Μια διαφήμιση εμπνευσμένη από αληθινή ιστορία μετρά πάνω από 14 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και έχει γίνει viral.
Πρόσφατα, κυκλοφόρησε στο Μεξικό μια διαφήμιση της εταιρίας Doritos, βασισμένη σε αληθινή ιστορία, η οποία έχει τίτλο «Το καλύτερο δώρο». Τις τελευταίες ημέρες έχει γίνει viral σε όλον τον κόσμο.
Το βίντεο αφορά την ιστορία ενός νεαρού φοιτητή, ο οποίος παραδέχεται στον πατέρα του ότι έχει σχέση με έναν άλλον άντρα. Ωστόσο, ο πατέρας του το είχε καταλάβει νωρίτερα και προσπαθούσε να βρει τον τρόπο να κάνει τον γιο του να συνειδητοποιήσει ότι τον αγαπά όπως ακριβώς είναι και ότι δε χρειάζεται να κρύβει πια τη σχέση του. Η διαφήμιση μετρά πάνω από 14 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και συγκίνησε το διαδίκτυο.
Δείτε τη συγκινητική διαφήμιση στο Bovary.gr.