Ο Λιονέλ Μέσι που αγωνίζεται στην Ίντερ Μαϊάμι του αμερικανικού MLS, έγινε το πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας μιας μάρκας πολυτελών τουρμπανιών από τη Σαουδική Αραβία, μιας χώρας της οποίας αποτελεί πρεσβευτής τουρισμού εδώ και μερικά χρόνια.
Η μάρκα «Sayyar» δημοσίευσε στα κοινωνικά της δίκτυα πλάνα από μια φωτογράφιση του Αργεντινού σούπερ σταρ, ο οποίος είναι ντυμένος με την τυπική σαουδαραβική ενδυμασία, με τον Μέσι να ποζάρει με έναν λευκό χιτώνα και με το χαρακτηριστικό «shemagh», το μαντήλι με το κόκκινο και λευκό σχέδιο που χρησιμοποιείται για να καλύψει το κεφάλι σε μεγάλο μέρος των χωρών του Περσικού Κόλπου, όπως αναφέρει η Marca.
Με το σύνθημα «πολυτέλεια, κομψότητα, όλη την ώρα», ο Μέσι παρουσίασε τη νέα σειρά αυτής της μάρκας, η οποία στον λογαριασμό της στο «X» προέτρεψε τους πελάτες της να «φορέσουν το shemagh ακριβώς όπως ο GOAT (Greatest Of All Time, ο καλύτερος όλων των εποχών)», όπως είναι γνωστός ο πρώην παίκτης της Μπαρτσελόνα.
Πόσο κοστίζουν τα πολυτελή τουρμπάνια που διαφημίζει ο Μέσι
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Sayyar, οι τιμές για την αγορά ενός shemagh είναι περίπου 300 σαουδαραβικά Ριάλ (περίπου 73 ευρώ με την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία), ενώ η μάρκα διαθέτει και άλλα αξεσουάρ, ακόμη και αποκλειστικά αρώματα για άνδρες.
Από τα μέσα του 2022, ο Μέσι είναι ο πρεσβευτής του τουρισμού της Σαουδικής Αραβίας, μιας χώρας που τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια για να εκσυγχρονιστεί και να προσελκύσει τις κυριότερες αθλητικές διοργανώσεις παγκοσμίως, καθώς και σπουδαίους ποδοσφαιριστές όπως ο Κριστιάνο Ρονάλντο και ο Καρίμ Μπενζεμά.