Η Adidas θα «μπλοκάρει» τον αριθμό 44 από τις νέες εμφανίσεις της ποδοσφαιρικής ομάδας της Γερμανίας λόγω ομοιότητας με το ναζιστικό σύμβολο «SS», σύμβολο συνδεδεμένο με τις πιο σκοτεινές και ντροπιαστικές στιγμές της ιστορίας της χώρας.
Η γερμανική ποδοσφαιρική ομοσπονδία δήλωσε ότι έστειλε τους αριθμούς 1-26 στην UEFA για επανεξέταση και «κανένα από τα εμπλεκόμενα μέρη δεν είδε οποιαδήποτε εγγύτητα με ναζιστικό συμβολισμό στη διαδικασία δημιουργίας του σχεδίου της φανέλας».
Οι νέες εμφανίσεις παρουσιάστηκαν τον περασμένο μήνα, καθώς η Γερμανία νίκησε την Γαλλία 2-0 σε φιλικό παιχνίδι και θα φορεθούν στο Euro 2024, που θα διεξαχθεί στη Γερμανία αυτό το καλοκαίρι.
Ωστόσο, η γραμματοσειρά που επιλέχθηκε στις νέες εμφανίσεις της εθνικής ομάδας προκάλεσαν αντιδράσεις. Επισημάνθηκαν ομοιότητες με τη γραμματοσειρά του αριθμού τέσσερα, ειδικά όταν οι δύο αριθμοί βρίσκονται δίπλα-δίπλα, όπου μοιάζουν με τα σύμβολα που σχεδιάστηκαν για τη Schutzstaffel (SS) από τον Walter Heck τη δεκαετία του 1930, επισημαίνει το SkyNews.
Τέλος ο αριθμός 44 στις εμφανίσεις της ποδοσφαιρικής ομάδας
Τα SS ήταν υπεύθυνα για πολυάριθμα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας υπό το ναζιστικό καθεστώς του Χίτλερ, συμπεριλαμβανομένης της «Τελικής Λύσης» - της συστηματικής γενοκτονίας εκατομμυρίων Εβραίων σε όλη την Ευρώπη από το 1941 έως το 1945.
Η Γερμανική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου (DFB) δήλωσε ότι είχε ελέγξει τους αριθμούς από το μηδέν έως το εννέα και στη συνέχεια υπέβαλε τους αριθμούς 1-26 στην UEFA για επανεξέταση.
Σε ανακοίνωσή της στο Χ, η DFB ανέφερε: «Η DFB δεν έχει καμία σχέση με την UEFA. Κανένα από τα εμπλεκόμενα μέρη δεν είδε οποιαδήποτε εγγύτητα με ναζιστικούς συμβολισμούς στη διαδικασία δημιουργίας του σχεδίου της φανέλας.
Παρ' όλα αυτά, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα σχόλια και δεν θέλουμε να δώσουμε βήμα για συζητήσεις… θα αναπτύξουμε ένα εναλλακτικό σχέδιο για τον αριθμό τέσσερα και θα το συντονίσουμε με την UEFA».
Η Adidas - ο επίσημος προμηθευτής της DFB - δήλωσε νωρίτερα ότι θα αφαιρέσει τον αριθμό 44 από τη γκάμα των επιλογών και θα μπλοκάρει την εξατομίκευση των εμφανίσεων στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.