Με το πλάνο μιας παραλίας και ένα απέριττο μήνυμα το σποτ της φετινής καμπάνιας για τον Τουρισμό κατάφερε να γίνει viral στα social media, αποτυπώνοντας τι σημαίνει ελληνικό καλοκαίρι.
Το εκπληκτικό σποτ θέλησε να περάσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας, σε μια περίεργη στιγμή για όλο τον κόσμο λόγω του κορωνοϊού. Το μόνο που χρειάστηκε για να μεταδοθεί αυτή η θετική νότα για την επόμενη ημέρα ήταν μια παραλία και μονάχα 50 λέξεις οι οποίες αποτύπωσα όλα όσα κλείνει μέσα του το ελληνικό καλοκαίρι.
Βίντεο: Η παραλία του σποτ που έγινε θέμα συζήτησης
Μετά την παρουσίαση του σποτ, οι περισσότεροι έψαχναν την ελληνική παραλία που πρωταγωνιστεί. Η απάντηση είναι η Μεγάλη Αμμος, κοντά στο Μαρμάρι, στην Εύβοια. Η ομάδα Up Drones πέταξε πάνω από την παραλία και παρουσιάζει την απίστευτη ομορφιά της. Μια γλώσσα άμμου που βρέχεται από γαλαζοπράσινα νερά.