Τι χρειάζεται για να γίνει ένα φόρεμα εντυπωσιακό; Η Βικτόρια Μπέκαμ με μία και μόνο δημιουργία της φαίνεται πώς έχει λανσάρει ένα φόρεμα που πληροί σχεδόν όλα τα κριτήρια.
Το έχει φορέσει η ίδια, η Κένταλ Τζένερ, άλλες celebrities, αλλά και royals γεγονός που το μετέτρεψε σε must φόρεμα για κάθε γκαρνταρόμπα. Για ποιο λόγο έχει γίνει όμως τόσο δημοφιλές; Αρχικά ταιριάζει σε κάθε ηλικία, ενώ παράλληλα πληροί 5 βασικά κριτήρια.
Πρώτον, έχει ψηλή μέση γεγονός που δίνει μήκος στο σώμα. Παράλληλα, το ελαφρύ ντραπάρισμα στο ύψος της κοιλιάς το καθιστά κατάλληλο και κολακευτικό για κάθε τύπο σώματος.
Δεύτερον, είναι απλό, μεσαίου μήκους, με καθαρές γραμμές και κοψίματα που κάνουν τη σιλουέτα να δείχνει πιο θηλυκή.
Το τρίτο του στοιχείο είναι από τα πιο σημαντικά. Το ντραπέ μανίκια του, που είναι τόσο μακριά ώστε να κρύβουν την χαλαρότητα, αλλά έχουν άνοιγμα από τον ώμο και κάτω ώστε η εμφάνιση να είναι πιο ανάλαφρη και φρέσκια.
Τέταρτο, το κολακευτικό φόρεμα διατίθεται σε διάφορα χρώματα, ενώ η μαύρη εκδοχή του αναμένεται να είναι το απόλυτο little black dress αυτού του φθινοπώρου.
Τέλος, φοριέται κάθε εποχή του χρόνου, καθώς μπορεί να συνδυαστεί από πέδιλα μέχρι μπότες.
Το φόρεμα που φόρεσαν από celebrities μέχρι royals και απογείωσε το brand της Μπέκαμ
Σύμφωνα με την MailOnline, το συγκεκριμένο φόρεμα απέφερε πολλά κέρδη στο κάποτε προβληματικό brand της Βικτόρια Μπέκαμ, εκτινάσσοντας τις πωλήσεις κατά 52% πέρυσι.
Στη λίστα των celebrities που το έχουν φορέσει ήδη συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων η Κένταλ Τζένερ, η Ρόζι Χάντινγκτον -Γουάιτλι, αλλά και η βασίλισσα της Ισπανίας Λετίθια.
Ακόμα και η ίδια Βικτόρια Μπέκαμ το έχει φορέσει σε διάφορα χρώματα κατά καιρούς.
Μία στις δέκα από τις διαδικτυακές πωλήσεις του brand λέγεται ότι είναι το ρούχο – το οποίο φόρεσε στο σόου για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2023 το supermodel Μπέλα Χαντίντ.
Μια πηγή είπε ότι η πρώην Spice Girl ήταν «ενθουσιασμένη» με τον τζίρο, προσθέτοντας: «Η Βικτώρια έχει δουλέψει τόσο σκληρά για την εταιρεία της. Ήταν δύσκολα κατά καιρούς, αλλά είναι τόσο χαρούμενη που τώρα γίνεται σταδιακά όλο και πιο επιτυχής».
Σύμφωνα με την MailOnline, το brand της Μπέκαμ που κυκλοφόρησε το 2008, φέρεται να έχει δανειστεί περισσότερα από 30 εκατομμύρια λίρες για να παραμείνει στη ζωή όλα αυτά τα χρόνια. Ωστόσο, πέρυσι τα έσοδα εκτινάχθηκαν από 59 εκατομμύρια λίρες σε 89 εκατομμύρια – στην τρίτη συνεχόμενη χρονιά ανάπτυξης.