Βρετανία: Ειδικοί προειδοποιούν για τα παιδιά που γεννήθηκαν την περίοδο του COVID -Τι αντιμετωπίζουν σήμερα - iefimerida.gr

Βρετανία: Ειδικοί προειδοποιούν για τα παιδιά που γεννήθηκαν την περίοδο του COVID -Τι αντιμετωπίζουν σήμερα

Παιδιά ζωγραφίζουν
Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η περίοδος της καραντίνας, επί COVID, έχει δημιουργήσει μια γενιά παιδιών που κινδυνεύει να αντιμετωπίσει κοινωνικές και συναισθηματικές δυσκολίες, προειδοποιούν ειδικοί στη Βρετανία.

Τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2020 ξεκίνησαν τη ζωή τους στον παράξενο κόσμο του lockdown σε μια μικρή φούσκα με συγκεκριμένους ανθρώπους και πρόσωπα καλυμμένα με μάσκες σχεδόν σε μόνιμη βάση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα παιδιά που γεννήθηκαν επί COVID

Κοινωνικές εμπειρίες, όπως το να βλέπουν την ευρύτερη οικογένεια, οι εκδρομές στην παιδική χαρά ή άλλες κοινωνικές δραστηριότητες ήταν εκτός προγράμματος, σημειώνει η Guardian σε δημοσίευμά της.

Αυτά τα παιδιά είναι τώρα τεσσάρων ετών και στη Βρετανία φτάνουν στο σχολείο για πρώτη φορά αυτή την εβδομάδα.

Οι ειδικοί λένε ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουν προβλήματα που κυμαίνονται από την κακή ανάπτυξη της ομιλίας και της γλώσσας έως και άλλα αναπτυξιακά προβλήματα σε κοινωνικό και συναισθηματικό επίπεδο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόμοια προβλήματα έχουν παρατηρηθεί σε παιδιά που ήταν πολύ μικρά κατά τη διάρκεια της πανδημίας και βρίσκονται ήδη στο σχολείο.

«Είχαμε αύξηση των περιστατικών παιδιών που επιτίθεντο το ένα στο άλλο, πετούσαν πράγματα, έτρεχαν, έφτυναν» δήλωσε ο διευθυντής ενός δημοτικού σχολείου στη βορειοδυτική Αγγλία, ενώ πρόσθεσε ότι συχνά απογοητεύονταν ή δυσκολεύονταν να πάρουν σειρά, να μοιραστούν ή να ακολουθήσουν συνολικά τη ρουτίνα.

«Είναι περίπου δύο χρόνια πίσω όταν φτάνουν στο σχολείο»

«Δεν έχουν το λεξιλόγιο για να εκφράσουν αυτό που αισθάνονται» είπε η Louisa Reeves, διευθύντρια πολιτικής της φιλανθρωπικής οργάνωσης Speech and Language UK.

Η Louisa Reeves δήλωσε ότι τα περισσότερα μωρά θα σηκώνονταν και θα περπατούσαν χωρίς οι γονείς να εξασκούνται μαζί τους, αλλά το να μάθουν να μιλούν και να αλληλεπιδρούν απαιτεί μεγαλύτερη εμπλοκή.

«Ιδανικά, τα μωρά πρέπει να εκτίθενται σε πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους που τους μιλούν και να έχουν ένα ευρύ φάσμα εμπειριών», είπε. «Αυτό δεν συνέβη στην πανδημία».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είναι περίπου δύο χρόνια πίσω όταν φτάνουν στο σχολείο», σημείωσε.

Οι μάσκες σήμαιναν ότι «δεν έβλεπαν καν τις εκφράσεις του προσώπου των ανθρώπων, οι οποίες σε βοηθούν να καταλάβεις αν αστειεύονται ή αν είναι θυμωμένοι».

Η Reeves δήλωσε ότι ανησυχεί ότι πολλές οικογένειες δεν γνωρίζουν πόσο ζωτικής σημασίας είναι η συζήτηση με τα μωρά και τα νήπια.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ