Για πολλές εβδομάδες ο νικητής της τηλεθέαση τα βράδια είχε ένα όνομα: MasterChef. Τι παρακολούθησαν όμως οι τηλεθεατές την πρώτη εβδομάδα χωρίς το reality μαγειρικής;
Ο τελικός του MasterChef ολοκληρώθηκε το βράδυ της περασμένης Τετάρτης χαρίζοντας πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης στο STAR - ως και 60% την ώρα της ανακοίνωσης του νικητή. Πώς όμως διαμορφώνεται η τηλεθέαση τώρα που το reality μαγειρικής ολοκληρώθηκε;
Οι κερδισμένοι της τηλεθέασης
Αν και η τηλεθέαση μιας ημέρας δεν είναι αρκετή για να δείξει μια τάση, η κωμωδία του ΑΝΤ1 «Πέτα τη Φριτέζα» σημείωσε ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά. Η κωμωδία με τους Γιάννη Μπέζο και Φάνη Μουρατίδη απέσπασε το 24,4% στις νεαρές ηλικίες (18-54 ετών) προσφέροντας στον ΑΝΤ1 την πρωτιά στη ζώνη προβολής του.
Εκείνοι που δεν ωφελήθηκαν από το τέλος του MasterChef
Οσο για τα υπόλοιπα προγράμματα, φαίνεται πως σε γενικές γραμμές κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με την περασμένη εβδομάδα, χωρίς δηλαδή να αυξήσουν την τηλεθέαση απόντος του MasterChef. Η κωμική σειρά «Το Σόι Σου» σημείωσε ποσοστό 18,8%, ενώ το «Τατουάζ» που ακολούθησε στον ALPHA κατέγραψε τηλεθέαση 19,3%.
Ελαφριά άνοδο παρατηρείται και για το Survivor, το οποίο όμως συνεχίζει να κινείται πιο χαμηλά από τον ανταγωνισμό. Στο ίδιο ηλικιακό κοινό, τους τηλεθεατές μεταξύ 18 και 54 ετών, το reality επιβίωσης εξασφάλισε ποσοστό 14,8%.