Έκρηξη ζήτησης στο «Healthy Beauty» με αφορμή την πανδημία και νέες απρόσμενες συνεργασίες και επενδύσεις σε πρωτοποριακές προτάσεις στον χώρο της αντιγήρανσης και της ομορφιάς.
Τάσεις που είχαν παρατηρηθεί πολύ πριν τον Covid-19, επιβεβαιώθηκαν και επιταχύνθηκαν, οδηγώντας σε καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα.Οι καταναλωτικές συνήθειες μετά την εμπειρία της πανδημίας έχουν αλλάξει ριζικά. Ο ορισμός της ομορφιάς ξαναγράφεται και αποκωδικοποιείται μέσα από την συνολική προσέγγιση του ατόμου, σε ευέλικτους χώρους παροχής υπηρεσιών και προϊόντων αντιγήρανσης και ομορφιάς.
Οι ραγδαίες εξελίξεις στους τομείς της έρευνας και της τεχνολογίας αλλάζουν τα δεδομένα στον χώρο της υγείας και της ομορφιάς. Ο σημερινός καταναλωτής αναζητά την καινοτομία, την χρηστικότητα και την αποτελεσματικότητα σε κάθε επιλογή του. Μέχρι τώρα μία μάρκα επέβαλε στον καταναλωτή τους κανόνες της και απαιτούσε από αυτόν να ενταχθεί σε αυτήν. Σήμερα αυτό έχει αντιστραφεί. Μία μάρκα, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της, πρέπει να προσαρμόζονται οι ίδιες στις καθημερινές συνήθειες και ανάγκες του καταναλωτή αντιστρέφοντας έτσι το παιχνίδι της εξουσίας.
Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον και αναζητούν μέσω προσωπικών επιλογών όχι μόνο υπηρεσίες και προϊόντα που θα τους προσφέρουν τα αποτελέσματα που υπόσχονται, αλλά ταυτόχρονα θα δείχνουν και σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον. Αυτό ακριβώς κάνει για παράδειγμα, η Dr. Age, μια πρωτοποριακή μάρκα, που σχεδιάζει προϊόντα και πρωτόκολλα υγείας του δέρματος για την αντιμετώπιση στοχευμένων προβλημάτων, ανάλογα με το τριτημόριο του προσώπου που εντοπίζονται, τις ανάγκες και τον τρόπο ζωής των καταναλωτών.
HEALTH IS THE NEW BEAUTY
Ο Δρ. Νίκος Μεταξωτός MD, PhD, Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστήμιου Αθήνων και ιδρυτής της SYMMETRIA αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Σήμερα υπάρχει μια διαφορετική τάση στον τομέα της υγείας και της ομορφιάς που αλλάζει τα δεδομένα που είχαμε και όσα κάναμε μέχρι τώρα. Σε μια περίοδο πανδημίας προοικονομείται ένα αύριο, όπου η ομορφιά θα συνάδει απόλυτα με την υγεία. Μελετώντας ιστορικά την αντίληψη της ομορφιάς στο χρόνο, τα πρότυπα ομορφιάς συνδέονταν πάντα με την υγιή εμφάνιση, ιδιαίτερα μετά από περιόδους μεγάλης φτώχειας ή πανδημιών. Ο Covid-19 έρχεται να ανατρέψει την αναζήτηση της ομορφιάς «της μεταμόρφωσης» και να μας οδηγήσει στην αναζήτηση μιας εικόνας όσο πιο κοντά γίνεται στην καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Ο νέος ορισμός της ομορφιάς, που δίνεται μέσα από την υγιή εμφάνιση, επηρέασε αισθητά, όχι μόνο τον χώρο των προϊόντων ομορφιάς, αλλά και ολόκληρη την επιστήμη της πλαστικής χειρουργικής, επεμβατικής ή μη και γενικότερα της αισθητικής ιατρικής. Αυτές τις τάσεις της είχαμε παρατηρήσει πολύ πριν τον Covid-19 και απλώς πλέον επιβεβαιώθηκαν και επιταχύνθηκαν».
Η SYMMETRIA σε συνεργασία με την Dr. Age σχεδιάζει τη δημιουργία νέων πρωτοποριακών χώρων, εύκολα προσβάσιμων στον καταναλωτή, σε κέντρα μεγάλων πόλεων του εξωτερικού αλλά και της Ελλάδας, καθώς και σε πολυτελή resorts, προσφέροντας πάντα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον. Με σύμμαχο την τεχνολογία, σε μία ψηφιοποιημένη εποχή που οι περισσότερες ανάγκες και απαιτήσεις διετελούνται πλέον διαδικτυακά, οι online συνεδρίες και ο αναβαθμισμένος τεχνολογικά εξοπλισμός, δίνει ένα σημαντικό προβάδισμα, όσον αφορά την προσαρμογή στα καινούργια δεδομένα.
H δυνατότητα μελέτης του γενετικού κώδικα στην υγεία φέρνει προτάσεις με πρωτόκολλα ομορφιάς και αντιγήρανσης εξατομικευμένα για τον κάθε καταναλωτή. Μια ομάδα ειδικών γιατρών και διατροφολόγων, μελετούν τόσο τις επιδράσεις του σύγχρονου lifestyle στην καθημερινότητά μας όσο και το γενετικό μας κώδικα μέσω εξειδικευμένων εξετάσεων όπως SKIN DNA, Polygenic Risk Factor, Nutrigenetics, Metabolomics, Oxidative Stress, Food Intolerance, PRS Genetic BMI, καθορίζοντας τις πραγματικές ανάγκες του οργανισμού και προτείνουν λύσεις με απώτερο σκοπό την βελτίωση της υγείας, ένα πιο όμορφο και λαμπερό πρόσωπο, καθώς και ένα υγιές σώμα στοχεύοντας στην αύξηση του προσδόκιμου ζωής και στη διατήρηση της ευζωίας.
Η υγεία και η ομορφιά στην Ελλάδα είναι ένας τομέας που διαχρονικά συνεισφέρει στην ανάπτυξη της εγχώριας οικονομίας, εστιάζοντας κυρίως στην εγχώρια κατανάλωση. «Οι διεθνείς ευκαιρίες για τον κλάδο, εκτός των Ελληνικών συνόρων είναι τεράστιες. Τόσο η ευρωπαϊκή όσο και η παγκόσμια αγορά αποτελούν την μεγάλη πρόκληση για την επόμενη ημέρα με αναζήτηση καινοτόμων προτάσεων για στρατηγικές επενδύσεις στον χώρο της υγείας, αντιγήρανσης και ομορφιάς», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δρ. Νικόλαος Μεταξωτός.