Δυναμική παρουσία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Κοπεγχάγη - iefimerida.gr

Δυναμική παρουσία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Κοπεγχάγη

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Κοπεγχάγη
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Κοπεγχάγη
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στο πλαίσιο των δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε χώρες του εξωτερικού, διοργανώθηκε στις 21 Μαρτίου, στο Hotel Scandic Falkoner στην Κοπεγχάγη της Δανίας το Greek Tourism Workshop, με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως τιμώμενη περιφέρεια.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Tourism Media Events (TME) με τη στήριξη του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και της Ελληνικής πρεσβείας στην Κοπεγχάγη. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, διεξήχθησαν αρκετές συναντήσεις με σκοπό την προώθηση της Περιφέρειας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου. Σε αυτές τις σημαντικές Β2Β επαφές συμμετείχαν εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου, κορυφαία εγχώρια ταξιδιωτικά γραφεία και μέσα ενημέρωσης από τη δανέζικη πρωτεύουσα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο Greek Tourism Workshop, ο κ. Γιώργος Παναγόπουλος και η κ. Πάττυ Κωνσταντινίδου παρουσίασαν στους παρευρισκόμενους τα γοητευτικά αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Περιφέρειας, ενώ από την Πρεσβεία της Ελλάδος στην Κοπεγχάγη το παρόν στην εκδήλωση έδωσε ο κ. Τάκης Παπαφιλιπόπουλος, ο οποίος απεύθυνε και σχετικό χαιρετισμό.

Η κ. Πάττυ Κωνσταντινίδου ανέλαβε την επίσημη παρουσίαση της ΠΑΜΘ, ενώ κατά τη διάρκεια των B2B συναντήσεων επισημάνθηκε ότι η Δανία αποτελεί μία αγορά που σημειώνει κάθε χρόνο αυξητική τάση όσον αφορά τις τουριστικές ροές προς την Ελλάδα (το 2023 επισκέφτηκαν τη χώρα 430.000 άτομα). Παράλληλα, στο πλαίσιο των συνομιλίων αναφέρθηκε ότι οι Δανοί αναζητούν συνέχεια νέους προορισμούς και είναι ταξιδιώτες εμπειρίας με εναλλακτικό προφίλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εν λόγω B2B συναντήσεις αποτελούν στρατηγικό μέρος του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με γνώμονα τη διαφημιστική καμπάνια «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Βασικό ζητούμενο είναι η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της περιοχής και η ενσωμάτωσή της στα προγράμματα των τουριστικών επαγγελματιών και των ταξιδιωτών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ