Μαντάμ Κλοντ: Η Γαλλίδα προαγωγός με πελάτες τον Κένεντι και τον Μαουντμπάντεν, που ανάγκαζε τις ιερόδουλες να κάνουν πλαστικές - iefimerida.gr

Μαντάμ Κλοντ: Η Γαλλίδα προαγωγός με πελάτες τον Κένεντι και τον Μαουντμπάντεν, που ανάγκαζε τις ιερόδουλες να κάνουν πλαστικές

Madame Claude
H Μαντάμ Κλοντ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ιδιοκτήτρια πορνείων, με σχέσεις με τους πλούσιους και ισχυρούς της Γαλλίας και όχι μόνο, η «Μαντάμ Κλοντ» έχτισε τον δικό της θρύλο.

Η Φερνάντ Γκρουντέ (Fernande Grudet), πιο γνωστή ως Μαντάμ Κλοντ (Madame Claude), ήταν η πιο υψηλού προφίλ προαγωγός της Γαλλίας, στις δεκαετίες του 1960 και του 1970.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι διάσημοι πελάτες της Μαντάμ Κλοντ

Ο εκτενής κατάλογος πελατών της περιλάμβανε τον Πρόεδρο Τζον Φ. Κένεντι, τον λόρδο Μαουντμπάντεν, τον Μάρλον Μπράντο, τον πρώην ηγέτη της Λιβύης Μουαμάρ Καντάφι, τον Πάμπλο Πικάσο, καθώς και τον Αριστοτέλη Ωνάση, μεταξύ αμέτρητων άλλων που «έσκαγαν» τουλάχιστον 10.000 γαλλικά φράγκα τη νύχτα για να περάσουν λίγε ώρες με κάποιο από τα κορίτσια της. Ο πρόεδρος Κένεντι, σύμφωνα με φήμες, φέρεται να είχε ζητήσει από τη Μαντάμ Κλοντ μια νεαρή γυναίκα που «να έμοιαζε στη γυναίκα του, Τζάκι, αλλά σε πιο καυτή εκδοχή», ενώ όπως έχει παραδεχτεί η ίδια η Μαντάμ Κλοντ, οι απαιτήσεις του Αριστοτέλη Ωνάση και της Μαρίας Κάλλας, που την είχαν επισκεφθεί μαζί, την έκαναν να κοκκινίσει.

Ο βασιλιάς της Fiat, Τζιάνι Ανιέλι, προσέλαβε αρκετές «Κλοντέτ» για ένα όργιο, και μετά τις οδήγησε στο ατελιέ του ζωγράφου Μαρκ Σαγκάλ, για να τις σχεδιάσει -φυσικά γυμνές- και ο σάχης του Ιράν ζητούσε να του στέλνουν καινούργια κορίτσια στην Τεχεράνη κάθε εβδομάδα.

Η Μαντάμ Κλοντ κυρίαρχος σε έναν ανδροκρατούμενο κόσμο

Το περιοδικό M Le Mage, της γαλλικής εφημερίδας Le Monde, δημοσίευσε ένα καινούριο πορτρέτο της ιδιοκτήτριας του πορνείου, με αφορμή μια νέα ταινία, που εξετάζει τη ζωή της Μαντάμ Κλοντ, η οποία πέθανε το 2015 σε ηλικία 92 ετών στη Νίκαια της Γαλλίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Γαλλίδα σκηνοθέτιδα Sylvie Verheyde, η οποία βρίσκεται πίσω από την ταινία, είπε ότι ακόμη και η μητέρα της έβλεπε τη διάσημη προαγωγό, ως παράδειγμα επιτυχίας, παρά την άσχημη φήμη της.

«Η μητέρα μου, είχε εγκαταλείψει την πατρίδα της στο Auvergne για να πάει στο Παρίσι και γι 'αυτήν, η Μαντάμ Κλοντ, ήταν ένα σύμβολο επιτυχίας», είπε. «Είναι αρκετά παράδοξο να επιλέγουμε μία προαγωγό ως παράδειγμα, ωστόσο δεν υπήρχαν πολλές γυναίκες που τα κατάφερναν εκείνη την περίοδο. Η Μαντάμ Κλοντ, ανέβηκε στην κοινωνική σκάλα με εντυπωσιακό τρόπο, σε έναν κόσμο που κυβερνούσαν αυστηρά οι άντρες», πρόσθεσε.

Μπαίνοντας στα άδυτα της ζωής της, στο πώς η προαγωγός έβρισκε, προσελάμβανε και εκμεταλλευόταν τις κοπέλες που εργάζονταν για αυτήν, αποκαλύπτεται πως «περιφρονούσε» τις γυναίκες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Μαντάμ Κλοντ και οι «Κλοντέτ» της

Σύμφωνα με την Daily Mail, η Μαντάμ Κλοντ, ήταν μια ψυχρή businesswoman, και υπερβολικά καταπιεστική απέναντι στους «κύκνους» της, καθώς προετοίμαζε τις κοπέλες ώστε να ικανοποιούν στην εντέλεια τα γούστα των πλουσίων πελατών τους.

Η Μαντάμ Κλοντ, ανάγκαζε τις ιερόδουλες να υποβάλλονται σε πλαστικές χειρουργικές επεμβάσεις προτού αρχίσουν να εργάζονται, για να της δώσουν την ψευδαίσθηση ότι ήταν γυναίκες καλής καταγωγής. Οι γυναίκες που εργάζονταν στο δίκτυο της Μαντάμ Κλοντ, ξεχώριζαν από τις άλλες, χάρη στα πολυτελή ρούχα και την ομορφιά τους.

Η Γαλλίδα δημοσιογράφος Elisabeth Antébi ήταν μία από τις δύο γυναίκες που διείσδυσαν στη διαδικασία επιλογής για να γίνουν ένα από τα κορίτσια της Μαντάμ Κλοντ, τα οποία ονομάζονταν «Claudettes» (Κλοντέτ), για μια έρευνα το 1975. «Ήμασταν fit, έξυπνες, ήμασταν γύρω στο 1,65 μ., λεπτές, μελαχρινές: κι αφού ταιριάζαμε στα κριτήρια, γινόμασταν δεκτές».

Όλες οι «Κλοντέτ» έπρεπε να είναι ψηλές, επειδή η Μαντάμ Κλοντ, πίστευε ότι οι πλούσιοι άνδρες προτιμούσαν τις ψηλές γυναίκες, όπως προτιμούσαν τα αρχοντικά και τα μεγάλα αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αποκαλύπτεται επίσης, ότι για να δουλέψουν για τη Μαντάμ Κλοντ, τα κορίτσια έπρεπε να μπουν κάτω από το νυστέρι και να τροποποιήσουν την εμφάνισή τους. Κανένα κορίτσι δεν διέφυγε από αυτήν την απαίτηση - ήταν η χαρακτηριστική κίνηση -υπογραφή της προαγωγού, ο τρόπος της «σήμανσης» των γυναικών που εργάστηκαν γι' αυτήν. Και η ίδια η Μαντάμ Κλοντ άλλαξε την εμφάνισή της, γιατί πίστευε ότι ήταν άσχημη.

Η εμφάνισή της (κοντό ανάστημα, στραβά δόντια και μεγάλη μύτη) δεν της επέτρεπε να γίνει μια high class ιερόδουλη. Εξάλλου, η ίδια δεν απολάμβανε καθόλου το σεξ και πίστευε ότι οι γυναίκες πάνω από τα 40 δεν θα έπρεπε να ασχολούνται καθόλου με αυτό,

 Η Φερνάντ Γκρουντέ γνωστή ως Μαντάμ Κλοντ
Η Φερνάντ Γκρουντέ γνωστή ως Μαντάμ Κλοντ / Φωτογραφία: AP Photo/Laurent Rebours

Η εκπαίδευσή των Κλοντέτ δεν αφορούσε μόνο στα μυστικά της ερωτικής απόλαυσης, αφού οι κοπέλες έπρεπε να γνωρίζουν τις εξελίξεις της επικαιρότητας, ώστε να μπορούν να έχουν ενδιαφέρουσες συζητήσεις με πελάτες που επιθυμούσαν κάτι τέτοιο. Άνδρες συνεργάτες της Μαντάμ Κλοντ, αναλάμβαναν να «τεστάρουν» τα κορίτσια ώστε να επισημάνουν τυχόν αδυναμίες τους στην τέχνη του σεξ και να τις βοηθήσουν να τις διορθώσουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Μαντάμ Κλοντ μετέφερε την πορνεία από τον δρόμο και τα φθηνά ξενοδοχεία, σε υπερπολυτελείς κρεβατοκάμαρες, και η πολιτική της να επιτρέπει στους πελάτες να κλείνουν ραντεβού μέσω τηλεφώνου (είδος πολυτελείας εκείνη την εποχή) φέρεται να συνέβαλε στην καθιέρωση της φράσης call girl («κολ γκερλ»), ενός όρου που ακουγόταν πολύ πιο ωραία, από όσους χρησιμοποιούνταν μέχρι εκείνη την εποχή, για το αρχαιότερο επάγγελμα στον κόσμο, όπως επισημαίνει η Daily Mail.

Άρχισε να χτίζει την επιχείρησή της, βάζοντας στο στόχαστρο αποτυχημένες νεαρές ηθοποιούς και φτωχά κορίτσια με εντυπωσιακή εμφάνιση. Πολλές κοπέλες δέχονται να μπουν στο κύκλωμα επηρεασμένες από την όχι αβάσιμη φήμη, ότι πολλές «Κλοντέτ» κατέληγαν με πλούσιους γαμπρούς και καλούς γάμους. Η Μαντάμ Κλοντ, δεν αποκάλυψε ποτέ τα ονόματα των «Κλοντέτ» της, αλλά κάποια κορίτσια της, όντως «παντρεύτηκαν καλά», σύμφωνα με έμπιστους της, ή είχαν επιτυχημένη καριέρα στον κινηματογράφο, τη μόδα και τις επιχειρήσεις.

Η πανίσχυρη Μαντάμ Κλοντ

Κάποια περίοδο, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, φημολογούνταν ότι το μισό υπουργικό συμβούλιο της Γαλλίας σύχναζε στο πορνείο της Μαντάμ Κλοντ, γεγονός που όχι μόνο την προφύλασσε από νομικούς μπελάδες αλλά την έκανε να νιώθει και ανίκητη.

«Ήταν συναρπαστικό να ακούς έναν εκατομμυριούχο ή έναν επικεφαλής κράτους να σου ζητάει, με φωνή ντροπαλού αγοριού, ένα πράγμα που μόνο εσύ μπορείς να του δώσεις», είχε δηλώσει κάποτε η Μαντάμ Κλοντ. Αν και η ίδια επέμενε ότι η διακριτικότητα ήταν σήμα κατατεθέν της, αργότερα έγινε γνωστό ότι παρείχε στις μυστικές υπηρεσίες της Γαλλίας πληροφορίες για τις σεξουαλικές προτιμήσεις σημαντικών πελατών της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τη δεκαετία του 1970, η στάση του Παρισιού απέναντι σε επιχειρηματίες όπως η Μαντάμ Κλοντ, που εκμεταλλεύονταν νεαρά κορίτσια, άρχισε να αλλάζει. H ίδια έκανε ορισμένες προσπάθειες να επαναφέρει την επιχείρησή της στην παλιά της αίγλη, όμως δεν απέδωσαν καρπούς.

Το 1976, υπό τον πρόεδρο Βαλερί Ζισκάρ ντ'Εσταίν, ο οποίος δεν ήταν οπαδός των υπηρεσιών που προωθούσε η Γκρουντέ, κυνηγήθηκε από τις γαλλικές αρχές για φορολογική απάτη. Αυτό την οδήγησε στις ΗΠΑ, όπου συνέχισε να δουλεύει ως προαγωγός, προωθώντας γυναίκες στους Φρανκ Σινάτρα και Σάμι Ντέιβις Τζούνιορ. Επέστρεψε στη Γαλλία το 1986 και εξέτισε ποινή φυλάκισης τεσσάρων μηνών. Μετά την απελευθέρωσή της, προσπάθησε να ιδρύσει μια οργάνωση πορνείας, αλλά το 1992, καταδικάστηκε για πορνεία και οδηγήθηκε στη φυλακή Fleury-Mérogis.

Μαντάμ Κλοντ: Μια γυναίκα «ψυχρή, περήφανη και μυθομανής»

Η Γαλλίδα ηθοποιός Φρανσουάζ Φαμπιάν (Francoise Fabian), η οποία έπαιξε την Μαντάμ Κλοντ στην ταινία του 1975 για την προαγωγό και την συνάντησε πολλές φορές, την περιέγραψε ως μια «κρύα» γυναίκα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Περιφρονούσε απολύτως τους άντρες και ακόμη περισσότερο τις γυναίκες. Για εκείνη, οι πρώτοι ήταν πορτοφόλια και οι τελευταίες ήταν αντικείμενα σεξ», είπε η Φαμπιάν.

Η ηθοποιός είπε στη συνέχεια ότι η Μαντάμ Κλοντ ήταν «τρομακτική» και πρόσθεσε ότι ήταν «περήφανη και απόλυτα μυθομανής». Ακόμη και ο πρώην δικηγόρος της Μαντάμ Κλοντ, Francis Szpiner, την περιέγραψε ως αντιπαθητικό χαρακτήρα.

«Ήταν ένα μάλλον κρύο άτομο, που το μόνο που την ένοιαζε ήταν ο αυτοέλεγχος και η εικόνα της, και ήταν πάντα ντυμένη με μοδάτα ρούχα», είπε. «Είχε έναν τρόπο να είναι ανεξάρτητη και να κατέχει την εξουσία σε έναν κόσμο που κυβερνάται από άντρες, αλλά δεν ήταν καθόλου φεμινίστρια, ήταν μέχρι και πολύ παραδοσιακή», πρόσθεσε.

Ο Szpiner, την περιέγραψε σχεδόν ως «αρσενικό χαρακτήρα» και πρόσθεσε ότι είχε πολύ υψηλή γνώμη για τον εαυτό της και ότι αντιμετώπιζε τις γυναίκες που εργάστηκαν για αυτήν με «αυστηρότητα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σκοτεινό πρόσωπο της Μαντάμ Κλοντ

Όπως αναφέρει η Daily Mail, το νέο φιλμ για τη Μαντάμ Κλοντ πρόκειται να εξερευνήσει το σκοτεινό της πρόσωπο. «Υπήρχαν πράγματα στο σύμπαν της που δεν ήταν καθόλου ρόδινα» επισημαίνει η σκηνοθέτιδα της ταινίας Sylvie Verheyde, προσθέτοντας ότι είναι τρελό να πιστεύει κανείς ότι μία ιερόδουλη, εργαζόμενη υπό αυτές τις συνθήκες, θα μπορούσε να απολαμβάνει τη δουλειά της.

Το φιλμ της Verheyde αναγνωρίζει ότι η Γκρουντέ ήταν μια σκληρή, αυτοδημιούργητη γυναίκα που έχτισε μια «αυτοκρατορία». Η Μαντάμ Κλοντ μισούσε τη λέξη «πορνεία», την έβρισκε εμετική και υποτιμητική. Η ίδια πίστευε ότι δημιουργούσε έναν κόσμο φαντασιώσεων για τους πελάτες της, στον οποίο θα μπορούσαν να ξεχάσουν ότι πλήρωναν για το σεξ. Παρόλα αυτά, η Verheyde έχει συμπεριλάβει στο νέο της φιλμ μια σκηνή - χωρίς να ξεκαθαρίζει αν βασίζεται σε αληθινό περιστατικό ή όχι - με τρεις 40χρονους άνδρες που πληρώνουν αδρά για να γρονθοκοπήσουν μια νεαρή «Κλοντέτ» σε μια πολυτελή έπαυλη του γαλλικού νότου, αφήνοντας την κοπέλα σε κατάσταση σοκ και καλυμμένη με μελανιές.

Στα απομνημονεύματα της το 1974, η Μαντάμ Κλοντ, προσποιήθηκε ότι ήταν μέλος της γαλλικής αριστοκρατίας και ότι ήταν μέλος της Αντίστασης κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, αλλά όλα αυτά διαψεύστηκαν αργότερα. Η μητέρα της ήταν στην πραγματικότητα πλανόδια πωλήτρια, που στάλθηκε στο Άουσβιτς επειδή ήταν Εβραία και μετά τον πόλεμο, δούλεψε για λίγο ως πόρνη του δρόμου. Λέγεται πως η ίδια η Μαντάμ Κλοντ, είχε πει κάποτε την εξής ατάκα: «Μόνο δύο πράγματα πουλάνε στη ζωή: το φαγητό και το σεξ, και εγώ δεν ήμουν προορισμένη για σεφ».

Σύμφωνα με το Le Mag, η Μαντάμ Κλοντ, πέθανε μόνη το 2015 στο νοσοκομείο της Νίκαιας στη Γαλλία και μόνο έξι άτομα παρευρέθηκαν στην κηδεία της.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ