Η Gen Z και οι millennials συρρέουν σε κατάστημα του Λονδίνου που πουλά ένα δημοφιλές παιχνίδι από τη δεκαετία του '90, καθώς κάνει ένα τεράστιο comeback.
Η μάρκα από την Ιαπωνία άνοιξε αυτό το μήνα ένα επίσημο κατάστημα Tamagotchi στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου, το πρώτο του είδους στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο Camden's Bandai Namco Cross Store, 28 χρόνια μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού το 1996.
Η συσκευή σε σχήμα αυγού, η οποία φέρεται να πούλησε 40.000.000 εκατομμύρια τα πρώτα δύο χρόνια, φιλοξενεί ένα εικονικό κατοικίδιο, με το οποίο οι ιδιοκτήτες ταΐζουν και παίζουν μαζί του.
Αν ανατραφεί από τον παίκτη, το κατοικίδιο μεγαλώνει και θα θέλει να αναπαραχθεί, αλλά μπορεί να πεθάνει εάν το παραμελήσουν.
Παρά την επιτυχία τους τη δεκαετία του 1990 και το 2000, η γιαπωνέζικη εταιρεία Bandai αγωνίστηκε να συμβαδίσει με τις τάσεις του gaming τη δεκαετία του 2010. Ένα επίσημο επαναλανσάρισμα το 2019 είδε τα παιχνίδια να αρχίζουν σιγά-σιγά να απογειώνονται και πάλι σε δημοτικότητα.
Το πρώτο κατάστημα με το ιαπωνικό παιχνίδι στο Ηνωμένο Βασίλειο
Το επίσημο κατάστημα Tamagotchi στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου προκάλεσε θόρυβο και την προσοχή των νεότερων γενιών. Μάλιστα, μια νεαρή δημοσίευσε ένα βίντεο TikTok για να μοιραστεί την εμπειρία στο κατάστημα, γράφοντας: «Αυτό με πήγε πίσω στα παιδικά μου χρόνια!».
Σύμφωνα με το BBC, οι παγκόσμιες πωλήσεις για τα Tamagotchi διπλασιάστηκαν μεταξύ 2022 και 2023.
Η μάρκα είναι πολύ σίγουρη για την αυξανόμενη ζήτηση, ώστε άνοιξε τώρα το πρώτο της κατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο στην αγορά Camden του Λονδίνου, κάτι που δεν είχε στο απόγειο της φήμης του Tamagotchi τη δεκαετία του 1990.
Το ρετρό παιχνίδι κυκλοφόρησε σε έξι διαφορετικά σχέδια, από ανοιχτό πορτοκαλί και διάφανο μπλε έως τολμηρά αντίθετα δίχρωμα σχέδια από τη δεκαετία του '90. Κάθε Tamagotchi περιελάμβανε έξι εικονικά κατοικίδια.
«Τώρα μπορείτε να συνδεθείτε με φίλους, μπορείτε να παίξετε σε Wi-Fi και να κατεβάσετε διαφορετικά αντικείμενα και αυτό πραγματικά καταπολεμά την αίσθηση κόπωσης που μπορεί να είχατε με κάποια προηγούμενα μοντέλα», δήλωσε στο BBC η διευθύντρια της επωνυμίας Tamagotchi, Priya Jadeja.
«Πρόκειται για τη διαχείριση πόρων, για την ανατροφή, τη φροντίδα ενός μικρού εικονικού κατοικίδιου και αυτό το βασικό ανθρώπινο συναίσθημα της φροντίδας για κάτι που δεν νομίζω ότι θα εξαφανιστεί ποτέ» είπε η Liz Grampp, αντιπρόεδρος Brand Management της Bandai America, στην Daily mail.
«Αυτό που είναι διαφορετικό είναι η παράδοσή μας. Έτσι, είναι ένα πιο κλασικό παιχνίδι από pixel, το οποίο έχει μια μικρή τάση από μόνο του», πρόσθεσε.
«Νομίζω ότι για τα παιδιά που έχουν μεγαλώσει μόνο παίζοντας με iPhone και iPad, θα αισθάνονται μοναδικά, και το παιχνίδι θα εξακολουθεί να είναι πραγματικά οικείο», είπε.