Σύμφωνα με έρευνα, οι επισκέπτες στην Ελλάδα αναζητούν ολοένα και περισσότερο λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς.
H εταιρεία ανάλυσης ταξιδιωτικών δεδομένων Mabrian και η ελληνική εταιρεία στρατηγικής τουριστικού μάρκετινγκ Mindhaus, διαπίστωσαν ότι υπήρξε μια αξιοσημείωτη αλλαγή στη ζήτηση καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούσαν λιγότερο συνωστισμό, πιο δροσερό καιρό και καλή σχέση ποιότητας τιμής.
Η Λέσβος
Τα νησιά εκτός των παραδοσιακών τουριστικών προορισμών στα βόρεια μέρη του Αιγαίου κερδίζουν δημοτικότητα. Η Λέσβος σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση επισκεπτών από έτος σε έτος, με 78,8%. Είναι το τρίτο μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας και αποτελείται από πεδιάδες που μοιάζουν με έρημο, έλη, δασώδη βουνά και ελαιώνες, σημειώνει το Travel News.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr