Ελίζαμπεθ Τέιλορ: Νέο βιβλίο αποκαλύπτει την αλήθεια, πίσω από τη σταρ -Η μανία με το μακιγιάζ - iefimerida.gr

Ελίζαμπεθ Τέιλορ: Νέο βιβλίο αποκαλύπτει την αλήθεια, πίσω από τη σταρ -Η μανία με το μακιγιάζ

Η γοητευτική Ελίζαμπεθ Τέιλορ ποζάρει στον φακό με ροζ τουαλέτα
Η γοητευτική Ελίζαμπεθ Τέιλορ / Φωτογραφία: Getty Images
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Για σχεδόν μισό αιώνα, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, εμφανιζόταν σε αφίσες και σε περιοδικά, φορώντας μαγιό και επιδεικνύοντας τα εκθαμβωτικά της διαμάντια.

Ένα νέο βιβλίο, με τίτλο «Forever Elizabeth: Iconic Photographers on a Legendary Star» του Ρόμπερτ Ρίσκο, μοιράζεται μια επιλογή από επίσημα πορτρέτα της γοητευτικής ηθοποιού, η οποία πέθανε το 2011 σε ηλικία 79 ετών, μέσα από τον φακό οκτώ φωτογράφων, σε διάφορα στάδια της καριέρας της. Υπήρξε μία από τις πιο πολυφωτογραφημένες γυναίκες στον κόσμο

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την αρχή, ως νεαρή σταρ των ταινιών Lassie και National Velvet, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, είχε συνείδηση της εμφάνισής της. «Το παιδί σταρ μας, ανέπτυξε ξαφνικά ένα κομψό στήθος και έγινε μια πλήρως διαμορφωμένη κυρία», είχε πει ο επικεφαλής του στούντιο Louis B. Mayer.

Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της, ωστόσο, ήταν το χρώμα των ματιών της, μια ζωηρή απόχρωση του βιολετί. Ήξερε πώς να τα τονίζει, ειδικά όταν εμφανίστηκε στην Κλεοπάτρα, που κόστισε δεκάδες εκατομμύρια και χρειάστηκε χρόνια για να ολοκληρωθεί.

Μεγάλο μέρος αυτού του χρόνου πέρασε περιμένοντας την Τέιλορ να βγει από το καμαρίνι της. Το περίτεχνο μακιγιάζ των ματιών της με τα βλέφαρα να στολίζονται με πούλιες, έπαιρνε πολύ χρόνο. «Πιστεύω ότι το αιγυπτιακό φόρεμα και μακιγιάζ είναι πολύ γοητευτικά για μια γυναίκα», είπε και έγινε γρήγορα ένα στυλ στο κίνημα Swinging Sixties.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας Κλεοπάτρα
Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Κλεοπάτρα» / Φωτογραφία: ΑΡ

Στις ταινίες της, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ κοιτάζει συχνά τον εαυτό της στον καθρέφτη. Είναι σχεδόν σαν να διασκέδαζε με την εκπληκτική ομορφιά της. Ακόμη και στην ιδιωτική της ζωή, η απασχολούσε πλήρους απασχόλησης κομμωτές, άτομα μακιγιάζ και βοηθούς γκαρνταρόμπας.

Πάντα αργούσε στις εκδηλώσεις, καθώς οι προετοιμασίες έπαιρναν ώρες. Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα εικόνα στο βιβλίο, του Terry O'Neill, που φαίνεται το τραπέζι μακιγιάζ της. Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς την τεράστια ποικιλία καλλυντικών και σπρέι, κραγιόν, βουρτσών και δίσκων ντεμακιγιάζ. Αυτό σημαίνει ότι οι φωτογραφίες της Ελίζαμπεθ Τέιλορ στη φυσική της κατάσταση είναι πολύ σπάνιες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο βιβλίο υπάρχουν πολλές επίσημες φωτογραφίες – πορτρέτα, όπου έχει γίνει αρκετό ρετούς. Όπως σχολιάζει ο Terry O'Neill, πριν εμφανιστεί η σταρ αυτοπροσώπως, ο φωτογράφος θα είχε κάνει πολλές δοκιμές με τον φωτισμό και τις κάμερες. Οι κρεατοελιές της Τέιλορ εξαφανίζονται διακριτικά, ειδικά εκείνη κάτω από τα αριστερό της μάτι.

Είχε επίσης πρόβλημα βάρους. Δεδομένου ότι δεν ήταν πολύ ψηλότερη από 1,52 μ., λίγα κιλά σε κάθε περίπτωση έδειχναν περισσότερα, και στον τότε σύζυγο της Ρίτσαρν Μπάρτον, άρεσε να την κοροϊδεύει. Ακόμα και την πρώτη μέρα του γάμου τους, το 1964, ακούστηκε να λέει: «Πού είναι αυτή η χοντρή αγελάδα μου;».

Δεν είναι περίεργο που η Ελίζαμπεθ Τέιλορ τον χώρισε δύο φορές. «Νομίζω ότι τα χέρια της δεν πρέπει να είναι υπερβολικά εκτεθειμένα. Δεν πρέπει ποτέ να φοράει παπούτσια με χαμηλό τακούνι», είχε πει.

Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ με τον Ρίτσαρντ Μπάρτον στη Ρώμη το 1962
Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ με τον Ρίτσαρντ Μπάρτον στη Ρώμη το 1962 / Φωτογραφία: AP /Sergio Bosco
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε πολλές φωτογραφίες που τραβήχτηκαν σε σκηνικά ταινιών και σε εξωτικές τοποθεσίες, η εντυπωσιακή ηθοποιός, πίνει ένα μεγάλο ποτό.

Ο Gered Mankowitz, ο οποίος φωτογράφισε την Τέιλορ με τον Μπάρτον κάνοντας μια ταινία του Tennessee Williams που ονομάζεται «Boom» («Ανεμοδαρμένος Λόφος»), είδε τα αποτελέσματα του ποτού. Υπήρχε μια «μεγάλη ένταση στο πλατό», με αποκορύφωμα η σταρ του Χόλιγουντ να «ουρλιάζει και να πετά πράγματα», όπως αποκάλυψε. Ο Μπάρτον κλείστηκε στο τροχόσπιτό του και αρνήθηκε να βγει, γιατί «η Τέιλορ είχε περισσότερες ατάκες από αυτόν».

Το 1989, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ ήταν το θέμα της πιο ακριβής φωτογραφίας που τραβήχτηκε ποτέ. Για να διαφημίσει ένα από τα αρώματά της, ένας ελληνικός ναός και μια πισίνα κατασκευάστηκαν σε ένα στούντιο ηχογράφησης στο Χόλιγουντ. Το κεφάλι της ηθοποιού με έντονο βάψιμο, αναδύεται από το νερό. Ο Gary Bernstein είναι πολύ περήφανος για τα αποτελέσματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ παντρεύτηκε 8 φορές, εκ των οποίων τις δύο με τον Ρίτσαρντ Μπάρτον. Είχε αποκτήσει 2 γιους και 2 κόρες. Το ειδύλλιό της με τον Ρίτσαρντ Μπάρτον αποτελεί ένα απ' τα πιο αξιομνημόνευτα στην ιστορία του Χόλυγουντ. Η ηθοποιός πέθανε σε ιδιωτική κλινική του Λος Άντζελες από καρδιακή ανεπάρκεια σε ηλικία 79 ετών. Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου την έχει κατατάξει έβδομη στη λίστα με τις 25 μεγαλύτερες σταρ όλων των εποχών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ