Η φωτογραφία μιας εύσωμης κοπέλας που φορά ρούχα της εταιρείας Abercrombie & Fitch έχει πυροδοτήσει μια συζήτηση σχετικά με την παχυσαρκία και τις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες.
Η φωτογραφία αναρτήθηκε την περασμένη εβδομάδα στον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram και έγινε viral κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, με τους χρήστες του Twitter να σχολιάζουν το κατά πόσο η Abercrombie «κανονικοποιεί» την παχυσαρκία και τις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες στο όνομα της σωματικής ποικιλομορφίας.
«Αυτή τη σεζόν προμοτάρουμε το διαβήτη»: Η ανάρτηση που έγινε viral
«Η νέα διαφήμιση της Abercrombie & Fitch μόλις κυκλοφόρησε… Αυτή τη σεζόν προμοτάρουν το διαβήτη και τις καρδιακές προσβολές», έγραψε στο Twitter η Νάταλι Ντανέλισεν. «Έχει όμορφο πρόσωπο, κρίμα που η κοινωνία τής είπε ότι όχι μόνο είναι υγιές να δείχνει έτσι, αλλά και ότι είναι γενναίο και ενδυναμωτικό», έγραψε ένας άλλος χρήστης.
Τι απαντά η Abercombie για τη συγκεκριμένη φωτογραφία
Η εταιρεία απάντησε στα σχόλια, λέγοντας πως η συγκεκριμένη φωτογραφία δεν ήταν διαφήμιση.
«Η Abercrombie ταγκάρεται συχνά από τους πελάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μας αρέσει να τους επευφημούμε αναδημοσίευοντας τις εικόνες τους στα κανάλια μας», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στη New York Post. «Αυτή είναι μία από αυτές τις περιπτώσεις».
Φυσικά, υπήρξαν και κάποιοι που υπερασπίστηκαν την κοπέλα της φωτογραφίας και την εταιρεία...
«Το να φτιάχνεις ρούχα για ανθρώπους που είναι παχύσαρκοι είναι κακό πράγμα τώρα;», έγραψε κάποιος. «Όχι», απάντησε ένας χρήστης. «Αλλά το να πουλάς την παχυσαρκία ως σέξι/ελκυστική είναι αντιπαραγωγικό προς τους ιατρικούς συμβούλους που πουλάνε την παχυσαρκία ως εξαιρετικά ανθυγιεινή. Και αν δεν είναι ανθυγιεινή, γιατί τα McDonalds, τα KFC κ.λπ. δεν χρησιμοποιούν παχύσαρκους ανθρώπους στις διαφημίσεις; Πιθανώς επειδή δεν είναι αρκετά ελκυστικό για να συσχετιστεί με το φαγητό», πρόσθεσε.
Εταιρείες λιανικής πώλησης μόδας όπως η Abercrombie και η Victoria's Secret προσπάθησαν να απευθυνθούν σε ένα μαζικό κοινό αποφεύγοντας τις διαφημιστικές καμπάνιες που παραδοσιακά και αποκλειστικά παρουσίαζαν αδύνατα μοντέλα υπέρ του διαφημιστικού περιεχομένου που προβάλλει τη σωματική ποικιλομορφία και το body positivity.
Από τις πολύ αδύνατες στα plus size μοντέλα
Η χρήση αδύνατων μοντέλων από τη βιομηχανία μόδας προκάλεσε κατηγορίες ότι ενθαρρύνει τα νεαρά κορίτσια και τις γυναίκες να υιοθετήσουν ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες επιδιώκοντας έναν μη ρεαλιστικό τύπο σώματος. Αλλά οι επικριτές λένε τώρα ότι η βιομηχανία κινείται πολύ μακριά προς την αντίθετη κατεύθυνση με τη χρήση μοντέλων plus-size.
Το 2003, η Abercrombie μηνύθηκε από 250.000 υπαλλήλους οι οποίοι ισχυρίζονται ότι υπέστησαν διακρίσεις, καθώς αναγκάστηκαν να εργάζονται σε αποθήκες μακριά από το κοινό, ενώ οι θέσεις εργασίας στις πωλήσεις πήγαιναν σε εκείνες που είχαν το «λουκ» που εκτιμούσε η εταιρεία.
Η εταιρεία, η οποία παραδοσιακά απευθυνόταν κυρίως σε λευκά παιδιά κολεγιακής ηλικίας, συμφώνησε να καταβάλει 40.000.000 δολάρια για να διευθετήσει την ομαδική αγωγή.
- λες οι ειδήσεις
- Παντρεύτηκε ο Jacquemus με τον σύντροφό του -Γαλλικός γάμος, έντυσε τις καλεσμένες νύφες, φόρεσε νυφικό [φωτό]
- Τι συμβαίνει με τον Μπραντ Πιτ και την Έμιλι Ραταϊκόφσκι: Φήμες τούς θέλουν ζευγάρι
- Σάλος με τη νέα συνέντευξη της Μέγκαν Μαρκλ για τις σχέσεις Χάρι-Καρόλου -Εδειξε το σπίτι της στο LA [εικόνες]