Αεροσυνοδός αποκαλύπτει τον λόγο για τον οποίο κάθονται πάνω στα χέρια τους κατά την απογείωση & την προσγείωση - iefimerida.gr

Αεροσυνοδός αποκαλύπτει τον λόγο για τον οποίο κάθονται πάνω στα χέρια τους κατά την απογείωση & την προσγείωση

Ο αεροσυνοδός Henny Lim εργάζεται για το Cebu Pacific με έδρα τις Φιλιππίνες
Ο αεροσυνοδός Henny Lim εργάζεται για το Cebu Pacific με έδρα τις Φιλιππίνες / Φωτογραφία: _hennylim_ / TikTok
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια αεροσυνοδός αποκάλυψε τον πραγματικό λόγο για τον οποίο το πλήρωμα καμπίνας κάθεται στα χέρια του κατά τη διάρκεια της προσγείωσης.

Η Henny Lim, αεροσυνοδός της αεροπορικής εταιρείας Cebu Pacific με έδρα τις Φιλιππίνες, ανέβασε ένα βίντεο στο TikTok για να εξηγήσει, γιατί οι επιβάτες βλέπουν το προσωπικό εν πτήσει να δένεται στις θέσεις τους πριν καθίσουν στα χέρια τους κατά την προσγείωση του αεροπλάνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί το πλήρωμα καμπίνας κάθεται έτσι κατά την απογείωση και την προσγείωση;», ξεκίνησε να λέει στο βίντεο, μαζί με ένα απόσπασμα μιας αεροσυνοδού που παίρνει τη θέση «προσγείωσης» στο κάθισμά της.

Γιατί οι αεροσυνοδοί κάθονται πάνω στα χέρια τους

Ονομάζεται «θέση στήριξης», ακούγεται να λέει μια φωνή.

«Η θέση αυτή περιλαμβάνει την ασφαλή πρόσδεση των ζωνών ασφαλείας, την όρθια θέση, το κάθισμα στα χέρια - τα χέρια ψηλά, με τους αντίχειρες τεντωμένους - και τα χέρια χαλαρά και τα πόδια επίπεδα στο πάτωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ο στόχος είναι να διατηρηθεί το σώμα σε άκαμπτη στάση, ώστε αν υπάρξει οποιαδήποτε πρόσκρουση από απρόβλεπτη έκτακτη ανάγκη, το σώμα να υποστεί λιγότερες ζημιές.

«Έτσι η κίνηση του σώματος παραμένει περιορισμένη, ώστε να υπάρχει μικρότερη πιθανότητα τραυματισμού σε περίπτωση πρόσκρουσης.

«Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, [οι αεροσυνοδοί σας] θα περάσουν επίσης από τη "σιωπηλή ανασκόπηση", η οποία τους προετοιμάζει για μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε κάθε απογείωση και προσγείωση.

«Αυτό περιλαμβάνει την επίγνωση του εξοπλισμού έκτακτης ανάγκης στη θέση, τη λειτουργία των θυρών, τις εντολές που δίνονται & τυχόν οπτικές ενδείξεις έξω από το αεροσκάφος», κατέληξε η φωνή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το βίντεο της Henny είχε αρχικά κοινοποιηθεί το 2022, αλλά πρόσφατα ήρθε ξανά στην επιφάνεια.

Σύμφωνα με υπόμνημα της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, υπάρχουν «δύο πρωταρχικοί λόγοι για τη στήριξη για πρόσκρουση».

«Ο ένας είναι για να μειωθεί το χτύπημα και ο άλλος είναι για να μειωθεί η δευτερογενής πρόσκρουση», αναφέρεται.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ