Πρεμιέρα σήμερα για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Υπερθέαμα στο ΟΑΚΑ με την υπερειδική -Δείτε πώς το γήπεδο έγινε πίστα! - iefimerida.gr

Πρεμιέρα σήμερα για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Υπερθέαμα στο ΟΑΚΑ με την υπερειδική -Δείτε πώς το γήπεδο έγινε πίστα!

Τετραήμερο... δράσης για το Ράλλυ Ακρόπολις με «αυλαία» στο ΟΑΚΑ
Τετραήμερο... δράσης για το Ράλλυ Ακρόπολις με «αυλαία» στο ΟΑΚΑ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το τετραήμερο 8-11 Σεπτεμβρίου είναι… εορταστικό για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα, καθώς εκείνο το διάστημα διεξάγεται το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο είναι ο 10ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC).

Το «Ράλλυ των Θεών» πραγματοποιείται για δεύτερη διαδοχική χρονιά επί ελληνικού εδάφους με επίκεντρο τη Λαμία (το Service Park βρίσκεται στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας) και το πρόγραμμα περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές σε Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησο και -γι' ακόμη μια φορά- στο Ολυμπιακό Στάδιο. Υπενθυμίζεται ότι υπερειδική στο ΟΑΚΑ διεξήχθη τόσο στο «Ακρόπολις» του 2005 (με αυτήν «άνοιξε η αυλαία» του αγώνα) όσο και σε αυτό του 2006 (στην έναρξη και στη λήξη του Ράλλυ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ΟΑΚΑ από ψηλά:

Δεδομένου ότι ο εθνικός αγώνας εντάσσεται για δεύτερη συνεχή χρονιά στο πλαίσιο του WRC, στόχος των υπευθύνων (πρέπει να) είναι η… μονιμοποίησή του στο καλαντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για τα επόμενα χρόνια. Με το ενδιαφέρον των φίλαθλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού για τον ελληνικό αγώνα του WRC να είναι δεδομένο και… ζεστό από πέρυσι, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις καλείται να επιβεβαιώσει τον θρυλικό χαρακτήρα του, προκειμένου να «κλείσει» θέση στο καλαντάρι και μετά το 2023, χρονιά κατά την οποία θα βρίσκεται εκ νέου στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, κατά τον περσινό τερματισμό στη Λαμία.

Το αγωνιστικό μέρος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αρχίζει σήμερα το βράδυ (8/9, 20:08) με την υπερειδική στο Ολυμπιακό Στάδιο, ενώ την Παρασκευή θα διεξαχθούν έξι ειδικές διαδρομές (Λουτράκι 1 & 2, Χαρβάτι, Δάφνη, Λιβαδειά, Βωξίτες). Ακολουθούν το Σάββατο άλλες έξι ειδικές (Πύργος 1 & 2, Περιβόλι 1 & 2, «Ταρζάν» 1 & 2) και την Κυριακή θα διεξαχθούν οι τελευταίες τρεις ειδικές (Ελευθεροχώρι 1, Ελάτια - Ρεγγίνι και Ελευθεροχώρι 2), με τις οποίες θα ολοκληρωθεί ο αγώνας, αφού ομάδες και οδηγοί διανύσουν 303,30 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το ΟΑΚΑ μεταμορφώθηκε σε πίστα
Το ΟΑΚΑ μεταμορφώθηκε σε πίστα

Στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν δηλωθεί να «τρέξουν» 70 αυτοκίνητα από 31 χώρες, τα οποία καλούνται να κάνουν το καλύτερο δυνατόν στις 16 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Χωρίς αμφιβολία, το μεγαλύτερο όνομα μεταξύ των συμμετεχόντων είναι αυτό του εννέα φορές πρωταθλητή οδηγών του WRC, Σεμπαστιάν Λεμπ, με τον πολύπειρο Γάλλο να επιλέγει το «Ράλλυ των Θεών» για να κάνει μια από τις επιλεγμένες εμφανίσεις του για φέτος.

Οι τρεις εργοστασιακές ομάδες (Toyota, Hyundai και M-Sport Ford) αναμένονται «πάνοπλες» στον ελληνικό αγώνα, με την Toyota να «κατεβάζει» τέσσερα Yaris Rally1. Τα τρία εξ αυτών θα οδηγήσουν ο -πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών- Κάλε Ροβάνπερα και οι Έλφιν Έβανς και Εσαπέκα Λάπι, ενώ ο Τακαμότο Κατσούτα θα κάνει ντεμπούτο στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για λογαριασμό της Toyota Gazoo Racing WRT Next Generation. Με τρία i20 N Rally1 θα «τρέξει» στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Hyundai Shell Mobis WRT, τα οποία θα οδηγήσουν οι Οτ Τάνακ, Τιερί Νεβίλ και Ντάνι Σόρντο, ενώ οι Τεέμου Σούνινεν και Φαμπρίσιο Σαλντιβάρ θα λάβουν μέρος στον αγώνα και στην κατηγορία WRC2 για λογαριασμό της Hyundai Motorsport N.

Από την πλευρά της, η M-Sport Ford «κατεβάζει» τελικά πέντε Puma Rally1, αφού απέσυρε τη συμμετοχή του Αντριάν Φουρμό, καθώς ανακοίνωσε ότι δεν ήταν δυνατόν να επισκευαστεί εγκαίρως το αυτοκίνητό του για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, μετά το ατύχημα που είχε στο Ράλλυ Βελγίου. Ο -τρεις φορές νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις- Σεμπαστιάν Λεμπ ετοιμάζεται για την τέταρτη φετινή εμφάνισή του με την M-Sport, με την οποία θα «τρέξουν» ακόμη οι Κρέιγκ Μπριν, Γκας Γκρίνσμιθ, Πιερ-Λουί Λουμπέ και ο Ιορδάνης Σερδερίδης, ο οποίος προέρχεται από την έβδομη θέση στην Κένυα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ροβάνπερα έχει αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα για την κατάκτηση του τίτλου, καθώς οι πέντε νίκες που έχει πανηγυρίσει στους προηγούμενους εννέα φετινούς αγώνες τού έχουν χαρίσει προβάδισμα 72 βαθμών έναντι των ανταγωνιστών του. Εάν, μάλιστα, ο 21 ετών Φινλανδός «ανοίξει» την υπέρ του διαφορά πάνω από τους 90 βαθμούς, ήτοι πάρει τουλάχιστον 18 βαθμούς περισσότερους από τον Τάνακ και τρεις παραπάνω από τον Έβανς στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, μπορεί να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής στη Λαμία.

Οι βαθμολογίες στους οδηγούς και στους κατασκευαστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ύστερα από 9 αγώνες, έχουν ως εξής:

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

  1. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) 203 βαθμοί
  2. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) 131
  3. Έλφιν Έβανς (Βρετανία/Toyota) 116
  4. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) 106
  5. Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) 92
  6. Κρέιγκ Μπριν (Ιρλανδία/Ford) 64
  7. Εσαπέκα Λάπι (Φινλανδία/Toyota) 57
  8. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Ford) 35
  9. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 34
  10. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) 34
  11. Γκας Γκρίνσμιθ (Βρετανία/Ford) 34
  12. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Skoda) 25
  13. Όλιβερ Σόλμπεργκ (Σουηδία/Hyundai) 21
  14. Πιερ-Λουί Λουμπέ (Γαλλία/Ford) 18
  15. Γιοάν Ροσέλ (Γαλλία/Citroen) 11
  16. Αντριάν Φουρμό (Γαλλία/Ford) 9
  17. Στεφάν Λεφέμπβρ (Γαλλία/Citroen) 8
  18. Εμίλ Λίντχολμ (Φινλανδία/Skoda) 8
  19. Νικολάι Γκριάζιν (Ρωσία/Skoda) 7*
  20. Ιορδάνης Σερδερίδης (ΕΛΛΑΔΑ/Ford) 6
  21. Καγετάν Καγετάνοβιτς (Πολωνία/Skoda) 6
  22. Γιάρι Χούτουνεν (Φινλανδία/Ford) 5
  23. Όλε Κρίστιαν Βέιμπι (Νορβηγία/Volkswagen) 4
  24. Έρικ Κάις (Τσεχία/Ford) 2
  25. Ζαν Σολάνς (Ισπανία/Citroen) 2
  26. Τεέμου Σούνινεν (Φινλανδία/Hyundai) 2
  27. Κρις Ίνγκραμ (Βρετανία/Skoda) 2
  28. Έγκον Κάουρ (Εσθονία/Volkswagen) 2

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

  1. Toyota Gazoo Racing WRT 381 βαθμοί
  2. Hyundai Shell Mobis WRT 293
  3. M-Sport Ford WRT 188
  4. Toyota Gazoo Racing WRT NG 100

*Αγωνίζεται ως ανεξάρτητος.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ