Η Gen Z στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ακολουθεί τα πρότυπα της μόδας από τα είδωλα της και τους influencers, καθοδηγούμενη σε μεγάλο βαθμό από το TikTok.
«Εκεί που οι προηγούμενες γενιές επισκέπτονταν πολυκαταστήματα ή εμπορικά κέντρα για να αγοράσουν βασικά είδη ή να ελέγξουν τα νέα στυλ, η γενιά Z αναζητά τις τάσεις στο διαδίκτυο, ακολουθεί είδωλα και influencers και φιλοδοξεί να φορέσει τα ίδια ρούχα», αναφέρει έκθεση της KPMG.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο