Αντιμέτωποι με ένα περίεργο πρόβλημα στο Instagram βρέθηκεν κάποιοι χρήστες της πλατφόρμας σήμερα, καθώς ανεστάλη η πρόσβαση στους λογαριασμούς τους χωρίς λόγο.
«Αναστείλαμε τον λογαριασμό σας στις 31 Οκτωβρίου 2022», γράφει το μήνυμα των περισσοτέρων που ανέφεραν πρόβλημα πρόσβασης στον λογαριασμό τους.
Δεν είναι σαφές πόσο διαδεδομένο είναι το πρόβλημα, ωστόσο τέτοια περιστατικά αντιμετώπισαν και χρήστες στην Ελλάδα.
Ο εξειδικευμένος ιστότοπος Downdetector έκανε λόγο για αρκετές χιλιάδες τέτοια περιστατικά, που κορυφώθηκαν γύρω στις 16:00 ώρα Ελλάδας. Παρόμοιο συμβάν είχε σημειωθεί και στις 22 Σεπτεμβρίου, χωρίς το Instagram να εξηγήσει τους λόγους.
«Mark Zuckerberg τι διάολο σημαίνει ότι ο λογαριασμός μου ανεστάλη», έγραψε ένας ενοχλημένος χρήστης.
«Νωρίτερα κατέρρεε κάθε 10-20 δευτερόλεπτα και τώρα ανέστειλαν τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο», δήλωσε ένας άλλος. «Δεν μπορώ καν να συνδεθώ στον λογαριασμό μου».
Ένας τρίτος πρόσθεσε: «Τι συμβαίνει με το Instagram; Μήπως τους χάκαραν ή κάτι τέτοιο; Το δικό μου λέει ότι ο λογαριασμός μου έχει ανασταλεί. Υποθέτω ότι η φωτογραφία μου με το πιάτο χούμους που έφτιαξα τους εκνεύρισε».
Προς το παρόν, δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση από τη Meta, ωστόσο, ο λογαριασμός Instagram Comms, προχώρησε στο εξής tweet: «Γνωρίζουμε ότι κάποιοι από εσάς αντιμετωπίζετε προβλήματα πρόσβασης στο λογαριασμό σας στο Instagram. Το εξετάζουμε και ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία. #instagramdown»
Η εικόνα με την οποία ήρθαν αντιμέτωποι χρήστες του Instagram είναι η παρακάτω:
Προβλήματα για τη Meta
Τα προβλήματα σύνδεσης σημειώνονται λιγότερο από μία εβδομάδα αφότου μια άλλη δημοφιλής εφαρμογή μηνυμάτων της Meta, το WhatsApp, σταμάτησε να λειτουργεί για ώρες επηρεάζοντας δισεκατομμύρια χρήστες.
Τον Οκτώβριο του 2021, το Instagram, το WhatsApp, αλλά και η ναυαρχίδα της Meta, το Facebook, σταμάτησαν να λειτουργούν για αρκετές ώρες μετά από πρόβλημα συντονισμού μεταξύ των διαφόρων κέντρων αποθήκευσης δεδομένων.
Η μετοχή της Meta υποχωρούσε σχεδόν 5% στη Wall Street, με την τιμή της μετοχής να βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2016.
Ο όμιλος δημοσίευσε, την περασμένη Τετάρτη, αποτελέσματα που κρίθηκαν απογοητευτικά από τους αναλυτές, τα οποία χαρακτηρίζονται από την επιβράδυνση της διαφήμισης και την εμφάνιση ανταγωνιστών, πρώτα από όλα του TikTok.