Ηταν το απόγευμα της Δευτέρας, όταν ο Γάλλος σχεδιαστής Jacquemus ξεκίνησε live στο Instagram, θέλοντας να μοιραστεί με τους 3,4 εκατομμύρια followers του ένα κεχριμπαρένιο ηλιοβασίλεμα.
Οι διαδικτυακοί ακόλουθοι του σχεδιαστή άρχισαν να σχολιάζουν και πολλοί άρχισαν να αναρωτιούνται πού βρίσκεται, καθώς το ηλιοβασίλεμα με τα πορτοκαλί και κόκκινα χρώματα έβαφε ουρανό και θάλασσα, με το θέαμα να κόβει την ανάσα.
Εδώ και μερικές ημέρες ο Γάλλος σχεδιαστής βρίσκεται στην Ελλάδα και απολαμβάνει τα νησιά της χώρας.
Φωτογραφίες: Ο σχεδιαστής Jacquemus φωτογραφίζει την Ελλάδα
Μπορεί να μη «βάζει» τοποθεσία για το πού ταξιδεύει, αλλά έχει ανοίξει στα highlights του στο Instagram φάκελο, γράφοντας «Ελλάδα».
Ο Jacquemus καθημερινά μοιράζεται στιγμιότυπα από διάφορες γωνιές της χώρας μας. Αλλοτε μια πλαγιά με δέντρα και θάλασσα, άλλοτε μερικά αγριοκάτσικα, ένα εκκλησάκι, το απέραντο γαλάζιο, αλλά και μία τράτα από την οποία ακούγεται νησιώτικο τραγούδι.
Στα τελευταία του stories, μάλιστα, ο σχεδιαστής αποτύπωσε την urban διάθεση της Αθήνας. Το Ηρώδειο, επιβλητικό, στέκει μπροστά στον φακό του Γάλλου και από πίσω απλώνεται ολόκληρη η πόλη.
Ποιος ξέρει, ίσως ο Jacquemus ετοιμάζει κάτι νέο και η Ελλάδα αποτελεί έμπνευση ή ακόμη και τόπο του νέου του σόου.
Jacquemus: Ο σχεδιαστής που έφερε αέρα φρεσκάδας και εντυπωσιάζει με τις εμπνευσμένες τοποθεσίες στα σόου του
Ο Γάλλος σχεδιαστής Simon Porte Jacquemus κατάφερε να φέρει λιακάδα στον κόσμο της γαλλικής μόδας, με τη διάθεση και το μεσογειακό μπρίο του να μεταμορφώνονται σε δημιουργίες, απλές και αισθησιακές.
Ο Jacquemus γεννήθηκε στο Salon-de-Provence της Γαλλίας σε μια σχετικά φτωχή οικογένεια αγροτών. Ο πατέρας του τραγουδούσε περιστασιακά σε μέταλ μπάντες, με την μητέρα του να τον μεγαλώνει στη μικρή πόλη του Mallemort, στη νότια Γαλλία.
Το 2008, σε ηλικία 18 ετών, πήγε στο Παρίσι και ο ξαφνικός θάνατος της μητέρας του τον ώθησε να ξεκινήσει τη δική του καριέρα ως σχεδιαστή μόδας. Αλλωστε, το brand του αποτελεί μια ωδή στη μητέρα του, που υπεραγαπούσε. Ο Jacquemus έκανε την πρώτη του φούστα όταν ήταν 8 ετών. «Ηταν άσχημη και ατελής, σας ορκίζομαι, αλλά η μητέρα μου τη φόρεσε και αυτό άλλαξε τη ζωή μου», είχε πει, σύμφωνα με το businessarts.
Οπως σημειώνει το δημοσίευμα, η νέα γενιά βρίσκεται στο επίκεντρο της αισθητικής του και όπως φαίνεται είναι αυτή που τον αποθεώνει, καθώς ανταποκρίνεται στην αισθητική τους.
Ο Γάλλος σχεδιαστής εμπνέεται από τη χαρά, την αθωότητα και την αγνότητα της παιδικής του ηλικίας, η οποία αντανακλάται στα σχέδια και τα χρώματα.
Ο Jacquemus κατάφερε να μπει για τα καλά στο παιχνίδι της βιομηχανίας της μόδας και να τραβά τα φώτα προς το μέρος του. Ομολογουμένως, αυτό δεν ήταν κάτι εύκολο, αλλά, όπως φάνηκε, δεν ήταν ακατόρθωτο.
Ο Γάλλος σχεδιαστής ήξερε τι ακριβώς χρειαζόταν για να βρεθεί ανάμεσα στους Γολιάθ της μόδας και να στρέψει τα βλέμματα ειδικών, περιοδικών και των fashionlovers πάνω του. Και αυτό το κατάφερε χάρη στα social media.
«Η εικόνα είναι το παν», είχε πει.
Σε αυτήν την ψηφιακή εποχή, ο Jacquemus έχει γίνει ένα από τα πιο σημαντικά brands στα κοινωνικά μέσα, με περισσότερους από 3,4 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram. Η ετικέτα του τοποθετείται ανάμεσα στις κορυφαίες μάρκες πολυτελείας, ωστόσο παραμένει «μικρή» στο ζήτημα των πωλήσεων, με 20 εκατομμύρια ευρώ το 2019.
Πάντως, όπως και να έχει, η φανταστική αισθητική του Jacquemus, τα σόου σε πεδιάδες από λεβάντες και στάχυα, μας κάνουν όλους να ονειρευόμαστε ηλιόλουστες ημέρες κάπου στη Νότια Γαλλία, σεργιανίζοντας με το λευκό La robe Tovallo και κρατώντας στα χέρια μια από τις απίστευτα μικροσκοπικές τσάντες του.
Με πληροφορίες Ret Views και HighSnobiety