Influencer την... πάτησε! Γιατί το Μετρό Λονδίνου τής ζητά μερίδιο από τα κέρδη της από διαφημίσεις - iefimerida.gr

Influencer την... πάτησε! Γιατί το Μετρό Λονδίνου τής ζητά μερίδιο από τα κέρδη της από διαφημίσεις

Η influencer Σαμπρίνα Μπαχσούν στο μετρό του Λονδίνου
Η influencer Σαμπρίνα Μπαχσούν στο μετρό του Λονδίνου/Φωτογραφία: TikTok/sabrinabahsoon
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τα βίντεό της στα οποία χορεύει μέσα στα βαγόνια του μετρό του Λονδίνου έχουν γίνει viral συγκεντρώνοντας την προσοχή μεγάλων οίκων, αλλά και την προσοχή της υπηρεσίας μεταφορών του Λονδίνου.

Η Σαμπρίνα Μπαχσούν, που ονομάστηκε «Tube Girl» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει περισσότερους από 800.000 οπαδούς στο TikTok από τότε που έγινε viral το περασμένο καλοκαίρι. Είναι γνωστή γιατί τραβάει την προσοχή χορεύοντας μέσα στα βαγόνια του μετρό με τον άνεμο να φυσάει τα μαλλιά της, ενώ οι επιβάτες παρακολουθούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έγινε viral και υπέγραψε με γνωστές εταιρείες

Η 23χρονη έχει έκτοτε υπογράψει συμβόλαιο με το πρακτορείο μοντέλων IMG Models, το οποίο εκπροσωπεί μεγάλα ονόματα, όπως η Millie Bobby Brown και η Σιένα Μίλερ. Μαλιστα, από τότε που έγινε διάσημη, έχει συνεργαστεί με μεγάλα, πολυτελή brands όπως η Tiffany & Co.

Συγκεκριμένα, πέρυσι τον Οκτώβριο, βιντεοσκόπησε τον εαυτό της μέσα σε έναν σταθμό του μετρό να παρουσιάζει τα κοσμήματα του συγκεκριμένου οίκου, γράφοντας στη λεζάντα: «From Tube Girl to Tiffany Girl».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δύο μήνες μετά, ανέβασε ένα άλλο βίντεο στο οποίο καμάρωνε στο σταθμό Pimlico με σύνολα Hugo Boss.

Τι της ζητά η υπηρεσία μεταφορών του Λονδίνου

Ωστόσο, σύμφωνα με την Evening Standard, κάποιος φαίνεται πως ειδοποίησε την υπηρεσία μεταφορών του Λονδίνου (TfL) για τα «εμπορικά» της βίντεο, και η υπηρεσία ήρθε σε επαφή με τον ατζέντη της.

Τι ζητά; Είτε να σταματήσει η influencer να κάνει διαφημίσεις στα μέσα μεταφοράς της βρετανικής πρωτεύουσας ή να μοιραστεί τα κέρδη με την TfL.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκπρόσωπος της TfL δήλωσε στην εφημερίδα: «Χαιρόμαστε που κάποιοι πελάτες μας απολαμβάνουν τις υπηρεσίες μας τόσο πολύ που μοιράζονται τις εμπειρίες τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά όταν αυτό παύει να είναι προσωπικά βίντεο και γίνεται μια οργανωμένη εμπορική προσπάθεια, είναι κατανοητό ότι πρέπει να διασφαλίσουμε ότι γίνεται σωστά και να συμφωνήσουμε τους εμπορικούς όρους. Αυτό συμβάλλει στη διασφάλιση της ασφάλειας της βιντεοσκόπησης, προστατεύει την πνευματική μας ιδιοκτησία και παρέχει έσοδα που επανεπενδύονται στο δίκτυο μεταφορών προς όφελος όλων. Επικοινωνήσαμε με τον ατζέντη της Σαμπρίνα Μπαχσούν νωρίτερα φέτος για να εξερευνήσουμε αυτές τις πιθανότητες».

Πώς ξεκίνησε να γυρίζει βίντεο στο μετρό του Λονδίνου

Μιλώντας πέρυσι στην Daily Mail για την ξαφνική της επιτυχία, η Μπαχσούν, δήλωσε ότι κατάγεται από τη Μαλαισία, αλλά ζει στο Λονδίνο μετά την αποφοίτησή της από το πανεπιστήμιο Durham.

«Ακόμα και μόνο το να το καταφέρεις στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν κάτι τεράστιο! Ζούσα στο Λονδίνο και περνούσα τον περισσότερο χρόνο μου ακούγοντας μουσική και απλά τζαμάροντας έξω από το σπίτι μου. Άκουσα τον ήχο του ‘Where them girls at’ στο TikTok και είδα ανθρώπους να φτιάχνουν πολύ ωραία βίντεο με αυτό. Είχαν ωραίες κινήσεις και σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να κάνω ένα βίντεο με αυτόν τον ήχο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ζήτησα λοιπόν από έναν φίλο μου να γυρίσει το βίντεο, αλλά αρνήθηκε να κάνει κάτι τόσο περίπλοκο, οπότε σκέφτηκα ότι θα πρέπει να το κάνω μόνη μου».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ INFLUENCER μετρό Λονδίνο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ