Αυτά είναι τα πιο περίεργα πράγματα που αφήνουν πίσω τους, είτε άθελά τους, είτε ηθελημένα, οι επισκέπτες των ξενοδοχείων, σύμφωνα με το Hotels.com.
Η Hotels.com δημοσίευσε την ετήσια έκθεση Hotel Room Innsights Report, η οποία παρουσιάζει όλα όσα αφήνουν πίσω τους οι επισκέπτες μετά τη διαμονή τους.
H έκθεση παρουσιάζει τα πάντα, από τις «εκπληκτικές υπηρεσίες και ιστορίες από περισσότερα από 400 συνεργαζόμενα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο», μαζί με μια μάλλον διασκεδαστική ενότητα με τα πιο περίεργα και παράξενα αντικείμενα που άφησαν πίσω τους οι επισκέπτες στα δωμάτια του ξενοδοχείου τους.
«Γνωρίζουμε τα ξενοδοχεία μέσα και έξω»
«Στην Hotels.com γνωρίζουμε τα ξενοδοχεία μέσα και έξω - είναι κάτι που βρίσκεται γραμμένο στο όνομά μας. Ζητήσαμε λοιπόν από τα ξενοδοχεία να αποκαλύψουν τα μυστικά πίσω από τις πιο αξιομνημόνευτες διαμονές τους», τόνισε η Melanie Fish, αντιπρόεδρος των παγκόσμιων δημόσιων σχέσεων της Hotels.com σε ένα δελτίο τύπου σχετικά με την έκθεση.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση, το πιο συνηθισμένο αντικείμενο που αφήνουν πίσω τους δεν αποτελεί και τόσο μεγάλη έκπληξη: τα βρώμικα ρούχα. Το οποίο, ειλικρινά, μπορεί να είναι μέχρι και σκόπιμο.
Άλλα αντικείμενα που αφήνονται συχνά πίσω περιλαμβάνουν φορτιστές συσκευών, μακιγιάζ και είδη προσωπικής υγιεινής. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποια άλλα περίεργα αντικείμενα που ξεχωρίζουν σε αυτή την έκθεση.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, το ακριβότερο αντικείμενο που άφησαν πίσω τους στα ξενοδοχεία που εξέτασε η ιστοσελίδα περιλαμβάνει ένα Rolex, μια τσάντα Birkin και ένα άλλο ρολόι αξίας 6 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι επισκέπτες άφησαν επίσης πίσω τους ένα... κοτοπουλάκι και μια σαύρα που λειτουργούσε ως κατοικίδιο, η οποία, ευτυχώς, επιστράφηκε στον νόμιμο ιδιοκτήτη της.

Οι επισκέπτες ξέχασαν επίσης «δύο ολόσωμους γύψους ποδιών και το 10% των ξενοδοχείων ανέφεραν ότι οι επισκέπτες άφησαν πίσω την τεχνητή οδοντοστοιχία τους», προστίθεται στην έκθεση.
Άλλα αντικείμενα περιλαμβάνουν ένα... λάστιχο αυτοκινήτου, ένα μπλέντερ, μέχρι και σωλήνες οικοδομής!
Τα ξεχασμένα αντικείμενα δεν ήταν η μόνη... τρελή κατηγορία σε αυτή την έκθεση. Το Hotels.com σημείωσε επίσης μερικά μάλλον ενδιαφέροντα αιτήματα υπηρεσίας δωματίου εκτός μενού, όπως μια «μπανιέρα γεμάτη με Evian, ώστε ένα παιδί να μπορεί να κάνει μπάνιο στο πιο καθαρό νερό που υπάρχει» ή ένα «χοτ ντογκ με χαβιάρι».
Αν αυτή η έκθεση μας δίδαξε κάτι, αυτό είναι να ευχαριστούμε το προσωπικό του ξενοδοχείου πιο συχνά. Και να δίνετε γενναιόδωρα φιλοδωρήματα, γιατί το αξίζουν απόλυτα.