Η περίπτωση της Κέρστιν Τρικαλίτη, CEO και συνιδρύτριας της εταιρείας Out There Media, μιας εταιρείας που ξεκίνησε από την Αυστρία και έφτασε να γίνει από τις κορυφαίες στον κόσμο πάνω στις διαφημίσεις μέσω κινητού, είναι από αυτές που σε κάνουν υπερήφανο όχι μόνο για την ελληνική καταγωγή της ομάδας αλλά και για το γεγονός ότι αυτή η χώρα έχει ανθρώπους που διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο παγκοσμίως στον τομέα της υψηλής τεχνολογίας.
Το γραφείο της Αθήνας αποτελεί το πολυπληθέστερο γραφείο της εταιρείας. Το κομμάτι της εταιρείας της με το όνομα Out There Impact -έχει για σλόγκαν στα ελληνικά «τεχνολογία για καλό», που μας κάνει να συμπεράνουμε και τον κοινωφελή σκοπό του- ένωσε τις δυνάμεις του με τον ΠΟΥ (Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας) και δημιούργησαν και έτρεξαν pro-bono την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού της Ευρώπης, της Ασίας και της Αφρικής πάνω στην πρόληψη αλλά και στη σωστή ενημέρωση για τον κορωνοϊό. Γιατί σε αυτούς τους 15 τελευταίους μήνες η αλήθεια είναι ότι η παραπληροφόρηση βρίσκεται στα... καλύτερά της.
Όπως είπε στο συνέδριο που έγινε σε μορφή τηλεδιάσκεψης χθες το μεσημέρι ο Andy Pattison, υπεύθυνος για τα ψηφιακά μέσα στον ΠΟΥ, «υποφέρουμε από τη μεγαλύτερη πανδημία, που δεν είναι άλλη από την ψευδή πληροφόρηση».
Εδώ να πούμε ότι στο συνέδριο μιλούσε η Κέρστιν Τρικαλίτη μαζί με τον Andy Pattison, όπου παρουσίαζαν από κοινού τα αποτελέσματα της μεγαλύτερης καμπάνιας που έγινε ποτέ μέσω κινητών τηλεφώνων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού.
Η εκστρατεία έχει καλύψει μέχρι σήμερα πάνω από 200.000.000 ανθρώπους και αυτό έγινε με τη βοήθεια των πιο σημαντικών παρόχων κινητής τηλεφωνίας ανά τον πλανήτη: Vodafone, Telefonica, 02,MTN, Ooredoo Indosat, Orange, Vodacom, και 9Mobile.
Η καμπάνια τρέχει ακόμα και σύντομα θα έχει καλύψει 300 εκατομμύρια άτομα. Τα μηνύματα μεταφέρονται σαν SMS με λινκ, βίντεο και RCS (το RCS χρησιμοποιεί μια σύνδεση δεδομένων, αντί μιας κυψελοειδούς σύνδεσης για την αποστολή και λήψη μηνυμάτων. Αυτό σημαίνει ότι τα μηνύματα μπορούν να αποσταλούν και να ληφθούν μέσω Wi-Fi. Με το RCS, οι χρήστες μπορούν να στέλνουν μηνύματα έως 8.000 χαρακτήρων, αντί του ορίου των 160 χαρακτήρων που έχει το SMS. Επιπλέον, μπορούν να αποσταλούν φωτογραφίες και αρχεία βίντεο υψηλότερης ποιότητας. Τότε, οι χρήστες λαμβάνουν μια ένδειξη ανάγνωσης και ακόμη μπορούν να λάβουν ομαδικά μηνύματα με έως και 100 συμμετέχοντες.
Σημειώνεται ότι το 96% των παραληπτών διάβασαν τα μηνύματα, ενώ από αυτούς το 40% ήθελε κι άλλες πληροφορίες από τον ΠΟΥ.
Πρώτα παίρνουμε την Αθήνα και μετά τον κόσμο
Αυτή η φράση θυμίζει τον στίχο του Λέοναρντ Κοέν «Πρώτα παίρνουμε το Μανχάταν και μετά το Βερολίνο». Aλλά έχει αυτή την ανορθόδοξη διατύπωση που παίρνει την έννοια «πρώτα κατακτάμε την Αθήνα και μετά τον κόσμο». Αυτή είναι και η ιστορία της Out There Media, που ξεκίνησε το 2008 από την Αυστρία, πολύ σύντομα ίδρυσε τη θυγατρική της στην Ελλάδα και κατέκτησε τον κόσμο στην αγορά της τεχνολογίας διαφήμισης μέσω κινητού τηλεφώνου.
Η Out There Media έχει συνάψει συμφωνίες με τους σημαντικότερους παρόχους κινητής τηλεφωνίας στον πλανήτη, αλλά έχει δημιουργήσει και ένα εντυπωσιακό πελατολόγιο, που περιλαμβάνει από την Deutsche Telekom, τη Vodafone, μέχρι τη Nestle, τη McDonalds και τη Unilever.
Όπως καταλαβαίνετε, είναι πολύ σημαντικό να βγαίνουν στην επιφάνεια οι επιχειρηματικές προσπάθειες συμπατριωτών μας, οι οποίες μέσα σε αντίξοες συνθήκες όχι μόνο αντεπεξέρχονται αλλά γίνονται και παγκόσμιοι πρωταγωνιστές.
Οι υπόλοιποι, που βλέπουν με δυσπιστία την επιχειρηματικότητα και μάλιστα τη γυναικεία, όπως είναι η περίπτωση της συγκεκριμένης επιχείρησης, ας καθίσουν στον αναπαυτικό καναπέ και ας αλλάξουν κανάλι, ή πλατφόρμα.