Η Apple παρουσίασε, τη Δευτέρα, το νέο της στοίχημα, παρουσιάζοντας το Vision Pro, headset «μικτής» πραγματικότητας, που μοιάζει με γυαλιά σκι.
Πρόκειται για το πολυαναμενόμενο σετ διπλής πραγματικότητας, που θα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τις εφαρμογές μέσα στον χώρο. Δηλαδή, ο χρήστης θα μπορεί να έχει στο χώρο του μια οθόνη στο μέγεθος που επιθυμεί, προκειμένου να βλέπει ταινία ή να παίζει παιχνίδια.
Η Apple έδωσε έμφαση στην καινοτομία των χαρακτηριστικών επαυξημένης πραγματικότητας του headset καθώς και στις συνεργασίες στον τομέα του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας που θα προσφέρει. Η συσκευή θα χρησιμοποιεί ένα νέο τσιπ με την ονομασία R1 που θα επεξεργάζεται τις πληροφορίες από τους αισθητήρες της σε λιγότερο χρόνο από το ανοιγοκλείσιμο του ματιού, δήλωσε η Apple.
Βίντεο: Μια ματιά στο Vision Pro της Apple
Οι χρήστες του Vision Pro θα μπορούν να επιλέγουν περιεχόμενο μέσα στα γυαλιά με τα μάτια τους, να πατούν τα δάχτυλά τους μαζί για να κάνουν κλικ και να σύρουν απαλά για να κάνουν scroll, ενώ παράλληλα θα χρησιμοποιούν ένα τρισδιάστατο σύστημα κάμερας και μικροφώνου για να καταγράφουν βίντεο και φωτογραφίες που θα μπορούν να προβληθούν αργότερα σε 3D.
Η συσκευή διαθέτει, επίσης, μια εξωτερική οθόνη που δείχνει τα μάτια του χρήστη σε όσους τον βλέπουν. Η οθόνη αυτή σβήνει όταν ο χρήστης «βυθίζεται» σε έναν εικονικό κόσμο. Όταν, δε, κάποιος τον πλησιάζει, η οθόνη «καθαρίζει» για να τον δει.
«Είναι το πρώτο προϊόν της Apple που κοιτάζεις μέσα από αυτό και όχι σε αυτό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ.
Η τιμή του Vision Pro της Apple θα ξεκινά από τα 3.499 δολάρια και θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του 2024 στις ΗΠΑ και αργότερα στις περισσότερες χώρες.
Ο Χάρτλει Σάρλτον, συντάκτης του MacRumors, εμφανίστηκε αβέβαιος για το πόσο το headset θα προσελκύσει το ευρύ κοινό. «Δεν θα προσελκύσει αρχικά τους mainstream καταναλωτές λόγω της εξαιρετικά υψηλής τιμής του και των άμεσων ελλείψεων ως συσκευή πρώτης γενιάς», είπε, «όπως η ξεχωριστή ενσύρματη μπαταρία του».
Ωστόσο, σχολίασε ότι η Apple έχει ιστορικό στο να «ξεπερνάει τον σκεπτικισμό» για τις νέες συσκευές και έχει ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ξοδέψουν χρήματα για να προσθέσουν ένα νέο gadget στη συλλογή τους».
Με πληροφορίες Reuters & BBC