Τεχνολογία: Eνας πολύτιμος σύμμαχος στη μάχη κατά του κορωνοϊού - iefimerida.gr

Τεχνολογία: Eνας πολύτιμος σύμμαχος στη μάχη κατά του κορωνοϊού

Cosmote: Η τεχνολογία στη διάθεση του κρατικού μηχανισμού ενάντια στον κορωνοϊό
Cosmote: Η τεχνολογία στη διάθεση του κρατικού μηχανισμού ενάντια στον κορωνοϊό
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σύμφωνα με τη Eurostat, το 2019 το ποσοστό των Ελλήνων πολιτών που επισκέφθηκε το site μιας δημόσιας υπηρεσίας ή ενός οργανισμού για να αντλήσει πληροφορίες, ανήλθε σε 49%. Η αντίστοιχη επίδοση μιας χώρας που κάνει «πρωταθλητισμό» στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση και στο e-Government στην Ε.Ε., της Δανίας, ήταν 89%, ενώ από κοντά ακολουθούν η Φινλανδία με 84%, η Σουηδία με 76% και η Εσθονία με 69%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δημοσίου

Εν έτη 2020 και μέσα σε ελάχιστες εβδομάδες, η Ελλάδα έχει καταφέρει ένα πραγματικό «άλμα» σε αυτό που ονομάζεται ψηφιακός μετασχηματισμός του Δημοσίου. Η ψηφιακή διακυβέρνηση, με στόχο την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών, τέθηκε, από την πρώτη στιγμή, ως ανάχωμα στη διασπορά του κορωνοϊού COVID-19. Έργα, όπως η άυλη συνταγογράφηση, η τηλε-εργασία για δημόσιους υπαλλήλους και η ψηφιακή υπογραφή Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου, υλοποιήθηκαν κυριολεκτικά σε χρόνο-ρεκόρ κι αποτελούν ορόσημα στην ψηφιακή ταυτότητα της Ελλάδας.

Μεγάλα έργα τεχνολογίας στην διάθεση του κρατικού μηχανισμού
Μεγάλα έργα τεχνολογίας στην διάθεση του κρατικού μηχανισμού

Στην πρώτη γραμμή για ταχύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία του Κρατικού μηχανισμού ενάντια στον κορωνοϊό βρέθηκε η COSMOTE, μέσα από ολοκληρωμένες λύσεις Πληροφορικής κι Επικοινωνιών (ΤΠΕ ή ICT). Ο Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ, κ. Γρηγόρης Χριστόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Στις δύσκολες αυτές στιγμές, η τεχνολογία μπορεί να αποτελέσει έναν πολύτιμο σύμμαχο στη μάχη κατά του κορωνοϊού. Είμαστε υπερήφανοι που υλοποιούμε έργα τεχνολογίας που διευκολύνουν το Κυβερνητικό έργο στην αντιμετώπιση του COVID-19. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους ανθρώπους του Ομίλου ΟΤΕ που εργάζονται εντατικά, ολοκληρώνοντας με επιτυχία απαιτητικά projects, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ως Όμιλος θα συνεχίσουμε να συμβάλλουμε με όλες μας τις δυνάμεις για να βγούμε νικητές από αυτή την περιπέτεια. Μέχρι τότε, από το σπίτι, καλύτερα για όλους».

Μεγάλα έργα τεχνολογίας στη διάθεση του κρατικού μηχανισμού

Συμβάλλοντας στην απρόσκοπτη λειτουργία κρίσιμων υπηρεσιών του Δημοσίου αυτή τη δύσκολη περίοδο, ο Όμιλος ΟΤΕ, ως ανάδοχος του έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ, έδωσε τη δυνατότητα στους εργαζόμενους των δημόσιων φορέων, που είναι συνδεδεμένοι στο δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ, να εργαστούν από το σπίτι. Το έργο υλοποιήθηκε για τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ. Ο Όμιλος ΟΤΕ θα παρέχει δωρεάν την υπηρεσία για τους προσεχείς 3 μήνες, επιτρέποντας σε έως και 10.000 δημόσιους υπαλλήλους να συνδεθούν, από το σπίτι μέσω VPN, απευθείας με τον υπολογιστή του γραφείου τους και να έχουν πρόσβαση με ασφάλεια σε web εφαρμογές της υπηρεσίας τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Όμιλος ΟΤΕ, σε συνεργασία με την εταιρία BYTE, προχώρησε και στην υλοποίηση του έργου της άυλης συνταγογράφησης, για λογαριασμό των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας. Μέσα από την εφαρμογή αυτή, που είναι διαθέσιμη στο gov.gr, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνουν γρήγορα και απλά, τις ιατρικές τους συνταγές στο κινητό τους, χωρίς να χρειάζεται να τις προσκομίζουν τυπωμένες στον φαρμακοποιό. Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος ΟΤΕ παραχώρησε δωρεάν στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) ΑΕ τα SMS που απαιτούνται για το μήνα Απρίλιο, για τη λειτουργίας της άυλης συνταγογράφησης.

Αξιοποιώντας το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων που υλοποιεί για το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο Όμιλος ΟΤΕ δημιούργησε την απαραίτητη υποδομή για την λειτουργία της εφαρμογής ψηφιακών υπογραφών των πράξεων νομοθετικού περιεχομένου για το υπουργικό συμβούλιο. Παράλληλα, επισπεύδει και τη διαδικασία διαμοιρασμού 150.000 ψηφιακών υπογραφών για στελέχη του Δημόσιου τομέα, σε συνεννόηση με το Υπουργείο.

Για την ανάπτυξη υπηρεσίας ψυχολογικής υποστήριξης πολιτών απέναντι στην πανδημία του COVID -19, από το Υπουργείο Υγείας και την Α΄ Ψυχιατρική Κλινική του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο Όμιλος ΟΤΕ παραχώρησε δωρεάν την τηλεφωνική γραμμή 10306 και προέβη σε ειδική υλοποίηση για τη διαχείριση και δρομολόγηση των κλήσεων ταυτόχρονα σε έως 100 απομακρυσμένους ειδικούς ψυχικής υγείας. Οι κλήσεις συνδρομητών COSMOTE στο 10306 είναι δωρεάν.

Επιπλέον, από τις 8 Απριλίου παρέχει δωρεάν πρόσβαση, χωρίς χρέωση δεδομένων (zerorating) από κινητά δίκτυα, στις ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Όμιλος ΟΤΕ προσέφερε δωρεάν SMS για 3 μήνες στο Κέντρο Επιχειρήσεων και Υγείας (ΚΕΠΥ) του ΕΚΑΒ, καθώς μέσω γραπτών μηνυμάτων τα νοσοκομεία της επικράτειας αποστέλλουν στοιχεία στις Διοικήσεις των 133 Υγειονομικών Σχηματισμών όλης της χώρας, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας.

Τέλος, ο Όμιλος ΟΤΕ υλοποίησε τον σχεδιασμό του Υπουργείου για το 13033 όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των συνδρομητών του, με δωρεάν SMS για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησή τους, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό Covid-19.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ