Ύμνος στη Louis Vuitton οι Ολυμπιακοί Αγώνες 2024 της Γαλλίας -Πώς ο Αρνό κατάφερε να... κατακυριεύσει την Τελετή - iefimerida.gr

Ύμνος στη Louis Vuitton οι Ολυμπιακοί Αγώνες 2024 της Γαλλίας -Πώς ο Αρνό κατάφερε να... κατακυριεύσει την Τελετή

Οκυμπιακοί Αγώνες 2024 μετάλλια
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ένα παγκόσμιο ακροατήριο εξασφάλισε για την LVMH ο επικεφαλής της, Μπερνάρ Αρνό, premium σπόνσορας των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 του Παρισιού.

Ο όμιλος των 75 brands του, συμπεριλαμβανομένων των Louis Vuitton και Dior, όχι μόνον έντυσε τους Γάλλους αθλητές και καλλιτέχνες στη χθεσινή τελετή έναρξης, αλλά σχεδίασε και τα μετάλλια και την ολυμπιακή δάδα, ενώ ανέλαβε και τη διανομή της σαμπάνιας στις VIP  εκδηλώσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προστατευμένος από τη βροχή σε ένα περίπτερο που παραπέμπει σε μπαούλο της Luis Vuitton ο Γάλλος δισεκατομμυριούχος και «δημιουργικός συνεργάτης» των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 παρακολούθησε συνοδεία εκατό VIP προσκεκλημένων από τον δέκατο όροφο του μεγάρου του την τελετή έναρξης, που καθήλωσε μπροστά στους δέκτες τους κάπου 22 εκατ. Γάλλους και εκατοντάδες εκατομμύρια τηλεθεατές ανά την υφήλιο.

Η αφίσα της τελετής, που σχεδίασαν οι καλλιτεχνικοί διευθυντές των Ολυμπιακών και των Παραλυμπιακών Αγώνων, Τομά Ζολί και Τιερί Ρεμπούλ, περιλάμβανε και την Lady Gaga, την Celine Dion, την Γαλλίδα Aya Nakamura και τη μετζο-σοπράνο Αξέλ Σεν Σιρέλ.

Πώς κατάφερε το αφεντικό της LVMH να γίνει ο νονός των Ολυμπιακών Αγώνων 2024

Οι σταρ φορούσαν δημιουργίες του οίκου Dior, του δεύτερου μεγαλύτερου σε έσοδα brand του ομίλου LVMH, κάτι που δεν παρέλειψε να επισημάνει η οργανωτική επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων στους σχολιαστές των εγχώριων και διεθνών τηλεοπτικών δικτύων στέλνοντάς τους λίγες ώρες πριν την τελετή έναρξης έναν «οδηγό για τα ΜΜΕ».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενώ στη διάρκεια της τελετής έναρξης που αναμεταδόθηκε ανά την υφήλιο προβλήθηκε και βίντεο αφιερωμένο στα εργαστήρια της Louis Vuitton.

Πώς κατάφερε ο επικεφαλής της αυτοκρατορίας LVMH να κλέψουν τα brands του την παράσταση;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα ξεκίνησαν στις 13 Σεπτεμβρίου του 2017 στη Λίμα με του Περού με την δι’ ανατάσεως της χειρός ψηφοφορία και την ανάθεση στο Παρίσι της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024, που υποστήριζε η LVMA.

H χρηματοδότηση των Αγώνων ήταν μια από τις πρώτες προκλήσεις για τους διοργανωτές που αναζητούσαν κάπου 3,8 δις. ευρώ (ο αριθμός αναθεωρήθηκε στα 4,4 δις. ευρώ στα τέλη του 2022) και το μερίδιο των χορηγών ορίστηκε στο 1,1 δις. ευρώ, σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα Le Monde. Αλλά το 2019 διαπιστώθηκε ότι παρά την προθυμία πολλών να συμβάλουν, υπήρχε ένα έλλειμμα κάπου 100 εκατ. ευρώ, που θα έπρεπε να καλύψει ένας μεγάλος σπόνσορας. Οι διαπραγματεύσεις με τον CEO του ομίλου TotalEnergies δεν απέδωσαν καρπούς και τον Ιούνιο του ίδιου έτους έγιναν οι πρώτες επαφές με τον όμιλο ειδών πολυτελείας LVMH, που θεωρείται πρεσβευτής του γαλλικού τρόπου ζωής από την υψηλή ραπτική μέχρι τα αρώματα και τα πανάκριβα κρασιά, κονιάκ και σαμπάνιες.

Σκληρός διαπραγματευτής ο Αρνό

Με έσοδα 86,2 δισ. ευρώ ο Αρνό, ιδιοκτήτης του ομίλου LVMH διαθέτει οικονομική ισχύ – κάτι που φρόντισε να υπογραμμίσει κι όταν έταξε 200 εκατ. ευρώ για την ανοικοδόμηση του καθεδρικού της Παναγίας των Παρισίων μετά την καταστροφική πυρκαγιά τον Απρίλιο του 2019. Το Forbes εκτίμησε φέτος την περιουσία του στα 207 δις. ευρώ. «Συζητήσαμε ως οικογένεια το θέμα της χορηγίας των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι διαπραγματεύσεις με την οργανωτική επιτροπή ήταν σκληρές, όπως συνηθίζει ο όμιλός μας», λέει ο Αντουάν Αρνό, ο μεγαλύτερος γιος του πλουσιότερου Γάλλου, που μαζί με τα πέντε παιδιά του έχει τον έλεγχο του 48% του ομίλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να εξασφαλίσει την προβολή που επιθυμούσε για την LVMH ο Αρνό, που είχε καλές σχέσεις με τον Γάλλο πρόεδρο Μακρόν, συζήτησε το θέμα με τον επικεφαλής της ΔΟΕ, Τόμας Μπαχ, τον οποίο υποδέχθηκε στο αρχηγείο του κοντά στο Λούβρο τον Δεκέμβριο του 2022 παρουσία του επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 Τόνι Εστανγκέ. Ο Αρνό τόνισε ότι δεν θα αποφασίσει αν δεν ενημερωθεί για το καλλιτεχνικό concept της τελετής έναρξης - πετράδι του στέμματος των Ολυμπιακών Αγώνων.

Τα μετάλλια που σχεδίασε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 ο οίκος Chaumet του ομίλου LVMH μέσα σε μπαούλο της Louis Vuitton
Τα μετάλλια που σχεδίασε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 ο οίκος Chaumet του ομίλου LVMH μέσα σε μπαούλο της Louis Vuitton / Φωτογραφία: AP Photo/Rebecca Blackwell

Στις 12 Απριλίου ο Τομά Ζολύ και ο Τιερί Ρεμπούλ παρουσίασαν τα σχέδιά τους στη ΔΟΕ, που λάμβαναν υπόψη τις επιθυμίες «ιδιωτών εταίρων», περιλαμβανομένου του πανίσχυρου σπόνσορα Αρνό, καθώς «τα χρήματα των Ολυμπιακών Αγώνων είναι ιδιωτικά» , όπως εξήγησαν στην εφημερίδα Le Monde. Στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού ο όμιλος LVMH έλαβε την αναγκαία ώθηση με την έκκληση του Ελεγκτικού Συνεδρίου προς την οργανωτική επιτροπή να συνάψει τη συνεργασία με την αυτοκρατορία του Αρνό προκειμένου να επιτύχει τον στόχο εσόδων της. Έναν μήνα αργότερα, στις 23 Ιουλίου, ο Αρνό έβαλε την υπογραφή του.

Παγκόσμια προβολή για την LVMH και τα brands της

Ο όμιλος ειδών πολυτελείας έβαλε 150 εκατ. ευρώ στο τραπέζι με το συμβόλαιο να παρουσιάζεται σε μια συνέντευξη τύπου στο Παρίσι παρουσία του προέδρου της ΔΟΕ, μέλη της οργανωτικής επιτροπής, εκλεγμένους αξιωματούχους του Δήμου Παρισίων, της υπουργού Αθλητισμού της Γαλλίας, Αμελί Ουντεά Καστερά, του Αρνό και των παιδιών του. Συνεργάτες του ψιθύρισαν στους δημοσιογράφους πώς θα συμμετάσχουν στους Oλυμπιακούς Αγώνες brands της LVMH, όπως οι Dior, Louis Vuitton, Chaumet, Berluti, Sephora και Moët & Chandon.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις 8 Φεβρουαρίου του 2024 ο οίκος πολυτελών κοσμημάτων και ρολογιών Chaumet παρουσίασε τα μετάλλια που σχεδίασε για τους Αγώνες, στις 17 Απριλίου ο οίκος Berluti αποκάλυψε τις στολές των Γάλλων αθλητών στις τελετές έναρξης των Ολυμπιακών και Παραλυμπιακών Αγώνων και ακολούθησε η Louis Vuitton, το μεγαλύτερο ως προς τα έσοδα brand από τα συνολικά 75 του ομίλου LVMH, που παρουσίασε το μπαούλο που κατασκεύασε για τη μεταφορά της ολυμπιακής φλόγας.

Το ταξίδι της Ολυμπιακής Φλόγας στη Γαλλία

Στις 68 ημέρες που διήρκεσε το ταξίδι της Ολυμπιακής Φλόγας στη Γαλλία – με επίσημο χορηγό την εταιρεία καλλυντικών Sephora, άλλη μια θυγατρική του ομίλου του Αρνό – oι λαμπαδηδρόμοι πέρασαν από τους αμπελώνες του Château Cheval Blanc – ιδιοκτησίας της LVMH – στο Σεντ Εμιλιόν, έξω από τη βίλα-μουσείο του Christian Dior στη Γκρανβίλ της Μάγχης, μπροστά από τις πύλες του οινοποιείου της Moët & Chandon στο Επερνέ μέχρι την άφιξή τους στις 14 Ιουλίου στη λεωφόρο Ηλυσίων Πεδίων στο Παρίσι, μια ανάσα από το μεγαλύτερο κατάστημα της Louis Vuitton.

Μετά τη στρατιωτική παρέλαση για την Ημέρα της Βαστίλλης ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 έβγαλε τη δάδα από το μπαούλο Louis Vuitton και την παρέδωσε στον προπονητή της ολυμπιακής ομάδας ποδοσφαίρου της Γαλλίας Τιερί Ανρί. Κι η φωτογραφία με το λογότυπο LV με φόντο την Αψίδα του Θριάμβου έκανε τον γύρο του κόσμου.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ολυμπιακοι αγωνες 2024 louis vuitton LVMH Γαλλία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ