Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε τις προάλλες μια ανάρτηση στο Instagram, στον λογαριασμό της εταιρείας που ίδρυσε παρουσιάζοντας πάνες πολυτελείας, με την ονομασία «The Diapér».
«Η νέα μας πάνα μίας χρήσης με επένδυση από παρθένο μαλλί αλπακά και στερεωμένη με πολύτιμους λίθους κεχριμπαριού, γνωστούς για τις αρχαίες συναισθηματικές-καθαριστικές τους ιδιότητες», έγραφε η λεζάντα. «Εμποτισμένη με άρωμα γιασεμιού και περγαμόντου για ένα αναζωογονημένο μωρό».
Το προϊόν δεν βρήκε ιδιαίτερη ανταπόκριση με πολλούς να σχολιάζουν μάλιστα αρνητικά αυτήν την κίνηση της διάσημης ηθοποιού. «Εν τω μεταξύ, εκατοντάδες χιλιάδες γονείς στις ΗΠΑ δεν μπορούν να πληρώσουν ούτε τις βασικές πάνες», σχολίασε χαρακτηριστικά κάποιος.
Η Γκουίνεθ Πάλτροου σύντομα ξεκαθάρισε τα πράγματα σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό της την Πέμπτη, εξηγώντας ότι οι πάνες ήταν ένα διαφημιστικό κόλπο για να τραβήξει την προσοχή σε ένα σημαντικό θέμα για πολλές οικογένειες.
«Το Goop λάνσαρε μια πολυτελή πάνα μίας χρήσης στα 120 δολάρια για ένα πακέτο των 12 και υπήρξε μεγάλη οργή. Ωραία», δήλωσε η Πάλτροου. «Είχε σχεδιαστεί για να μας εκνευρίσει. Γιατί αν το να αντιμετωπίζεις τις πάνες σαν πολυτέλεια σε κάνει να θυμώνεις, το ίδιο θα έπρεπε να κάνει και η φορολογία τους ως είδος πολυτελείας».
Στη συνέχεια παρότρυνε τον κόσμο να κάνει δωρεές σε έναν οργανισμό που παρέχει είδη πρώτη ανάγκης, όπως γάλα και πάνες, σε οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη.
«Παρά την αδήριτη ανάγκη για πάνες, σε 33 πολιτείες των ΗΠΑ, αυτές δεν αντιμετωπίζονται ως είδος πρώτης ανάγκης. Φορολογούνται ως είδος πολυτελείας. (Η τιμή που δώσαμε είναι τα χρήματα που δίνει μία οικογένεια σε φόρους για πάνες τον χρόνο)», ανέφερε επίσης το post.
Βέβαια, όσοι πίστεψαν πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είναι αληθινό δικαιολογούνται απολύτως, αφού διαθέτει προϊόντα της ίδιας εταιρείας, όπως το κερί “Smells like my Vagina” και έναν πίνακα Ouija αξίας σχεδόν 2.000 δολαρίων.