Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις της μόδας που αγαπούν οι όψιμοι millennials επιστρέφει και οι trendsetters ψάχνουν τις ντουλάπες τους για να βρουν αυτό το αμφιλεγόμενο αξεσουάρ από τα 2000s.
Οι κλασικές ζώνες με το διπλό G της Gucci αναβίωσαν ως μέρος της πρώτης συλλογής του Alessandro Michele στο τιμόνι του ιταλικού οίκου μόδας και σχεδόν μια δεκαετία αργότερα το κλασικό αξεσουάρ είναι και πάλι στη μόδα.
Για κάποιο διάστημα, οι ζώνες με τα λογότυπα θεωρούνταν σύμβολο status και το απαραίτητο αξεσουάρ για όποιον ήλπιζε να παραμείνει στη μόδα - μέχρι που τελικά άρχισε να θεωρείται βασικό, και μερικές φορές ακόμη και κακόγουστο.
Το comeback του αμφιλεγόμενου αξεσουάρ
Αλλά ένα κλασικό κομμάτι δεν μπορεί να φύγει από τη μόδα για πολύ. Η ζώνη με το διπλό G φαίνεται να κάνει δυναμικό comeback, καθώς A-listers εντοπίστηκαν πρόσφατα να φορούν το εν λόγω αξεσουάρ.
Η Μπέλα Χαντίντ εθεάθη να φοράει την εμβληματική ζώνη με το λογότυπο ενώ βρισκόταν στη Νέα Υόρκη τον Μάιο, ενώ η Μάιλι Σάιρους εμφανίστηκε να φορά την πιο λεπτή εκδοχή της ζώνης στο τρέιλερ για τη συνέντευξή της στο «My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman».
Ο δημοφιλής λογαριασμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης @databutmakeitfashion έκανε ακόμη και μια ανάρτηση που αναλύει «την επιστροφή της ζώνης Gucci» και διαπίστωσε ότι ο αριθμός των αναρτήσεων στο X σχετικά με το «αμφιλεγόμενο αξεσουάρ μόδας» αυξήθηκε κατά περίπου 18% σε δημοτικότητα ανά ημέρα, κατά τη διάρκεια μίας εβδομάδας.
«Μην το φέρετε πίσω, σας παρακαλώ», παρακάλεσε ένας χρήστης στα σχόλια. Ένας άλλος είπε: «Όχι η άσχημη επιστροφή της ζώνης Gucci παρακαλώ».
«Τόσο χαρούμενος που δεν ξεφορτώθηκα τη δική μου», καυχήθηκε ένας άλλος.
Αν και αυτή δεν είναι η πρώτη τάση που ανακυκλώνεται ξανά σε δημοτικότητα, ο ειδικός μόδας του Consigned Sealed Delivered με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο εξήγησε στο Newsweek ότι «η μόδα είναι κυκλική λόγω πολλών παραγόντων».
Η Ammirabile μοιράστηκε ότι υπάρχουν έξι παράγοντες που επηρεάζουν τον κύκλο ζωής ενός αξεσουάρ μόδας: σχέδιο, viral τάσεις, έμπνευση και θέμα, δημοτικότητα και ταυτότητα της επωνυμίας, επιρροή ταινίας ή διασημοτήτων και παράδοση ή πολιτιστικές αξίες.
«Η κυκλική φύση της μόδας σημαίνει ότι οι τάσεις συνεχώς εξελίσσονται και αλλάζουν, και ό,τι ήταν δημοφιλές την περασμένη σεζόν μπορεί να μην είναι αυτή τη σεζόν», είπε. «Αυτό διατηρεί τη βιομηχανία δυναμική και ωθεί συνεχώς τους σχεδιαστές να βρίσκουν νέες ιδέες, με αυτήν την κυκλική φύση της μόδας όχι απλώς φαινόμενο, αλλά και αναγκαιότητα».
Φωτογραφίες: Splashnews, Associated Press