Το Super Bowl προσέλκυσε ένα μέσο τηλεοπτικό κοινό, περίπου 101 εκατομμυρίων τηλεθεατών, 10% πάνω από τον περσινό τελικό του NFL, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
Περίπου 99 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν την εκπομπή για το Super Bowl στο NBC, ενώ άλλα 1,9 εκατομμύρια είδαν το παιχνίδι στο Telemundo που ανήκει στην Comcast. Ο αριθμός περιλαμβάνει άτομα που παρακολουθούσαν τηλεοράσεις στο σπίτι και σε μπαρ και εστιατόρια.
Οι Λος Άντζελες Ραμς νίκησαν με 23-20 τους Σινσινάτι Μπένγκαλς, πανηγυρίζοντας την πρώτη νίκη τους στο Super Bowl εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια.
Το Super Bowl συνήθως προσελκύει το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό της χρονιάς στις Ηνωμένες Πολιτείες, αν και η τηλεθέαση για το ματς NFL έχει μειωθεί από τότε που κορυφώθηκε το 2015 στα 114,4 εκατομμύρια.
Ο φετινός αγώνας στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια, απαιτούσε από τους κατόχους εισιτηρίων να επιδείξουν απόδειξη εμβολιασμού ή αρνητικό τεστ Covid-19 και να φορέσουν μάσκα, προκειμένου να εισέλθουν στο γήπεδο.
Το πλήθος των 70.000 και πλέον στο SoFi Stadium έμοιαζε περισσότερο με αγώνες πριν από την πανδημία, σε σχέση με το περσινό Super Bowl στην Τάμπα της Φλόριντα, όπου η συμμετοχή ήταν περιορισμένη στο ένα τρίτο της χωρητικότητας.
Το σόου του ημιχρόνου ανέβασε κατακόρυφα τα νούμερα
Το σόου με τα διάσημα αστέρια στο ημίχρονο, προσέλκυσε θεατές. Ο αριθμός των νοικοκυριών που συντονίστηκαν μόνο για να παρακολουθήσουν την παράσταση αυξήθηκε κατά 60% από το 2021, σύμφωνα με τη Samba TV. Ορισμένοι από αυτούς τους θεατές, που προσέλκυσαν το σόου του ημιχρόνου, παρέμειναν στο δεύτερο μισό του παιχνιδιού, όπως διαπιστώθηκε.
Οι διαφημίσεις Super Bowl πουλήθηκαν για ένα ρεκόρ 6,5 εκατομμυρίων δολαρίων ανά διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων, μια τιμή που σηματοδοτεί μια αύξηση 18% σε σχέση με την τιμή που τους χρέωνε το CBS της ViacomCBS πέρυσι.