Στις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει η Google στην Ελλάδα αναφέρθηκε ο Philipp Justus, αντιπρόεδρος Κεντρικής Ευρώπης της Google, σε χαιρετισμό του σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα για την παρουσίαση του YouTube Music.
Η Google επενδύει και εργάζεται ενεργά όλα αυτά τα χρόνια με πολλούς θεσμούς και συνεργάτες ώστε να προβληθούν on line οι ομορφιές της χώρας. Ταυτόχρονα για να διασφαλίσουμε ότι οι Ελληνες επιχειρηματίες και οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να αναπτυχθούν και να αναπτυχθούν στην ψηφιακή εποχή, είπε ο αντιπρόεδρος Κεντρικής Ευρώπης της Google. Εχοντας αυτό στο μυαλό μας έχουμε δημιουργήσει ένα πρόγραμμα με την ονομασία Grow Greek Online Tourism, το οποίο κατά τα τελευταία 4 χρόνια εκπαιδεύτηκαν περισσότερους από 120.000 ανθρώπους, προσφέροντας κατάρτιση σε βασικές ικανότητες ψηφιακού μάρκετινγκ σε μικρομεσαίους επιχειρηματίες, σε φοιτητές και γενικότερα σε επαγγελματίες του τουρισμού, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην ανάπτυξη του τουριστικού οικοσυστήματος.
Ανέφερε επίσης ότι η Google διαθέτει τις πλατφόρμες της, όπως η Google Arts & Culture, ώστε ελληνικά έργα αριστουργήματα να προβάλλονται διεθνώς σε παγκόσμιο κοινό, επισημαίνοντας ότι σύντομα θα υπάρξουν νέα στον τομέα αυτό.
Τι είναι το YouTube Music;
Το YouTube Music που ανακοινώθηκε είναι μια νέα υπηρεσία μουσικού streaming που δημιουργήθηκε για να συμπληρώσει το YouTube, κάνοντας την εξερεύνηση του κόσμου της μουσικής πολύ πιο εύκολη και πιο εξατομικευμένη από ποτέ. Όπως ανακοινώθηκε, ανεξάρτητα από το αν θέλει κάποιος να ακούσει, να δει ή να ανακαλύψει - τώρα, όλοι οι τρόποι με τους οποίους τον αγγίζει η μουσική, είναι συγκεντρωμένοι σε ένα σημείο, στο music.youtube.com.
Oπως είπε Δημήτρης Κόσσυφας, Sector Lead Tech & Travel της Google Ελλάδας, η νέα έκδοση του διαφημιστικά υποστηριζόμενου YouTube Music παρέχεται δωρεάν, ενώ το YouTube διαθέτει επίσης το YouTube Music Premium, μια συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις που προσφέρει παράλληλη χρήση άλλων εφαρμογών με χρέωση ανά μήνα.