Οι καλεσμένοι που έφτασαν στην επίδειξη της Diesel στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, μπορεί να εξεπλάγησαν από το σκηνικό: ένα τεράστιο βουνό από προφυλακτικά.
Το ιταλικό brand παρουσίασε τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 με φόντο περισσότερα από 200.000 κουτιά προφυλακτικά Durex, υποδεικνύοντας τόσο τη θετικότητα τού σεξ όσο και την επικείμενη συνεργασία με την εταιρεία αντισυλληπτικών.
Μια συλλογή αφιερωμένη στην ελευθερία, την ευχαρίστηση και τον πειραματισμό
«Μας αρέσει να παίζουμε στην Diesel και το εννοούμε σοβαρά», δήλωσε ο δημιουργικός διευθυντής Glen Martens σε δήλωσή του. «Διασκεδάζουμε, σεβόμαστε ο ένας τον άλλον, είμαστε ασφαλείς», συμπλήρωσε.
Πράγματι, ολόκληρη η κολεξιόν εξερεύνησε θέματα ελευθερίας, ευχαρίστησης και πειραματισμού, με τα μοντέλα να καμαρώνουν γύρω από το βουνό των προφυλακτικών με εξαιρετικά χαμηλοκάβαλα τζιν και σκισμένα μεταξωτά φορέματα, που συγκρατούνταν από αλυσίδες που έμοιαζαν επισφαλείς.
Το συνοδευτικό soundtrack διανθιζόταν με τον ήχο των βογγητών, ενισχύοντας το μήνυμα πως ο Martens θέλει να ξεπεράσει τα όρια.
Από τότε που ανέλαβε δημιουργικός διευθυντής τον Οκτώβριο του 2020, ο Βέλγος σχεδιαστής έχει κατευθύνει την Diesel -που είναι γνωστή εδώ και καιρό για το προκλητικό μάρκετινγκ και την αισθητική των πολυτελών τζιν- προς πιο πειραματικές χρήσεις του denim. Έχει, επίσης, παίξει με την ανακύκλωση.
Τα ιδιαίτερα σκηνικά στις επιδείξεις της Diesel
Φυσικά, ο Βέλγος σχεδιαστής έχει κάνει το σκηνικό της Diesel να αποτελεί σημείο συζήτησης κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας.
Τον Φεβρουάριο του 2022, κατά την επιστροφή του Martens στην πασαρέλα μετά την πανδημία, η εταιρεία υποδέχθηκε τους παρευρισκόμενους με πέντε φουσκωτά, τα οποία είχαν πάρει μια σειρά από αυθάδεις πόζες, τις οποίες η Diesel περιέγραψε ως «σίγουρες, πληθωρικές και περήφανες». Ακόμη και οι προσκλήσεις για το σόου ήταν ιδιαίτερες: Περιλάμβαναν ένα βρώσιμο στρινγκ από κόκκινη και λευκή καραμέλα.
Στη συνέχεια, για την παρουσίαση της Συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023, τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Diesel έστησε ένα τεράστιο φουσκωτό που κέρδισε το παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες ως το μεγαλύτερο φουσκωτό γλυπτό στον κόσμο. Η εταιρεία προσκάλεσε, επίσης, το κοινό να παρακολουθήσει την επίδειξη, σπάζοντας τους αποκλειστικούς κανόνες της Εβδομάδας Μόδας και φιλοξενώντας 5.000 άτομα.
Ακόμη και οι προσκλήσεις εστάλησαν σε κουτιά προφυλακτικών
Όσο για το χθεσινό «βουνό» από προφυλακτικά, όπως το περιέγραψε η Diesel, αποτελεί μια ακόμη viral στιγμή υπό τη διεύθυνση του Martens, μια κίνηση που προωθεί τόσο τη νέα συλλογή του οίκου όσο και το ασφαλές σεξ.
Σύμφωνα με το θέμα, οι προσκλήσεις εστάλησαν με τη μορφή πακέτων Durex, ενώ ένα δελτίο Τύπου μετά την πασαρέλα ανακοίνωσε πως η Diesel θα διανείμει επιπλέον 300.000 προφυλακτικά στα καταστήματά της σε όλο τον κόσμο τον Απρίλιο.