Η Φωτεινή Μπαξεβάνη έμεινε στη συνείδηση των τηλεθεατών από τον ρόλο της Πέπης, της φιλενάδας της Σωσώς στη σειρά «Εγκλήματα». Η ηθοποιός επιστρέφει σήμερα στην τηλεόραση μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ και το σίριαλ «Ζακέτα να πάρεις».
Η Φωτεινή Μπαξεβάνη είναι η Αριστέα, μία από τις πρωταγωνίστριες της νέας σειράς της ΕΡΤ, η οποία έκανε πρεμιέρα το Σαββατοκύριακο και κέρδισε τις εντυπώσεις, αν κρίνουμε από τους πίνακες τηλεθέασης, αλλά και τις αντιδράσεις στο Twitter.
«Η Αριστέα είναι η μανούλα που αγαπάει τόσο πολύ τα παιδιά της και είναι τόσο υπερπροστατευτική που έχει μια σχέση με τον γιο της που τα συζητάνε όλα», αναφέρει η κυρία Μπαξεβάνη σε δηλώσεις της στον Alpha και την εκπομπή «Pop Up».
Η τεράστια επιτυχία της σειράς «Εγκλήματα»
Όπως λέει η ηθοποιός, ακόμη και σήμερα, 22 χρόνια μετά την κυκλοφορία της σειράς «Εγκλήματα», ο κόσμος την αναγνωρίζει στον δρόμο ως Πέπη. «Είναι φυσιολογικό, με σταματάει κόσμος που δεν είχε γεννηθεί όταν γυρίζονταν τα ''Εγκλήματα''. Εχει παιχτεί τόσες φορές, είναι μια σειρά που ο κόσμος την έχει αγαπήσει πάρα πολύ και το δέχομαι με χαρά και με αγάπη φυσικά», λέει.
Κέρδισε τις εντυπώσεις η σειρά «Ζακέτα να πάρεις»
Τα κοντέρ της ΕΡΤ έσπασε η πρεμιέρα της νέας σειράς «Ζακέτα να πάρεις» το Σαββατοκύριακο, σημειώνοντας πρωτόγνωρα ποσοστά για τη δημόσια τηλεόραση, που έφτασαν το 13,9% και κατέταξαν την ΕΡΤ1 στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης στη ζώνη 20:00-21:00.
Η Ελένη Ράντου, η Δάφνη Λαμπρόγιαννη, η Φωτεινή Μπαξεβάνη και οι ταλαντούχοι τηλεοπτικοί γιοι τους έκλεψαν ήδη από το Σάββατο την παράσταση και κέρδισαν από την πρεμιέρα το τηλεοπτικό κοινό, δικαιώνοντας την επιλογή της Διεύθυνσης Προγράμματος της ΕΡΤ να επενδύσει σε άλλη μια σειρά μυθοπλασίας.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Νielsen, την πρεμιέρα του «Ζακέτα να πάρεις» παρακολούθησαν 601.971 τηλεθεατές (13,9%), με τη σειρά να έχει ανάλογη επιτυχία και στο λεγόμενο δυναμικό κοινό (18-54), καταγράφοντας τηλεθέαση 13,2%.
Μάλιστα, η σειρά κατέγραψε ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία στις μικρότερες ηλικίες, καθώς στην κατηγορία 18-34 η τηλεθέαση στο ανδρικό κοινό έφτασε στο 17% και στο γυναικείο το 16,1%.
Είναι αξιοσημείωτο ότι διψήφια νούμερα (11,5%) κατέγραψε η ΕΡΤ1 και στο δεύτερο επεισόδιο, στοιχείο που δείχνει ότι μιλάμε για μια επιτυχία της ΕΡΤ, που ήρθε για να μείνει.