Τι απέγιναν τα κρουαζιερόπλοια που έμειναν άδεια λόγω κορωνοϊού; Το αλλόκοτο θέαμα στη θάλασσα της Μάγχης - iefimerida.gr

Τι απέγιναν τα κρουαζιερόπλοια που έμειναν άδεια λόγω κορωνοϊού; Το αλλόκοτο θέαμα στη θάλασσα της Μάγχης

Εκδρομή κοντά σε κρουαζιερόπλοιο αγκυροβολημένο ανοικτά των βρετανικών ακτών
Εκδρομή κοντά σε κρουαζιερόπλοιο αγκυροβολημένο ανοικτά των βρετανικών ακτών / Φωτογραφία: Facebook / Mudeford Ferry
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αν στρέψει κανείς το βλέμμα του αυτή την περίοδο στη θάλασσα της Μάγχης από τις νοτιοδυτικές ακτές της Βρετανίας, θα αντικρίσει ένα αλλόκοτο θέαμα: γιγάντια κρουαζιερόπλοια να στοιχειώνουν τον ορίζοντα.

Και μπορεί οι επιβάτες τους, σε καιρούς κορωνοϊού, να τα έχουν εγκαταλείψει προ πολλού, αλλά εκείνα, αφού βρίσκουν κλειστά τα λιμάνια σε πολλές χώρες της υφηλίου, παραμένουν αγκυροβολημένα στα ανοικτά και το θέαμα που προσφέρουν έγινε η αιτία για τη δημιουργία μιας μίνι τουριστικής βιομηχανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι όλα αυτά χάρις στην πρωτότυπη ιδέα ενός ντόπιου επιχειρηματία, του Πολ Ντέρχαμ, που εργάστηκε σε κρουαζιερόπλοια επί 27 συναπτά έτη, ταξίδεψε ανά την υφήλιο ως υποπλοίαρχος της P&O Cruises και τώρα έχει στην κατοχή του δύο οχηματαγωγά, που εκτελούν δρομολόγια στην περιοχή του Ντόρσετ.

Ο Ντέρχαμ διαπίστωσε ότι τα δρομολόγια των πλοίων του, έρχονταν κοντά σε ορισμένα από τα διασημότερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, από το Anthem of the Seas, το Jewel of the Seas και το Allure of the Seas μέχρι το Carnival Valor και το Queen Mary 2. Kι έτσι του ήρθε η ιδέα να χρησιμοποιεί τα φέριμποτ του για να προσφέρει σε τουρίστες εκδρομές, όσο πιο κοντά γίνεται σ’ αυτά τα κρουαζιερόπλοια, όπως το Allure of the Seas, μια πλωτή πόλη που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 6.687 επιβάτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
κρουαζιερόπλοιο
H θέα που προσφέρεται στους επιβάτες των φέριμποτ από τα κρουαζιερόπλοια είναι μαγευτική

«Είναι θεαματικά, γιατί ακόμη κι όταν είναι αγκυροβολημένα σε λιμάνια, όπως το Σάουθαμπτον ή όπου αλλού, δεν έχει κανείς την ευκαιρία να τα πλησιάσει σε απόσταση τέτοια που να έχει καλή θέα», λέει.

Ο Ντέρχαμ ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια μέσω του λογαριασμού της εταιρείας του, Mudeford Ferry, στο Facebook για τις διάρκειας 2,5 ωρών εκδρομές σε απόσταση 50 μέτρων από τα έρημα κρουαζιερόπλοια και η ιδέα του στέφθηκε αμέσως με επιτυχία, με πλήθος ντόπιων αλλά και τουριστών να εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους, για τις πρωτότυπες αυτές ξεναγήσεις, στη διάρκεια των οποίων ο ευφυής Βρετανός επιχειρηματίας αξιοποιεί και όλες τις γνώσεις και εμπειρίες που απέκτησε τόσα χρόνια εργαζόμενες στα μεγαθήρια των θαλασσών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ