Μια νέα διασυλλογική διοργάνωση θα ξεκινήσει η UEFA την επόμενη σεζόν, το UEFA Europa Conference League. Οι συμμετέχουσες ομάδες θα παίξουν για ένα νέο τρόπαιο, το οποίο αποκάλυψε σήμερα η UEFA.
Με διάμετρο 57,5 εκατοστά και ζυγίζοντας 11 κιλά, το τρόπαιο αποτελείται από 32 εξαγωνικές «καρφίτσες» -μία για κάθε ομάδα στη φάση των ομίλων - που στρίβουν και στρέφονται από τη βάση του τροπαίου. Το κυρτό σχήμα, εξηγεί η UEFA, εμπνέεται από την πτήση μιας μπάλας ποδοσφαίρου προς την εστία.
Η βάση και το πάνω μέρος είναι κατασκευασμένα από χειροποίητο ορείχαλκο με ματ γαλβανισμένο ατσάλι, ενώ οι «καρφίτσες» έχουν γυαλιστερό ασημί φινίρισμα. Ο πρόεδρος Αλεξάντερ Τσέφεριν μίλησε για τη νέα διοργάνωση. «Θέλουμε να κάνουμε τις διοργανώσεις μας πιο περιεκτικές, για να δώσουμε στους συλλόγους και τους οπαδούς την ευκαιρία να ονειρευτούν και να διαγωνιστούν για ευρωπαϊκούς τίτλους», είπε.
«Γι΄ αυτό δημιουργήσαμε το UEFA Europa Conference League. Έχουμε 55 Εθνικές Ομοσπονδίες που απαρτίζουν την UEFA, και είναι σημαντικό να προσφέρουμε σε συλλόγους από όσο το δυνατόν περισσότερες Ενώσεις την ευκαιρία να παρατείνουν τις ευρωπαϊκές σεζόν τους όσο το δυνατόν περισσότερο», πρόσθεσε.
Το Conference League θα συνδεθεί έντονα με το Europa League από άποψη μάρκετινγκ και οι ταυτότητες των δύο brand ανήκουν στην ίδια οικογένεια. Με την εισαγωγή του Conference League, η επωνυμία Europa League έχει επίσης ενημερωθεί ώστε να αντικατοπτρίζει την πιο ανταγωνιστική κι επιλεκτική φύση του διαγωνισμού.
Διαθέτει ένα πιο τολμηρό λογότυπο κι ένα πιο δυναμικό ενεργειακό κύμα, και τα δύο με πιο γωνιακό σχήμα. Η νέα διοργάνωση και το Europa League θα χρησιμοποιούν τον ίδιο ύμνο.
Οι χορηγοί θα απολαμβάνουν δικαιώματα τόσο στο Europa League όσο και στο Conference League, το οποίο σημαίνει ευκαιρίες έκθεσης κι ενεργοποίησης, καθώς και αποκλειστική ένωση, για όλους τους αγώνες που θα διεξάγονται το βράδυ κάθε Πέμπτης.
«Το UEFA Europa Conference League είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και τους συνεργάτες μας. Θα τους δώσει άνευ προηγουμένου πρόσβαση σε περισσότερες αγορές και τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με νέο κοινό», δήλωσε ο Γκι-Λοράν Επστάιν, διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA.
Το τρόπαιο του Conference League σχεδιάστηκε από την Pentagram και η ταυτότητα της μάρκας από την Turquoise, δύο εταιρείες που εδρεύουν στο Λονδίνο.