Τα καθίσματα της οικονομικής θέσης σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, είναι για πολλούς ένας εφιάλτης.
Τα καθίσματα δεν είναι σχεδιασμένα για την άνεση των επιβατών, καθιστώντας το μακρινό ταξίδι ακόμη πιο κουραστικό και εξαντλητικό. Όμως η Air New Zealand αποκάλυψε τα σχέδιά της για την καταπολέμηση αυτών των προβλημάτων.
Η αεροπορική εταιρεία δοκιμάζει επί του παρόντος την ιδέα της Skynest, η οποία περιλαμβάνει έξι καμπίνες ύπνου πλήρους μήκους. Σύμφωνα με το CNN, οι επιβάτες μπορούν να απλώνονται και να παίρνουν υπνάκους σε πραγματικά κρεβάτια.
Οι κάψουλες ύπνου θα συμπεριληφθούν στα νέα αεροσκάφη Boeing 787 Dreamliners, τα οποία αναμένεται να τεθούν σε υπηρεσία το 2024. Θα είναι διαθέσιμες σε υπερ-μακρινές πτήσεις 17 ωρών, μια παγκόσμια πρωτοτυπία, σύμφωνα με τη βρετανική Express.Οι επιβάτες θα μπορούν να κλείσουν μια τετράωρη θέση σε μια κουκέτα, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Ο επίσημος λογαριασμός της αεροπορικής εταιρείας στο Twitter μοιράστηκε φωτογραφίες από τις κάψουλες ύπνου Skynest. Το δημοσίευμα πρόσθεσε ότι δύο σειρές των τριών κρεβατιών θα βρίσκονται μεταξύ των καμπινών της Premium Economy και της Economy class.
Τα κρεβάτια διαθέτουν μαξιλάρια πλήρους μεγέθους, κλινοσκεπάσματα, ωτοασπίδες, φως ανάγνωσης, θύρα USB και πρίζα εξαερισμού, σύμφωνα με το CNN, ενώ τα κλινοσκεπάσματα θα αλλάζονται μεταξύ των επισκέψεεν για τη διατήρηση της υγιεινής.
«Ένας τυπικός κύκλος ύπνου διαρκεί περίπου 90 λεπτά, οπότε μια συνεδρία τεσσάρων ωρών επιτρέπει στους πελάτες να χαλαρώσουν, να κοιμηθούν και να ξυπνήσουν», δήλωσε εκπρόσωπος.
Πέντε οικονομικά καθίσματα θα αφαιρεθούν για να δώσουν τη θέση τους σε έξι θαλάμους ύπνου Skynest, ενώ η αεροπορική εταιρεία έχει προσθέσει ένα Sky Pantry στις καμπίνες Premium Economy και Economy, επιτρέποντας στους πελάτες να τεντώσουν τα πόδια τους, να τσιμπήσουν κάτι και να ενυδατωθούν με την άνεσή τους κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Οι αεροπορικές εταιρείες και οι εταιρείες κατασκευής εσωτερικών χώρων ανακοινώνουν συνεχώς νέες, καινοτόμες ιδέες καθισμάτων. Πριν από αρκετά χρόνια, η Aviointeriors, μια ιταλική εταιρεία αεροπορικών εσωτερικών χώρων, παρουσίασε τα καθίσματα όρθιας θέσης SkyRider, τα οποία προορίζονταν για την εξυπηρέτηση αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair.