Η τρίτη σεζόν της σειράς Emily in Paris έκανε πριν από λίγες ημέρες το ντεμπούτο της στο Netflix, μαζί με τα εμβληματικά fashion looks της.
Το Emily in Paris, που έκανε πρεμιέρα με τον τρίτο κύκλο του στις 21 Δεκεμβρίου, ακολουθεί την Αμερικανίδα υπεύθυνη μάρκετινγκ Emily Cooper (Lily Collins) καθώς μετακομίζει στη γαλλική πρωτεύουσα. Η τρίτη σεζόν συνεχίζεται μετά το φινάλε της δεύτερης σεζόν - όπου ο Βρετανός φίλος της Emily, Alfie, επέλεξε να μείνει στο Παρίσι για χάρη της.
Όπως και οι προηγούμενες σεζόν, έτσι και αυτά τα νέα επεισόδια είναι γεμάτα από πολλή ποσότητα υψηλής μόδας και πρωτοποριακές και καθ' όλα εκκεντρικές ενδυματολογικές επιλογές. Μιλώντας στο People, η βραβευμένη σχεδιάστρια κοστουμιών, Marylin Fitoussi, αποκάλυψε πως η μόδα της Emily έχει φτάσει στο επόμενο επίπεδο.
Emily in Paris: Τι δήλωσε η ενδυματολόγος της σειράς
«Νομίζω ότι αυτή τη σεζόν είχα ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία», δήλωσε η επικεφαλής ενδυματολόγος της σειράς. «Έχουμε καταγράψει 14.000 κομμάτια. Νομίζω ότι στη Λίλι κάναμε περίπου 43 looks».
Όσον αφορά τα σύνολα της τρίτης σεζόν, η Fitoussi εξήγησε πώς μπόρεσαν να παίξουν με το στυλ της Emily.
«Πρέπει πάντα να παρουσιάζουμε νέα πράγματα, να διευρύνουμε τα όρια του τι μπορούμε να κάνουμε», δήλωσε η Fitoussi, προσθέτοντας ότι ανακάτεψαν «vintage αντικείμενα με σύγχρονα κομμάτια» για να αποπνέουν έναν «παριζιάνικο τόνο και μια πινελιά», ενώ παράλληλα αντανακλούν την «ασεβή» προσωπικότητα της Emily.
«Είναι κάτι σαν κάλεσμα, να λες ιστορίες με ρούχα και να κάνεις τον καθέναν να νιώθει όμορφα», συνέχισε η Fitoussi. «Η Emily μού επιτρέπει να πειραματιστώ εξ ολοκλήρου με αυτή τη δημιουργική πτυχή, όπου μπορείς να σπάσεις τους κώδικες της μόδας, όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και να νιώθεις διαφορετικός και μοναδικός και να το επιβεβαιώνεις».
Το τμήμα κοστουμιών δεν είχε μόνο χιλιάδες αντικείμενα για να διαλέξει, αλλά πολλά από τα κομμάτια της τρίτης σεζόν ήταν επίσης μεταχειρισμένα ρούχα από καταστήματα μεταχειρισμένων ειδών. Ο William Abadie -που υποδύεται τον Antoine Lambert στο Emily in Paris- χαρακτήρισε την κίνηση αυτή «σημάδι των καιρών», λέγοντας ότι οι νέοι σχεδιαστές που εργάζονται στη σειρά «πηγαίνουν επίσης στο κατάστημα με τα μεταχειρισμένα και φέρνουν αντίκες και vintage κομμάτια».
«Βοηθάει να αναβαθμιστεί [η εκπομπή] και να φέρει ποικιλία στη μόδα», δήλωσε ο ηθοποιός.