Επιδεικνύοντας ικανότητες επαγγελματία μίμου η σταρ του νέου κοινωνικού δικτύου Tik Tok, Χόλι Χορν γέρνει το κεφάλι της προς την κάμερα παριστάνοντας ότι σιγοσφυρίζει μια σύντομη μελωδία.
Καλομακιγιαρισμένη, με μεγάλες ψεύτικες βλεφαρίδες, εκφραστικά μάτια και φροντισμένο μανικιούρ ακολουθεί με ιδιαίτερες κινήσεις το ρυθμό της μουσικής. Το κλιπ δεν διαρκεί πάνω από 15 δευτερόλεπτα, αλλά -προς έκπληξη των περισσοτέρων άνω των 21 ετών – κάνει θραύση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκεντρώνοντας 77 εκατομμύρια κλικ από τη στιγμή που η 23χρονη Βρετανίδα το ανέβασε πέρυσι στο Tik Tok.
H σταρ του Tik Tok που απέκτησε 16 εκατομμύρια followers με τα βίντεό της
Ήταν το έναυσμα για την εντυπωσιακή εκτόξευση στη στρατόσφαιρα της διασημότητας μιας άγνωστης στο ευρύ κοινό σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που όμως έχει έναν αφοσιωμένο στρατό 16 εκατομμυρίων (!) φανατικών θαυμαστών, κυρίως ηλικίας μεταξύ οκτώ και 15 ετών, που ρουφούν μετά μανίας τις λεπτομέρειες από τις καθημερινές της αναρτήσεις και τα βίντεο με τα «χαζοχαρούμενα» χορευτικά στο Κινέζικο lip-syncing app, που εξαγοράστηκε από την Κινέζικη εταιρεία ByteDance.
Κι αν τα βίντεο της φαντάζουν παιδιάστικα στις μεγαλύτερες ηλικίες, η Χόλι Χορν ξέρει καλά τι κάνει, αφού έχει καταφέρει να διευρύνει τόσο το διεθνές νεανικό της ακροατήριο, ώστε να βγάζει εξαψήφια ποσά από τη διαδικτυακή της επιχείρηση μέσω προωθητικών συνεργασιών με ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρείες στη Βρετανία, να μετακομίσει με την οικογένεια και τις αδελφές της από την επαρχία σ’ ένα πολύ μεγαλύτερο σπίτι κοντά στο Λονδίνο και να έχει την άνεση η μητέρα της να παρατήσει τη δουλειά της.
Η 23χρονη έχει ήδη συνεργαστεί με ποπ γκρουπ, όπως οι Maroon 5 για την προώθηση των τραγουδιών τους και «φλερτάρει» και με άλλα μεγάλα ονόματα όπως η Adele και ο Ρόμπι Γουίλιαμς. Στις δημόσιες εμφανίσεις της συνοδεύεται από μια ομάδα σωματοφυλάκων για να αντέχει την πολιορκία των θαυμαστών της -80% κοριτσιών και 20% αγοριών, σύμφωνα με το λογαριασμό της στο TikTok – και τις υστερικές εκδηλώσεις λατρείας τους όταν αντικρίζουν το ίνδαλμά τους.
Πώς εκτοξεύθηκε η φήμη της Χόλι Χορν στο νέο κοινωνικό δίκτυο Tik Tok
Όλα άρχισαν από ένα απλό χόμπι της Χόλι, όταν ήταν ακόμη 17 ετών και φοιτούσε στο λύκειο. Αν και τα πήγαινε πολύ καλά με τα μαθήματά της, η Χόλι πνιγόταν από το άγχος και βρήκε στο Τik Tok μια διέξοδο για να ξεφεύγει. Ιδιαίτερα δημοφιλής μέχρι τότε δεν ήταν, ούτε συναναστρεφόταν με τον “in” νεαρόκοσμο. Αλλά αυτό το στοιχείο της βγήκε τελικά σε καλό. Αν και πέρασε στη σχολή ΜΜΕ του University of the Arts London η Χόλι πήρε τη δύσκολη και γενναία απόφαση να το απορρίψει για να αξιοποιήσει την επιτυχία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το στοίχημα απέδωσε και μέσα σε τρεις μήνες είχε ήδη συγκεντρώσει 10.000 ακολούθους, που έφθασαν το ένα εκατομμύριο μετά από ενάμιση χρόνο!
Σήμερα η Χόλι όχι μόνον διαχειρίζεται τον λογαριασμό της στο Tik Tok, αλλά ενημερώνει τακτικά και εκείνους που έχει στο Instagram, το Facebook, το Snapchat και το YouTube.
Το τυπικό 24ωρο της σταρ του Tik Tok
Η μέρα για τη Χόλι Χορν ξεκινά στις 08:00 το πρωί, όταν «ποστάρει» το πρώτο της βίντεο και στη συνέχεια αφιερώνει χρόνο για chat με τους οπαδούς της στο Διαδίκτυο - δραστηριότητα με την οποία ασχολείται ανά τακτά διαστήματα στη διάρκεια της μέρας αφού, όπως λέει, είναι κρίσιμη για την επιτυχία της. Γύρω στις 09:30 καταστρώνει τη στρατηγική της για την επόμενη εβδομάδα, ώστε να έχει ανά πάσα στιγμή έτοιμες ιδέες για να τις υλοποιήσει. Μία ώρα αργότερα επικοινωνεί, όπως κάθε μέρα, με τους συνεργάτες της και πριν το μεσημέρι με τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεών της, ώστε να επεξεργαστούν από κοινού το βαρυφορτωμένο πρόγραμμά της. Αλλά η σκληρότερη δουλειά την περιμένει μετά το γεύμα, όταν μαγνητοσκοπεί και μοντάρει βίντεο μέχρι τις 18:00 το απόγευμα, προτού καθίσει για ένα νέο γύρω chatting με τους οπαδούς της, συχνά ακόμη και νυχτιάτικα για να μη χάσει την επαφή με εκείνους που ζουν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού!
Χρόνο για πάρτι και συντρόφους με τέτοιο πρόγραμμα, φυσικά, δεν έχει, αλλά στην παρούσα φάση δεν την νοιάζει, όπως λέει. Όπως δεν τη νοιάζουν και πολλές προτάσεις επαγγελματικής συνεργασίας, που θα της απέφεραν εξαψήφια ποσά, π.χ. για τη διαφήμιση προϊόντων αδυνατίσματος, αλλά τις απορρίπτει γνωρίζοντας πόσο μεγάλη επιρροή ασκεί στο πολύ νεαρό ακροατήριό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν την κουράζουν όμως όλα αυτά; «Όχι», απαντά η Χόλι. «Μερικές φορές αισθάνομαι μια πίεση να ποστάρω αρκετά βίντεο και μηνύματα. Δεν θέλω να απογοητεύσω κανέναν».
Και τα σχέδιά της για το μέλλον; Η Χόλι λέει ότι δεν θα έλεγε όχι σε μια πρόταση για καριέρα στην τηλεόραση, καθώς θα της άρεσε να γίνει ηθοποιός. Κι ίσως αυτό να αποτελέσει μια νέα επαγγελματική διέξοδο για την 23χρονη, αφού σε μια αγορά που εξελίσσεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς ουδείς μπορεί να προβλέψει πόσο θα αντέξει το Tik Tok ή άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης … Η ίδια όμως δεν ανησυχεί. Έχει ήδη προγραμματίσει την πρώτη της εμφάνιση επί σκηνής τη χρονιά που έρχεται, χώρια που έχει 16 εκατομμύρια οπαδούς να περιμένουν με αγωνία τα επόμενα βήματά της…