Μια έφηβη σταρ του TikTok με περισσότερους από πέντε εκατομμύρια followers λέει ότι το να γίνει influencer είχε βαρύ τίμημα.
Όπως υποστηρίζει, νιώθει μοναξιά και έχει κατάθλιψη, παρά το γεγονός ότι έχει μια καλή ζωή δουλεύοντας μόλις τρεις ώρες την ημέρα.
Η Ρόρι Ελάιζα (Rory Eliza) είναι μία από τους πλούσιους entertainers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που δημιουργούν πολλά βίντεο την ημέρα για τη δημοφιλή πλατφόρμα.
Σε μια συνέντευξη για το ABC, η 19χρονη influencer είπε ότι η ζωή της δεν είναι εύκολη, παρά το γεγονός ότι κερδίζει πολύ καλά χρήματα. Η Ελίζα ανέφερε πως τα βίντεο μακιγιάζ και τα βίντεο παρουσίασης προϊόντων την έκαναν να έχει μια «πολύ, πολύ αξιοπρεπή» ζωή από διαφημιστές.
Ο πατέρας της Ντάνιελ είπε ότι η κόρη του μπορεί να κερδίσει μέσα σε λίγα λεπτά όσα καταφέρνει αυτός σε μέρες, παρόλο που η κόρη του παράτησε το σχολείο στο 11 έτος (ας πούμε β Λυκείου) για να γίνει σταρ του TikTok.
Σε αντίθεση με όσους εργάζονται 8 ώρες την ημέρα, ένα σταθερό πλήρες ωράριο δηλαδή, η Ρόρι δημιουργεί τέσσερα σύντομα βίντεο την ημέρα από την κρεβατοκάμαρά της και έτσι της μένει άπλετος ελεύθερος χρόνος.
«Αυτό είναι τρεις ώρες μέσα στην ημέρα μου και μετά έχω άλλες οκτώ ώρες και λέω “τι στο καλό θα κάνω για το υπόλοιπο της ημέρας;”», είπε στο Four Corners του ABC.
«Δεν μπορώ να τηλεφωνήσω στους φίλους μου και να τους ρωτήσω “θες να βγούμε;” γιατί δουλεύουν. Γι' αυτό σίγουρα νιώθω μοναξιά μερικές φορές και αν διαβάζεις τα σχόλια μίσους και το άγχος αυξηθεί, η συναισθηματική φόρτιση και η αίσθηση μοναξιάς αυξάνονται. Οπότε αυτό μπορεί επίσης να σε οδηγήσει στην κατάθλιψη».
Ο πατέρας της, Ντάνιελ, παραδέχτηκε ότι συχνά ζήλευε την κόρη του, η οποία έχει 5,1 εκατομμύρια ακολούθους στο TikTok.
«Είναι δύσκολο να μη ζηλεύεις μερικές φορές γιατί κοιτάζεις τη ζωή μας, σηκωνόμαστε, πηγαίνουμε στη δουλειά και επιστρέφουμε στο σπίτι και μπορεί να κερδίσει χρήματα σε λίγα λεπτά, που μπορεί σε μας να πάρει μέρες να τα βγάλουμε», είπε.
«Βρίσκομαι στο μεσαίο έως υψηλό εύρος εισοδημάτων στην Αυστραλία», παραδέχεται η ίδια.
Τα αστέρια του TikTok κέρδισαν φήμη τους τελευταίους 18 μήνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αύξησαν τα ποσοστά τους, από τότε που ξεκίνησε το lockdown του Σίδνεϊ στις 26 Ιουνίου.