H βασίλισσα της νύχτας Ζωζώ Σαπουντζάκη επιστρέφει στον θρόνο της και πρωταγωνιστεί σε μια διαφήμιση που σε χρόνο μηδέν έγινε viral στα social media.
Το όνομά της Ζωζώς Σαπουντζάκη είναι συνώνυμο της λάμψης, με την αρτίστα να παραμένει το ίδιο απαστράπτουσα όλα αυτά τα χρόνια. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καμιά άλλη περσόνα πιο κατάλληλη να πρωταγωνιστήσει σε μια διαφήμιση με κεντρικό μήνυμα «υπάρχει άραγε κάτι που να αντέχει στο χρόνο περισσότερο;».
Το σποτ αυτό της Vitex είναι ένα εξαίρετο παράδειγμα ευφυούς σεναρίου σε μια διαφήμιση και αναπάντεχης σύνδεσης ενός αναγνωρίσιμου προσώπου με ένα προϊόν που δύσκολα θα μπορούσε να διαφημίσει.
Το σποτάκι που έγινε viral στα social media
Στο σύντομο σποτ ένας άνδρας περιγράφει την αποτελεσματικότητα μιας βαφής εξωτερικού χώρου, μπροστά από κάποιον ελαιοχρωματιστή που το εφαρμόζει στον τοίχο. Όταν ο αφηγητής ολοκληρώνει με τη φράση «υπάρχει άραγε κάτι που να αντέχει περισσότερο;», ακούγεται ένα διακριτικό βήξιμο και το πλάνο ανοίγει παρουσιάζοντας την Ζωζώ Σαπουντζάκη με αστραφτερή τουαλέτα να κάθεται αναπαυτικά στον θρόνο της.