη όπως το Μπαλί και η Κροατία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ζευγάρι κερδίζει 120.000 λίρες το χρόνο μέσω των βίντεό του.
Η Κέιτ έγινε γνωστή μέσω του λογαριασμού της στο YouTube, ενώ ο φίλoς της Κάρμι κέρδισε επίσης δημοτικότητα μέσω του YouTube.
Ένα από τα πιο διάσημα βίντεο της ομάδας ,ήταν η αποκάλυψη της ταυτότητας της Eloise, η οποία έδειχνε την 20χρονη να φορά ένα ασημένιο στενό, μίνι φόρεμα σε μία μπανιέρα γεμάτη γάλα και ροδοπέταλα, καθώς άλλα μέλη της ομάδας φορώντας μάσκα, χύνουν γάλα στη μπανιέρα.
Το κλιπ συγκέντρωσε 4,3 εκατομμύρια like και πάνω από 78 χιλιάδες σχόλια, με την πλειονότητα των χρηστών να μπερδεύονται ως προς τα ποια ακριβώς ήταν η influencer. «Ναι, ακόμα δεν ξέρουμε το όνομά σου», έγραψε ένας.
Ωστόσο, ένα μέλος της ομάδας, ο Κάρμι Σελίτο, έγινε πρωτοσέλιδο πέρυσι, αφού κατηγόρησε τον blogger Τσαρλς Τζέιμς, ότι προσπάθησε να τον αποπλανήσει στέλνωντας του μηνύματα και αμφισβήτησε τη σεξουαλικότητά του.
Ο Βρετανός YouTuber γνώρισε τον Τσαρλς στο VidCon, ένα τετραήμερο γεγονός τον Ιούλιο του 2019 και περιέγραψε πώς ο Τσαρλς αμφισβήτησε τη σεξουαλικότητα του Σελίτο, όταν ο Σελίτο του είπε ότι δεν ήταν γκέι.
«Λίγες μέρες αργότερα άρχισε να επικοινωνεί μαζί μου μέσω κοινωνικών μέσων. Με φλέρταρε, αλλά δεν είπε τίποτα ακατάλληλο. Συνέχισε να μου λέει πως ήμουν ο πιο καυτός άντρας που είχε δει ποτέ. Λίγες μέρες μετά τη συνάντησή μας, έπρεπε να επιστρέψω στο Λονδίνο. Μείναμε σε επαφή την επόμενη εβδομάδα, και μετά του είπα ότι δεν μπορούσα να προσποιηθώ ότι μου αρέσει. Του είπα ότι δεν ήμουν γκέι. Αλλά ο Τζέιμς με έκανε να αναρωτηθώ. Με ρώτησε, "Είσαι σίγουρος ότι δεν είσαι ομοφυλόφιλος ή bi; Είσαι βέβαιος;" Τελικά έπρεπε να του πω ξανά ότι δεν ένιωθα κάτι για αυτόν. Υποθέτω ότι η ουσία είναι ότι δεν με ενδιέφερε τόσο πολύ, όσο τον ενδιέφερα εγώ», είπε μιλώντας στην Daily Mail, ο Σελίτο.