Πότε το Digital Marketing φέρνει όντως αποτελέσματα; H InYourCity δίνει τις απαντήσεις! - iefimerida.gr

Πότε το Digital Marketing φέρνει όντως αποτελέσματα; H InYourCity δίνει τις απαντήσεις!

Γραφείο InYourCity
InYourCity-Το νέο digital agency στην Αθήνα!
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η InYourCity είναι ένα νέο digital agency στην Αθήνα, που ήρθε να φέρει “φρέσκο αέρα” στο εγχώριο Digital Marketing, με δημιουργικότητα και αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

Ίσως να την έχετε γνωρίσει από τα καινούρια της γραφεία στο Κολωνάκι, τα οποία έγιναν viral για τον φουτουριστικό χαρακτήρα τους και το διαστημικό design που προκάλεσε αίσθηση. Επειδή, λοιπόν, η online παρουσία των επιχειρήσεων είναι πλέον κάτι παραπάνω από απαραίτητη, ζητήσαμε από την έμπειρη και εξειδικευμένη ομάδα της InYourCity να μας απαντήσει σε κάποια βασικά ερωτήματα, παρουσιάζοντας παράλληλα κάποια ενδεικτικά, αλλά πραγματικά, παραδείγματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ποια επιχείρηση κερδίζει σε δημοτικότητα και αναγνώριση; Πώς καταφέρνουν κάποιες επιχειρήσεις να γίνουν αναγνωρίσιμες και να δημιουργήσουν μια έντονη κοινωνική αποδοχή για το brand τους;

Αρχικά ας διαχωρίσουμε τις δύο αυτές έννοιες “δημιουργικότητα” και “αποδοτικότητα”. Στο marketing, και ειδικά στο digital marketing, υπάρχουν επικοινωνιακές ενέργειες που βασίζονται περισσότερο στη δημιουργικότητα, την artistic διάθεση, τα έξυπνα λογοπαίγνια και τη δημιουργική γραφή. Υπάρχει όμως και η έννοια του performance, όπου τα σκήπτρα παίρνουν οι αριθμοί, τα KPIs (δείκτες απόδοσης) και η έννοια της αξιολόγησης όσων έχουμε προσπαθήσει, μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Τι λειτουργεί καλύτερα; Πώς συνδυάζεται η δημιουργικότητα, η απόδοση και το Digital Marketing;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πότε χρειάζεται δημιουργικότητα στην online παρουσία μιας επιχείρησης.

Η δημιουργικότητα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του μάρκετινγκ και, συνεπώς, εφαρμόζεται στην online παρουσία μιας επιχείρησης, μέσω των εικαστικών στο web design, τα social media και το display advertising.

Δημιουργικότητα χρειάζεται και στη συγγραφή κειμένων, όπου για παράδειγμα ένα business blog παρουσιάζει προτάσεις για τη χρήση των προϊόντων. Η δημιουργική έμπνευση έρχεται να παίξει τον ρόλο της και στη διαχείριση social media, είτε μιλάμε για χορηγούμενη διαφήμιση, είτε για ένα απλό post στον εταιρικό λογαριασμό σας.

Φυσικά, κάθε διαφημιστικό κείμενο σε έντυπο ή online, αλλά και σε ραδιόφωνο, τηλεόραση ή billboards, πρέπει να είναι ευφάνταστο, να έχει μουσικότητα και να αποτυπώνεται εύκολα στη μνήμη του αναγνώστη. Ειδικά για το online περιεχόμενο, η δημιουργικότητα συνδυάζεται με τεχνικές για προώθηση ιστοσελίδων SEO, για μεγιστοποίηση στα οργανικά αποτελέσματα. Τι είναι το SEO; Είναι, με απλά λόγια, το σύνολο των ενεργειών που χρειάζονται για την εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στα αρχικά αποτελέσματα μιας μηχανής αναζήτησης όπως, για παράδειγμα, της Google.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η δημιουργικότητα είναι απαραίτητη και στο video making, αλλά και στη φωτογράφιση επίσης. Σκεφτείτε ότι αυτό το υλικό μετατρέπεται σε διαφημιστικό περιεχόμενο. Για να είναι επιτυχημένη μια τέτοια διαφήμιση, πρέπει πρωτίστως να τραβάει το μάτι. Άρα, η δημιουργική απεικόνιση χρειάζεται να χαρακτηρίζεται από μοναδικότητα, για να τραβήξει το ενδιαφέρον των χρηστών στο διαδίκτυο.

Μπορεί η δημιουργικότητα να μετρηθεί σε νούμερα;

Ας πάμε τώρα στο δια ταύτα. Ωραίες οι δημιουργικές προσθήκες και τα ευφάσταντα γραφιστικά που κάνουν μια ιστοσελίδα ή μια διαφημιστική καμπάνια πιο όμορφη.

Πώς, όμως, μετράμε την απόδοσή τους; Έχει νόημα να την μετρήσουμε; Πώς θα καταλάβουμε αν έχουν αξία όλα αυτά που φτιάχνουμε;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρχικά, η InYourCity απαντά πως, όταν ξέρεις τι στόχους έχεις θέσει, ξέρεις και τι να μετρήσεις κάθε φορά. Για να μπορέσεις να κρίνεις αν μια brand awareness marketing ενέργεια είχε αποτέλεσμα, θα πρέπει να κρίνεις με βάση την αναγνωρισιμότητα ενός brand σε βάθος χρόνου.

Αν, από την άλλη, ο στόχος ήταν να φέρεις traffic, δηλαδή κλικ, στο site σου, αξιολογείς ποια κανάλια ήταν αυτά που απέδωσαν περισσότερο και από ποιες ενέργειες – από social media, οργανικές επισκέψεις, χρήστες που ήρθαν από άλλα websites κλπ. Έτσι, μπορεί κανείς να βγάλει συμπέρασμα αν οι υπηρεσίες SEO ή, αντίστοιχα, ένα δημιουργικό, ένα εικαστικό ή ένα κείμενο αποδίδει το ίδιο όπως κάποιο άλλο. Στον κόσμο του digital marketing αυτό ονομάζεται A/B testing.

Ένας ακόμα τρόπος να μετρήσεις την επιτυχία στο πόσο ενδιαφέρον είναι τα κείμενα σε μια ιστοσελίδα, είναι το scroll depth, δηλαδή σε πόσο βάθος έχει φτάσει ο αναγνώστης διαβάζοντας το κείμενό σου. Μια καλή μέτρηση ξεπερνά το 50%, αφού σημαίνει ότι ο αναγνώστης έχει διαβάσει περισσότερο από το μισό κείμενο της ιστοσελίδας. Άρα το κείμενο αυτό έχει μάλλον ενδιαφέρον γι’ αυτόν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, ένας βασικός τρόπος να μετράμε την απόδοση στο digital marketing, κάτι που ενδιαφέρει κυρίως τους ιδιοκτήτες eshop, είναι τα conversions. Τα conversions, ή αλλιώς οι πωλήσεις που πραγματοποιούνται, είναι βασική ένδειξη αν μια στρατηγική digital marketing πάει καλά ή όχι.

Κάτι αντίστοιχο είναι και τα leads για περιπτώσεις ιστοσελίδων που προσφέρουν ή παρουσιάζουν υπηρεσίες. Τα leads είναι οι συμπληρωμένες φόρμες στοιχείων που αφήνει κάποιος σε ένα site, ώστε να πάρει περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία σου.

Τέλος, αν το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί είναι τόσο καλό, μπορεί να προκαλέσει ακόμα και ένα κύμα virality, όπου ο ένας χρήστης στέλνει στον επόμενο αυτό το περιεχόμενο, κάνοντας το brand σου ακόμα πιο αναγνωρίσιμο, μέσω του sharing.

Επομένως, βλέπουμε ότι η δημιουργικότητα έχει πρωτεύοντα ρόλο στις ενέργειες digital marketing και μπορεί να δώσει τεράστια αξία στην επιχείρησή σου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι είναι Performance Marketing;

Το Performance Marketing, σε ελεύθερη μετάφραση, είναι μια στρατηγική του ψηφιακού marketing και χρησιμοποιείται, κυρίως, για την απόκτηση νέων πελατών και τη διατήρησή τους. Με το Performance Marketing καταμετρώνται όλες οι αντιδράσεις και οι νέοι πελάτες που έρχονται στην επιχείρηση από διαφημιστικές ενέργειες.

KPIs που παρακολουθούμε όταν κάνουμε Performance Marketing είναι:

  • το Conversion Rate
  • το ROAS
  • το ROI
  • το CTR
  • τα impressions

Case study 1: Η InYourCity ανέλαβε την OASIS για την αύξηση του οργανικού traffic της ιστοσελίδας της. Η συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, διότι αφορούσε μια ιστοσελίδα για την οποία είχαν τρέξει μια σειρά από SEO ενέργειες. Με απλά λόγια, το project είχε να κάνει με τη βελτιστοποίηση μιας περίπτωσης που ήδη κινούνταν σε καλά επίπεδα. Η ομάδα της InYourcity κατάφερε μέσα σε 3 μήνες να φέρει μια σειρά από κρίσιμα keywords, όπως για παράδειγμα τη βασική λέξη κλειδί “ψύκτες νερού”, στις πρώτες θέσεις αναζήτησης. “Ευχαριστούμε την InYourCity που μας βοήθησε όχι μόνο να ανεβάσουμε περαιτέρω την οργανική απήχηση του site μας, αλλά και να φέρουμε τους υποψήφιους πελάτες μας ακόμα πιο κοντά με ένα σύνολο εργασιών σε όλο το φάσμα του digital marketing”, δήλωσαν από πλευράς της OASIS.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημιουργικότητα και performance σε μια αποδοτική δυναμική ισορροπία.

Μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο, σίγουρα χρειάζεται και τα δύο για να πετύχει τους στόχους της.

Με το Performance Marketing παρακολουθεί την απόδοση και ελέγχει το budget, ενώ μέσα από τη δημιουργικότητα συνδέεται με το κοινό σε πιο συναισθηματικό επίπεδο, μέσω του brand ID ή brand DNA, της μνήμης των καταναλωτών και του brand perception.

Case study 2: Η InYourCity συνεργάστηκε με τα γνωστά κομμωτήρια ariane coiffure για το eshop ariane.gr, προκειμένου να καταγραφεί σε βάθος χρόνου μια αξιοσημείωτη αύξηση του οργανικού traffic της εν λόγω ιστοσελίδας. Πράγματι, μέσα σε χρονικό διάστημα ενός έτους και μετά από συνδυαστικές πρακτικές, καταγράφηκε διπλασιασμός των unique visitors και τριπλασιασμός της μέσης διάρκειας πλοήγησης εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο κ. Θεοδόσης Καξίρας, Commercial Account Manager των κομμωτηρίων Ariane, στέκεται στη σημασία της απόφασης για επένδυση στο κομμάτι του digital marketing, σημειώνοντας ότι “η σταδιακή αύξηση της επισκεψιμότητας στο eshop μας μεταφράστηκε σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων και χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης με μια σειρά καινούριων για εμάς πελατών”.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

360 Digital Marketing με την InYourCity.

Η InYourCity είναι ένα digital agency που τα έχει και τα δύο. Προσφέρει υπηρεσίες branding / rebranding και δημιουργεί διαφημίσεις με άψογο performance. Με την InYourCity γνωρίζετε ότι η επιχείρησή σας υποστηρίζεται σε πολλά επίπεδα.

Για να έρθετε σε επαφή μαζί τους ή να ξεκινήσετε μια νέα συνεργασία με τη συγκεκριμένη εταιρεία digital marketing , επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 210 2203215, μέσω email στο marketing@inyourcity.gr, ή μπορείτε να επισκεφθείτε τα υπέροχα γραφεία τους στη διεύθυνση Βουκουρεστίου 34 στο Κολωνάκι.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ