Είναι διάσημη influencer στο Instagram με πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθους. Ωστόσο, προχθές έγινε ρεζίλι όταν ανάρτησε φωτογραφίες πως δήθεν βρισκόταν μπροστά στον πύργο του Άιφελ. Κι ενώ η ίδια επέμεινε ότι βρισκόταν εκεί, όλο αυτό το θέμα της απέφερε τελικά κέρδος.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η Βρετανίδα influencer Τζες Χαντ ανάρτησε προχθές κάποιες φωτογραφίες της και ένα βίντεο που την έδειχναν να περπατά με ένα σέξι αποκαλυπτικό φόρεμα στην Pont d'Iéna, τη γέφυρα που οδηγεί στον Πύργο του Άιφελ στο Παρίσι, με το διάσημο μνημείο να λάμπει πίσω της. Στη λεζάντα της ανάρτησης έγραψε: «Μία από τις αγαπημένες μου πόλεις».
Οι παρατηρητικοί χρήστες του social media έσπευσαν να την κράξουν, για το faux pas της αφότου παρατήρησαν κάποια στοιχεία που υποδείκνυαν πως δεν μπορεί να ήταν πραγματικά εκεί. Ένα από αυτά ήταν η έλλειψη σκιών που την έκανε να μοιάζει σαν να βρίσκεται μπροστά σε μια πράσινη οθόνη. «Δεν έχει κυριολεκτικά καμία σκιά πουθενά» έγραψε κάποιος, με έναν άλλον να προσθέτει: «Τα πόδια της μοιάζουν να αιωρούνται». Άλλοι παρατήρησαν πως τα πόδια της έμοιαζαν δυσανάλογα σε σύγκριση με τις γραμμές του δρόμου και κάποιος έγραψε: «Κι εγώ ταξιδεύω με το Photoshop».
Επιμένει πως ήταν όντως στον Πύργο του Άιφελ
Η διάσημη influencer μετά το ρεζιλίκι, έσπευσε να υποστηρίξει τον εαυτό της, επιμένοντας πως όντως είχε επισκεφθεί το Παρίσι. «Αυτές οι φωτογραφίες δεν είναι επεξεργασμένες. Ήμουν ειλικρινά εκεί» είπε στην Daily Mail. «Έχω ακόμη και ένα βίντεο στην ανάρτηση στο Instagram με εμένα μπροστά από τον Πύργο του Άιφελ».
Καμία δημοσιότητα δεν είναι κακή δημοσιότητα
Το θέμα πάντως είναι πως όλη αυτή η δημοσιότητα της έκανε τελικά καλό. Η διάσημη influencer έκανε το ντεμπούτο της πριν από μερικές ημέρες στο χώρο της μόδας λανσάροντας την πρώτη της κολεξιόν με την βρετανική εταιρεία EGO. Χάρη στο θέμα που προέκυψε με την υποτιθέμενη επεξεργασία φωτογραφιών της, η σειρά της εξαντλήθηκε μέσα σε 24 μόλις ώρες με την ζήτηση να έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
Το ερώτημα που παραμένει ωστόσο είναι: Ήταν όντως λάθος της η επεξεργασία των φωτογραφιών κάνοντάς την ρεζίλι ή ήθελε να γίνει talk of the town για πουλήσει τα προϊόντα της και να γίνει τελικά αρκετά πλουσιότερη;