Αν έχεις επιχειρηματικό μυαλό, θα πετύχεις. Αυτό φαίνεται πως ισχύει στην περίπτωση μιας έφηβης που ξεκίνησε να πουλά προϊόντα ομορφιάς με γκλίτερ από την κρεβατοκάμαρα του σπιτιού της, διαβάζοντας για τις εξετάσεις της και τελικά έχει γίνει μία από τις πιο πετυχημένες επιχειρηματίες στο Depop.
Έχουμε ακούσει για περιπτώσεις νεαρών επιχειρηματιών, που γίνονται πλούσιοι χάρη στην τόλμη τους να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό. Όπως στην περίπτωση μιας 19χρονης που πουλά αγγλικά ονόματα για μωρά σε Κινέζους. Μια άλλη όμως έφηβη, η Έλεν Μπάντεϊ, από το Κεντ της Αγγλίας ίδρυσε το Rose and Sparkle» το 2017, όταν ανακάλυψε ένα κενό στην αγορά για οικονομικά προϊόντα με γκλίτερ και κοσμήματα. Τώρα, δύο χρόνια μετά, η 19χρονη πλέον Έλεν ετοιμάζει περίπου 75 παραγγελίες κάθε μέρα τις οποίες και στέλνει σε 38 χώρες του εξωτερικού, βγάζοντας αρκετά χρήματα για να ζει μια ονειρεμένη φοιτητική ζωή.
Πώς ξεκίνησε την επιχείρησή της
Η έφηβη επιχειρηματίας που σπουδάζει γεωγραφία στο Πανεπιστήμιο του Κόβεντρι, ξεκίνησε με 15 προϊόντα γκλίτερ, συμπεριλαμβανομένων των «Pricncess Peach» και «Disco Ball», πριν το ενδιαφέρον της για το μακιγιάζ ανθίσει και επεκτείνει το εύρος των προϊόντων της. Η Έλεν Μπάντεϊ φωτογραφίζει, πακετάρει και ταχυδρομεί τα προϊόντα μόνη της ενώ παράλληλα δημιουργεί τα δικά της ακρυλικά κοσμήματα, τα οποία επίσης πουλάει στο Depop, την διαδικτυακή σελίδα πώλησης δημιουργικών προϊόντων.
Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο έχει πάνω από 13 εκατομμύρια οπαδούς, επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν και να πωλούν προϊόντα από μια εφαρμογή στα κινητά τους τηλέφωνα.
Η 5η καλύτερα αμειβόμενη στο Depop
Η νεαρή επιχειρηματίας, που είναι τώρα η 5η καλύτερα αμειβόμενη πωλητής στον κόσμο, δήλωσε: «Το γεγονός πως κατάφερα να κατακτήσω την 5η θέση στην παγκόσμια κατάταξη του Depop είναι πολύ σημαντικό για μένα. Δεν είχα ποτέ φανταστεί ότι το μικρό διαδικτυακό μου κατάστημα, θα γινόταν τόσο μεγάλο. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μορφή μάρκετινγκ είναι πολύ σπουδαία καθώς το κοινό που στοχεύω – οι νέοι – απευθύνονται συχνά σε εφαρμογές όπως το Instagram ή το Depop για να εμπνευστούν. Μπορείς πραγματικά να ξεκινήσεις και να διοικείς μαι επιχείρηση από την κρεβατοκάμαρά σου. Το έκανα εγώ».
Σύμφωνα με την Έλεν, η επιχείρησή της, «Rose and Sparkle» κερδίζει αρκετά ώστε να μπορεί να καλύπτει τα φοιτητικά της έξοδα, παρά το γεγονός ότι τα βαζάκια της με γκλίτερ πωλούνται έναντι μόλις 1,99 λίρες. Ωστόσο, μέσα σε δύο χρόνια έχει πουλήσει πάνω από 4.760 τέτοια βαζάκια και έχει λανσάρει παράλληλα μια σειρά από βιοδιασπώμενο μακιγιάζ. Όπως λέει: «Βγάζω αρκετά για να ζω όσο σπουδάζω».
Η νεαρή επιχειρηματίας θέλει να ασχοληθεί με το μάρκετινγκ καλλυντικών προϊόντων
Του χρόνου, η νεαρή επιχειρηματίας σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα στην εταιρεία της, προσθέτοντας προϊόντα όπως εποχιακά σετ ενώ θα επενδύσει και στο μάρκετινγκ και σε έναν καλύτερο εξοπλισμό φωτογραφίας. Σύμφωνα με την ίδια: «Η καριέρα που πάντα ονειρευόμουν αφορά στο μάρκετινγκ καλλυντικών, αλλά αν η Rose and Sparkle μεγαλώσει αρκετά, μάλλον θα ασχολούμαι αποκλειστικά και μόνο με αυτήν. Στόχος μου είναι να πουλάω προϊόντα που είναι οικονομικά, στη μόδα και εύκολο να τα βρει κανείς».
Φωτογραφίες: Instagram/roseandsparkle