Ακούραστο δείχνει το τηλεοπτικό κοινό στην νιοστή επανάληψη της τηλεταινίας «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» που έκανε πρεμιέρα με υψηλή τηλεθέαση χθες, Μεγάλη Τετάρτη, από τη συχνότητα του ΑΝΤ1.
Η ακριβή παραγωγή σε σκηνοθεσία του Φράνκο Τζεφιρέλι είχε να αντιμετωπίσει την καθημερινή σειρά του ALPHA, «Το Τατουάζ» με καινούριο επεισόδιο, αλλά και ένα νέο επεισόδιο του Survivor στον ΣΚΑΙ.
Αρκετοί ήταν βέβαια οι τηλεοπτικοί σταθμοί, εκτός του ΑΝΤ1, που αποφάσισαν να προβάλουν κάποια ταινία η σειρά με σχετικό περιεχόμενο. Το OPEN προβάλει τη μίνι σειρά AD: The Bible Continues, που εξετάζει τα όσα έγιναν μετά την ανάσταση του Ιησού, ενώ στο STAR, διάλεξαν κάτι πιο ανάλαφρο, προβάλλοντας την αμερικανική κωμωδία «Νώε για μια εβδομάδα».
Τι έδειξαν τα νούμερα τηλεθέασης
Το ραβασάκι της Nielsen ήρθε και απέδειξε πως η σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» αποτελεί σιγουράκι της τηλεθέασης. Το πρόγραμμα έφερε στον ΑΝΤ1 ποσοστό 20,8% στο δυναμικό κοινό, δηλαδή της ηλικίες 18-54. Οριακά πιο πάνω, το «Τατουάζ» του Ανδρέα Γεωργίου που σημείωσε 21,1%. Αξιοπρεπή και τα ποσοστά τηλεθέαση της ταινίας στο STAR, «Νώε για μια εβδομάδα», που έγραψε 16,6%.
Εκείνο που κάνει εντύπωση, είναι πως σύμφωνα με τον πίνακα τηλεθέασης, η σειρά είχε μεγαλύτερη απήχηση σε νεότερα κοινά, αφού στο σύνολο της τηλεθέασης, υποχώρησε στο 17%. Το «Τατουάζ» κράτησε την πρώτη θέση και στο σύνολο τηλεθέασης, με ποσοστό 22,8%. Υψηλή τηλεθέαση και για το Survivor, που άνευ ανταγωνισμού (το MasterChef αποχαιρέτισε τη Μεγάλη Τρίτη) αναρριχήθηκε στο 18,5% στο σύνολο. Εμεινε ωστόσο πίσω στο κοινό 18-54 ετών, όπου κατέγραψε 13,9%.